Homeopathie is 100% goed voor de kwakzalver en 100% slecht voor jouw portemonnee.Jeanette schreef:Niets is 100% goed en niets is 100% slecht.
Leer er mee te leven!

Moderator: Loempia
Homeopathie is 100% goed voor de kwakzalver en 100% slecht voor jouw portemonnee.Jeanette schreef:Niets is 100% goed en niets is 100% slecht.
Flexabiliteit.... betekent dat soms dat jij altijd met Flexa schildert?Jeanette schreef:Ja hoor, je bent schattig in je geestelijke beperkingen en je flexabiliteit.![]()
![]()
Jouw wereld is jouw feestje.
Een beetje flexibel zijn Ruud. Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg.RuudThai schreef:Flexabiliteit.... betekent dat soms dat jij altijd met Flexa schildert?Jeanette schreef:Ja hoor, je bent schattig in je geestelijke beperkingen en je flexabiliteit.![]()
![]()
Jouw wereld is jouw feestje.![]()
Half woord Henk?? Van de 12 woorden springen er maar een paar uit: schattig,geestelijke beperkingen,flexabiliteitHenk Korat schreef:Een beetje flexibel zijn Ruud. Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg.RuudThai schreef:Flexabiliteit.... betekent dat soms dat jij altijd met Flexa schildert?Jeanette schreef:Ja hoor, je bent schattig in je geestelijke beperkingen en je flexabiliteit.![]()
![]()
Jouw wereld is jouw feestje.![]()
Ik zie lichamelijk ongenoegen toch anders Jeanette.Tja .... ik ben verslaafd aan alle mogelijke vormen van genieten.![]()
Die zin ervoor hoort erbij.De nachtdiensten kunnen de boosdoener zijn of te veel eiwit in de voeding die mij verzuurt.![]()
Tja .... ik ben verslaafd aan alle mogelijke vormen van genieten.![]()
Ik heb al jarenlang een goed contact met de eigenares van een groentenafdeling binnen de zelfbediening van The Mall.Zij geeft,desgevraagd,ronduit toe dat het zonder chemische middelen niet lukt.Ook op de plaatselijke kleine allerlei markt,waar de oude vrouwtjes ( onder andere) staan,met hun dagelijkse kleine porties van allerlei ,tegen 5 baht.Ook daar wordt gespoten.Hua Thale schreef:Mooi punt Dutch.
Er staan hier aan deze zijde van 'big city' Korat dagelijks/ wekelijks dames van het platteland met groente.
Dus geen tussen of groothandel maar echt de tuindersvrouw/man met een kraampje.
Heb geen flauw idee in wat voor een hoeveelheid de spuit gehanteert wordt met bestijdingsmiddelen.
Dus eigenlijk zou mijn vraag zijn 'is dat zo bar en boos' als jou suggestie