Ontvoeringen ivm organen

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Ontvoeringen ivm organen

#16 Bericht door Duncan » zondag 07 september 2014, 13:34

Update:

Nu uit de 1e hand, ontvoeringen vinden wel degelijk plaats ( maar of het voor organen is weet ik niet ).
Een goede vriendin van mijn vrouw is het overkomen. Haar man was in Bangkok bij de Big C met kar en kind ( 6 of 7 jaar ), gaat naar de apotheek en laat het kind "buiten" onbeheerd in de kar achter.
Keert terug, weg kind. Hij roept het kind, het kind schreeuwt terug, de ontvoerder ( man ) zet het kind neer en verdwijnt in de menigte, was niet meer te vinden.
Dus het gebeurt wel, W. is wat dat betreft betrouwbaar, al kreeg ik via Mevrouw Duncan geen verdere informatie op mijn vragen of haar man toevallig een slok teveel ophad en het uit de dikke duim heeft gezogen of iets anders typisch Thais met meezingmuziek en gezelsschapsmevrouwen deed...
Maar het blijft dus oppassen... :| .

stevenl
Expat
Expat
Contacteer:

#17 Bericht door stevenl » maandag 08 september 2014, 04:09

Duncan schreef:Update:

Nu uit de 1e hand, ontvoeringen vinden wel degelijk plaats ( maar of het voor organen is weet ik niet ).
Een goede vriendin van mijn vrouw is het overkomen. Haar man was in Bangkok bij de Big C met kar en kind ( 6 of 7 jaar ), gaat naar de apotheek en laat het kind "buiten" onbeheerd in de kar achter.
Keert terug, weg kind. Hij roept het kind, het kind schreeuwt terug, de ontvoerder ( man ) zet het kind neer en verdwijnt in de menigte, was niet meer te vinden.
Dus het gebeurt wel, W. is wat dat betreft betrouwbaar, al kreeg ik via Mevrouw Duncan geen verdere informatie op mijn vragen of haar man toevallig een slok teveel ophad en het uit de dikke duim heeft gezogen of iets anders typisch Thais met meezingmuziek en gezelsschapsmevrouwen deed...
Maar het blijft dus oppassen... :| .
Sorry Duncan, maar de man van een vriendin van je vrouw is nou niet echt eerste hand.

Het zal zeker voorkomen, maar zo maar willekeurig vraag ik me echt af. En zoals je zelf al aangeeft in je post, het kan zomaar zijn dat dit uit de dikke duim komt.

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door Duncan » maandag 08 september 2014, 13:53

Sja, W. geloof ik wel, maar haar man ken ik niet. In ieder geval is het dus oppassen geblazen.

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#19 Bericht door Hua Thale » maandag 08 september 2014, 15:19

Je onderwerp titel geloof ik ook wel ducan maar denk dat er vele mogelijkheden zijn die toch aanzienlijk minder risico met zich meenemen.
Heb er ook wel eens en onderwerp aan besteed.
Genoeg 'weeshuizen en zwerfkinderen en weet ik veel wat voor meer 'losers' om die zonder al te veel risico van het een en ander te verlossen.
Misschien meer een toekomstig lief kindje voor een 'mammie' waar het niet zo bij wil lukken.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”