Bouwen in isaan
Moderator: Loempia
- Jim
- Volwaardig lid
Re: Bouwen in isaan
raising a barn? 

Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
Nee...het nieuwe kippenhok. Het oude kon echt niet meer.....Jim schreef:raising a barn?
-
- Expat
Wil je mij werkloos maken dan?jomel17 schreef:leuk kippenhok, mag ik daar als haan werken???
-
- Expat
- RuudThai
- Expat
Jaja, Thaise bouwwerken met de Thaise slag gefabriceerd....

- Jim
- Volwaardig lid
iig wel goed de ramen en deuren dichthouden als het suikerriet er achter geoogst is en ze daarna dat stuk land in de fik steken 

Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Volwaardig lid
Duurzaam bouwen kennen ze niet Thailand, tenzij het om een paleis of een tempel gaat dan wel.
hehe...dan zit ik in Zandvoort....en de kippen zitten er niet zo mee.Jim schreef:iig wel goed de ramen en deuren dichthouden als het suikerriet er achter geoogst is en ze daarna dat stuk land in de fik steken
Na de oogst komt er rijst op trouwens.
Het ging mij eigenlijk om het experiment om een foto te plaatsen..en dat is met of zonder thaise slag gelukt.
Waarom duurzaam bouwen? Ik ben 60 en hartpatient....Ashley schreef:Duurzaam bouwen kennen ze niet Thailand, tenzij het om een paleis of een tempel gaat dan wel.

- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Als jouw foto in de tempel wordt bijgezet, wil ja dat die toch wel eventjes blijft staan?hanshu schreef:Waarom duurzaam bouwen? Ik ben 60 en hartpatient....Ashley schreef:Duurzaam bouwen kennen ze niet Thailand, tenzij het om een paleis of een tempel gaat dan wel.

Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
-
- Volwaardig lid
En nu ??hanshu schreef: Het ging mij eigenlijk om het experiment om een foto te plaatsen..en dat is met of zonder thaise slag gelukt.
pluk de dag (carpediem)
-
- Volwaardig lid
Volledige foto reportage natuurlijk over het leven in en rondom Non-Sa-at natuurlijk.

De revolutie eet haar eigen kinderen op.
haha...die heb ik al eerder zien mislukken...Hua Thale schreef:Volledige foto reportage natuurlijk over het leven in en rondom Non-Sa-at natuurlijk.![]()