Mobiel reparatie in Thailand

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
princess_peach
komt net kijken
komt net kijken

Mobiel reparatie in Thailand

#1 Bericht door princess_peach » donderdag 04 september 2014, 19:54

Hoi allemaal,

Ik liep vandaag tegen een man aan waardoor zijn mobiel uit zijn handen viel. Gevolg was dat zijn lock-knop het niet meer deed. Hij verplichtte mij om de kosten te betalen. Maar de desbetreffende man woont in Thailand en gaat as zaterdag weer terug. Mijn vraag is dan ook of iemand weet hoeveel het kost om dit in Thailand te laten repareren?

Groetjes~

v@go
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Mobiel reparatie in Thailand

#2 Bericht door v@go » donderdag 04 september 2014, 21:01

ik heb een keer de achterkant van mijn Iphone laten vervangen kosten inclusief achterkant 15 euro.
Een keer mijn schakelaartje laten vervangen doordat deze niet goed werkte kosten 15 euro.

Ik weet niet wel merk het is maar met 20 euro kom je een heel eind.
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก

princess_peach
komt net kijken
komt net kijken

#3 Bericht door princess_peach » donderdag 04 september 2014, 21:13

v@go schreef:ik heb een keer de achterkant van mijn Iphone laten vervangen kosten inclusief achterkant 15 euro.
Een keer mijn schakelaartje laten vervangen doordat deze niet goed werkte kosten 15 euro.

Ik weet niet wel merk het is maar met 20 euro kom je een heel eind.
Het is een HTC, maar dan zou het ook niet veel schelen. Nu kan ik tenminste een schatting maken van de kosten als hij een factuur opstuurt. Thanks! :)

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door Adrie » donderdag 04 september 2014, 22:00

princess_peach schreef:Hoi allemaal,

Ik liep vandaag tegen een man aan waardoor zijn mobiel uit zijn handen viel. Gevolg was dat zijn lock-knop het niet meer deed. Hij verplichtte mij om de kosten te betalen. Maar de desbetreffende man woont in Thailand en gaat as zaterdag weer terug. Mijn vraag is dan ook of iemand weet hoeveel het kost om dit in Thailand te laten repareren?

Groetjes~

Niks betalen, moet hij zelf maar regelen met zijn eigen verzekering.

Is zijn eigen schuld, want als hij lopend zijn telefoon in zijn zak had gehad was die niet gevallen

Jos Flachs
Expat
Expat

#5 Bericht door Jos Flachs » vrijdag 05 september 2014, 01:08

Sterker nog: als hij gewoon thuis was gebleven ... had hij kunnen bellen via zijn T65 telefoon. :cheesy:

stevenl
Expat
Expat
Contacteer:

#6 Bericht door stevenl » vrijdag 05 september 2014, 06:43

Adrie schreef:
princess_peach schreef:Hoi allemaal,

Groetjes~

Niks betalen, moet hij zelf maar regelen met zijn eigen verzekering.

Is zijn eigen schuld, want als hij lopend zijn telefoon in zijn zak had gehad was die niet gevallen
Eh, nee, daarvoor is een WA-verzekering (officieel AVP, aansprakelijkheidsverzekering Voor Particulieren) goed. Maar dan moet er natuurlijk wel schuld zijn, en of dat hier het geval is? Geen schuld (aansprakelijkheid) zal de verzekering niet uitkeren, maar dan hoef je zelf natuurlijk ook niet te betalen.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”