Thailand budget

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
larsvh
komt net kijken
komt net kijken

Re: Thailand budget

#31 Bericht door larsvh » woensdag 20 augustus 2014, 16:16

Ik ben toch werkelijk een jongen van ruim 14 jaar. Ik ga volgende week naar 3 atheneum. Ik probeer gewoon netjes te antwoorden. Ik regel de vakantie ook niet echt, we zoeken gewoon samen naar een bestemming die ons alle leuk lijkt. Ik zoek dan meestal naar de goedkoopste ticketprijzen etc. Ben (te vroeg) aan het googelen gegaan, en heb een topic geopend. Heb dus nog niks concreets besproken met mijn ouders. Dat komt omdat ik het een beetje snel vind om er nu al over te beginnen. We zijn namelijk net een maand terug. Als we weer allemaal in het oude ritme zitten, zullen we wel dingen gaan bespreken. Ik heb ze er ook al gewezen dat het slimmer is om vroeg te boeken. Dit jaar pas in juni geboekt. En voor een goede ticketprijs, naar een verdere bestemming, is het slim om toch wel een half jaar van tevoren al goed te gaan zoeken en vergelijken.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#32 Bericht door driver » woensdag 20 augustus 2014, 16:56

Jeanette schreef:
carpediem schreef:
larsvh schreef:Ik snap je post niet?
Ik denk dat ze denkt dat jij niet bent die je beweert te zijn.

Maar ze zal zelf wel antwoorden.
Ja hoor. 8-)
Ik zit boven de 51% wat mijn geloof in jou betreft. :mrgreen:

Geen van mijn kleinkinderen zou een vakantie naar Thailand regelen .... tja .... je schrijft niet als een 14 jarige vind ik.
Maar dan kun je het nog wel zijn.
Ik was ooit Zwarte Piet en ik was de echte. :mrgreen:

[|)
Dat schreef ik enige posts ook al dat ik twijfel aan zijn leeftijd gezien zijn reacties tot nu toe of hij moet al heel wijs zijn voor een 14 jarige dat kan natuurlijk ook .

gr driver

Ashley
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#33 Bericht door Ashley » woensdag 20 augustus 2014, 17:36

Weer zo een topic wat weer afdwaalt.
Wat heeft zijn leeftijd te maken met zijn vraag en dan ook nog wat voor opleiding hij heeft :idea:

€5000,- budget voor 4 personen in het hoogseizoen?
Is maar wat hij gaat doen.
Als hij niet richting de Isaan zou afreizen, en meer de toeristische plekken wil bezoeken met hier en daar wat dag trips is dat budget niet genoeg.
Tickets Amsterdam-Bangkok en dan nog misschien een binnenlandse vlucht in het hoogseizoen ben je voor 4 personen al € 3000,- verder. Dan is die € 2000,- voor de rest niet genoeg.

Ik denk dat je met € 6000,- een heel eind komt......vakkenvullen en een krantenwijk nemen kan jij het tekort bij betalen ;)

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#34 Bericht door driver » woensdag 20 augustus 2014, 17:57

Ashley schreef:Weer zo een topic wat weer afdwaalt.
Wat heeft zijn leeftijd te maken met zijn vraag en dan ook nog wat voor opleiding hij heeft :idea:

Als hij niet richting de Isaan zou afreizen, en meer de toeristische plekken wil bezoeken met hier en daar wat dag trips is dat budget niet genoeg.
Tickets Amsterdam-Bangkok en dan nog misschien een binnenlandse vlucht in het hoogseizoen ben je voor 4 personen al € 3000,- verder. Dan is die € 2000,- voor de rest niet genoeg.

Ik denk dat je met € 6000,- een heel eind komt......vakkenvullen en een krantenwijk nemen kan jij het tekort bij betalen ;)
Ik zal hier wegblijven en de rest kan dan samen met de 14 jarige de reisplannen / kosten gaan doornemen , Lees net pas dat hij Atheneum doet dus ik haak nu sowieso af gezien het feit dat ik vroeger met moeite de LTS heb gehaald ;)

gr driver

hanshu

#35 Bericht door hanshu » woensdag 20 augustus 2014, 18:13

Driver...
Jij hebt wel "the school of live" bijna afgemaakt en dat scheelt een stuk.

Maar we zijn er al uit hoor.....6000.- euro moet het worden......

larsvh
komt net kijken
komt net kijken

#36 Bericht door larsvh » woensdag 20 augustus 2014, 18:49

Ashley schreef:Weer zo een topic wat weer afdwaalt.

Bedankt voor je reactie! Heb zelf al een folderwijk elk weekend. Ga denk maar geld sparen voor de zekerheid. Maargoed, eerst weer in het oude ritme komen, en dan verder praten. Topic wordt vervolgd...

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#37 Bericht door elst99 » woensdag 20 augustus 2014, 18:55

Veel succes met je studie! En succes met bespreken en boeken! Misschien heb je hier wat aan:
http://Www.ticketspy.nl kun je vaak goedkoop boeken, je moet dan wel soms vertrekken v.a. Amsterdam en terug via Düsseldorf maar je komt dan wel op jouw prijs een heel eind in de richting.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

larsvh
komt net kijken
komt net kijken

#38 Bericht door larsvh » woensdag 20 augustus 2014, 19:22

elst99 schreef:Veel succes met je studie! En succes met bespreken en boeken! Misschien heb je hier wat aan:
http://Www.ticketspy.nl kun je vaak goedkoop boeken, je moet dan wel soms vertrekken v.a. Amsterdam en terug via Düsseldorf maar je komt dan wel op jouw prijs een heel eind in de richting.
Bedankt! Heb ze tijdje terug al geliked op facebook, dus krijg alle aanbiedingen van ze binnen. Vaak hebben ze wel aanbiedingen die niet in de schoolvakanties vallen. We zullen zien... Ik geef hier een update als we dingen besproken hebben. Groeten, Lars

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#39 Bericht door driver » woensdag 20 augustus 2014, 19:26

hanshu schreef:Driver...
Jij hebt wel "the school of live" bijna afgemaakt en dat scheelt een stuk.

Maar we zijn er al uit hoor.....6000.- euro moet het worden......
nog 1tje dan..school of live...dat kun je misschien wel zeggen ja genoeg meegemaakt imiddels en ik ben nog niet aan het eind voorlopig (hoop ik dan )

gr driver

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#40 Bericht door Jeanette » woensdag 20 augustus 2014, 21:48

Ha ha, ik ben ook voor een dubbeltje geboren Arie .... maar het was wel een geluksdubbeltje. 8-)

Het was misschien niet juist om gedachtes als - wat is waar en wat niet - onder woorden te brengen hier.
Het gebruik van internet op sociaal niveau is iets wat in de praktijk geleerd moet worden en de vooruitgang gaat razend snel.
Ik strooi ook van alles over het net en jij ook Lars dus van google 'hoorde' ik - 7 april - en nu geloof ik je helemaal. :mrgreen:

Het beste met je studie en ik ben benieuwd of je dit voor elkaar krijgt. :thumbsup:

[|)

larsvh
komt net kijken
komt net kijken

#41 Bericht door larsvh » donderdag 21 augustus 2014, 09:10

Bedankt. Wordt vervolgd...

joepattaya
Expat
Expat

#42 Bericht door joepattaya » vrijdag 22 augustus 2014, 05:15

elst99 schreef:Mag ik weten naar welke opleiding je gaat?
Wie? Jeanette?

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#43 Bericht door elst99 » vrijdag 22 augustus 2014, 06:56

Flauw! ;)
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”