Opening International Race Circuit Buriram
Moderator: Loempia
- Herbergier
- Volwaardig lid
Opening International Race Circuit Buriram
Buriram is over een paar weken niet boeming, maar ontploft als op 4/5 oktober het nieuw race circuit wordt geopend, ze verwachten bijna 100.000 bezoekers in die twee dagen, alle hotels (5000 kamers), particuliere huizen en kamers, in de buurt van de stad, waren een paar maanden geleden al gereserveerd, ook in de omliggende provincies zijn er in veel hotels kamers geboekt voor die data, tot in Nakhon Ratchasima (Korat op 125km) toe.
Ik woon op loopafstand van het circuit, alleen ik ben geen auto of motorsport liefhebber, maar ik ga wel kijken naar de te verwachten verkeerschaos, want parkeren moet je op het grote parkeerterrein van het voetbalstadion en daarna is het zeker nog een kwartier lopen naar de grote tribune van het circuit, er rijdt ook een shuttlebus, ik ben benieuwd hoe ze dat allemaal oplossen, want er is volgens mij maar een grote in/uitgang voor het circuit.
Hier een link naar hun facebook sites, die sites zijn over het algemeen in het Thais maar er staan mooie foto's op.
https://www.facebook.com/BuriramUnitedI ... ef=profile
http://www.bric.co.th/home/default.aspx
Ik woon op loopafstand van het circuit, alleen ik ben geen auto of motorsport liefhebber, maar ik ga wel kijken naar de te verwachten verkeerschaos, want parkeren moet je op het grote parkeerterrein van het voetbalstadion en daarna is het zeker nog een kwartier lopen naar de grote tribune van het circuit, er rijdt ook een shuttlebus, ik ben benieuwd hoe ze dat allemaal oplossen, want er is volgens mij maar een grote in/uitgang voor het circuit.
Hier een link naar hun facebook sites, die sites zijn over het algemeen in het Thais maar er staan mooie foto's op.
https://www.facebook.com/BuriramUnitedI ... ef=profile
http://www.bric.co.th/home/default.aspx
Alles van waarde is weerloos.
Re: Opening International Race Circuit Buriram
Aangezien ik al jaren op loopafstand van het circuit woon herken ik deze gekkigheid met het bijbehorende lawaai goed.
Veel plezier ermee Herbergier
Veel plezier ermee Herbergier

- Herbergier
- Volwaardig lid
Het is 20 minuten lopen langs de grote weg voor mij en ik stap altijd goed door, dus de geluidsoverlast zal wel meevallen en er staan voldoende bomen en huizen tussen onze woning en het circuit dat ook nog omringd wordt door een geluidswal, ik heb ook niets gehoord bij het inrijden op de open dag vorige week, het is geen vliegveld waar het geluid mee de lucht in gaat en dan niet meer gedempt wordt door bomen en/of huizen.
Ook van de grote weg van Buriram naar Prakhon Chai, waar ik 100m vanaf woon, hoor ik vrijwel niets, ik hoor alleen 's nachts wel eens de sirene van een ziekenwagen, als er weer een motorbike rijder zich te pletter heeft gereden.
Hanshu, ik zie trouwens dat jij in Zandvoort woon, heb je daar dan wel in heel Zandvoort geluidsoverlast als er een race is?
Ook van de grote weg van Buriram naar Prakhon Chai, waar ik 100m vanaf woon, hoor ik vrijwel niets, ik hoor alleen 's nachts wel eens de sirene van een ziekenwagen, als er weer een motorbike rijder zich te pletter heeft gereden.
Hanshu, ik zie trouwens dat jij in Zandvoort woon, heb je daar dan wel in heel Zandvoort geluidsoverlast als er een race is?
Nouja overlast....ik woon er hemelsbreed 200 meter vandaan en hoor het natuurlijk.
Overlast is een groot woord...dan moet je niet in Zandvoort gaan wonen.
Er zijn hier een beperkt aantal door de gemeente ingesteld "lawaaidagen" dus het valt allemaal wel mee.
In het dorp altijd feest en gezellig na de race's dus we klagen niet.
Overlast is een groot woord...dan moet je niet in Zandvoort gaan wonen.

Er zijn hier een beperkt aantal door de gemeente ingesteld "lawaaidagen" dus het valt allemaal wel mee.
In het dorp altijd feest en gezellig na de race's dus we klagen niet.
- Herbergier
- Volwaardig lid
Ja en ik woon hier langs de grote weg naar het race circuit, op hemelsbreed ongeveer 1,5km, dus dat scheelt nog al.
- joepattaya
- Expat
Tja, als we nu gaan doen over wie er het dichtst bij een circuit woont dan ga ik misschien winnen.......ik woon hemelsbreed 150 meter van Sukhumvit Road......de enige echte Thaise short-track racebaan tussen Pattaya Klaang en Pattaya Thai 

Joe(p) wint met overmacht...1e plaats. Prijs : een vingerplant

-
- Volwaardig lid
Heejj...ik dacht dat de eerste plant een set oordopjes was ?hanshu schreef:Joe(p) wint met overmacht...1e plaats. Prijs : een vingerplant
gr driver