van krabi (Ao Nang ) naar phi phi islands naar phuket vraag

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
honeyponey
komt net kijken
komt net kijken

van krabi (Ao Nang ) naar phi phi islands naar phuket vraag

#1 Bericht door honeyponey » dinsdag 30 september 2014, 16:45

is zal enkele dagen in krabi (ao nang beach ) verblijven, daarna 2 nachten op de phi phi islands, waarna ik doorreis naar phuket.

Ik vraag me echter af of ik best de ferry tickets op voorhand bestel?Is het ter plaatse makkelijk haalbaar om op ferry locaties aan te komen en a la minute bij wijze van spreken aan boord te gaan zonder vooraf tickets te boeken?

alvast bedankt om mij te helpen

Inge62
Veel ervaring
Veel ervaring

Re: van krabi (Ao Nang ) naar phi phi islands naar phuket vr

#2 Bericht door Inge62 » dinsdag 30 september 2014, 18:43

Er zijn overal reisbureautjes en daar koop je dan je tickets.

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door Henk Korat » dinsdag 30 september 2014, 21:14

Van "zomaar aan boord stappen" is geen sprake. Je zult echt bij zo'n bureautje een kaartje moeten kopen. Ik weet niet of je individueel van Krabi naar Phi Phi en dan naar Phuket kunt gaan. Ik weet dat het kan, want ik heb met Fox Vakanties in 2008 die tocht gemaakt. De koffers gingen wel met een bus over de weg naar Phuket.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

stevenl
Expat
Expat
Contacteer:

#4 Bericht door stevenl » woensdag 01 oktober 2014, 04:19

Gewoon ter plekke boeken.

Let wel op, op Phi Phi worden vaak tickets geboekt waarbij vervoer van ferry aankomst naar hotel op Phuket niet is inbegrepen. Dus vergewis je ervan dat dit wel het geval is en ook op de voucher staat vermeld.

ireen123
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door ireen123 » woensdag 01 oktober 2014, 19:59

Wij zijn dit jaar, rechtstreeks vanuit ons hotel in Ao Nang naar Phuket met de ferry gegaan.
Hotel regelde voor een schappelijke prijs, afhalen bij het hotel (taxi), ferry en op Phuket taxi naar het hotel.
Maar overal zijn er kleine "tour" aanbieders, die bieden vaak de ferry met transfer aan.

Als ik het me goed herinner heb je onderaan de winkelstraat bij Ao Nang ( bij het strand), nog een kiosk voor ferry kaartjes.
Ik vond het wel stinken naar benzine op de ferry, dus verwacht niet teveel.

Tip voor Ao Nang, als je het strand oploopt heb je links de massagetentjes, ligstoelen en barretjes. Halverwege de massagetentjes komt een verkoper van Thaise noodlesoep met zijn fietskar.....proef maar eens...yammie.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”