Hoi allemaal,
Ik liep vandaag tegen een man aan waardoor zijn mobiel uit zijn handen viel. Gevolg was dat zijn lock-knop het niet meer deed. Hij verplichtte mij om de kosten te betalen. Maar de desbetreffende man woont in Thailand en gaat as zaterdag weer terug. Mijn vraag is dan ook of iemand weet hoeveel het kost om dit in Thailand te laten repareren?
Groetjes~
Mobiel reparatie in Thailand
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
- v@go
- Volwaardig lid
Re: Mobiel reparatie in Thailand
ik heb een keer de achterkant van mijn Iphone laten vervangen kosten inclusief achterkant 15 euro.
Een keer mijn schakelaartje laten vervangen doordat deze niet goed werkte kosten 15 euro.
Ik weet niet wel merk het is maar met 20 euro kom je een heel eind.
Een keer mijn schakelaartje laten vervangen doordat deze niet goed werkte kosten 15 euro.
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
-
- komt net kijken
Het is een HTC, maar dan zou het ook niet veel schelen. Nu kan ik tenminste een schatting maken van de kosten als hij een factuur opstuurt. Thanks!v@go schreef:ik heb een keer de achterkant van mijn Iphone laten vervangen kosten inclusief achterkant 15 euro.

-
- Volwaardig lid
princess_peach schreef:Hoi allemaal,
Ik liep vandaag tegen een man aan waardoor zijn mobiel uit zijn handen viel. Gevolg was dat zijn lock-knop het niet meer deed. Hij verplichtte mij om de kosten te betalen. Maar de desbetreffende man woont in Thailand en gaat as zaterdag weer terug. Mijn vraag is dan ook of iemand weet hoeveel het kost om dit in Thailand te laten repareren?
Groetjes~
Niks betalen, moet hij zelf maar regelen met zijn eigen verzekering.
Is zijn eigen schuld, want als hij lopend zijn telefoon in zijn zak had gehad was die niet gevallen
- Jos Flachs
- Expat
Sterker nog: als hij gewoon thuis was gebleven ... had hij kunnen bellen via zijn T65 telefoon. 

-
- Expat
- Contacteer:
Eh, nee, daarvoor is een WA-verzekering (officieel AVP, aansprakelijkheidsverzekering Voor Particulieren) goed. Maar dan moet er natuurlijk wel schuld zijn, en of dat hier het geval is? Geen schuld (aansprakelijkheid) zal de verzekering niet uitkeren, maar dan hoef je zelf natuurlijk ook niet te betalen.Adrie schreef:princess_peach schreef:Hoi allemaal,
Groetjes~
Niks betalen, moet hij zelf maar regelen met zijn eigen verzekering.
Is zijn eigen schuld, want als hij lopend zijn telefoon in zijn zak had gehad was die niet gevallen