Genesis
Moderator: Loempia
Waren alweer wat oude tips misschien maar de bedoeling was goed ha,ha.genesis schreef:Btw nog bedankt voor je tips & adviezen wbt het verkrijgen van een MVV(het resultaat weet je onderhand)
Genesis
Al die verhalen over 'beren & tijgers' mbt het verkrijgen van een MVV......driver schreef:Waren alweer wat oude tips misschien maar de bedoeling was goed ha,ha.genesis schreef:Btw nog bedankt voor je tips & adviezen wbt het verkrijgen van een MVV(het resultaat weet je onderhand)
Genesis
ander tellerhuis, andere ecu en onderhoud , nw banden, kleppen stellen, bougies , massa kabel erbij en nog dingen denk tegen de 1000 euro en als ie dan nog niet okee is verbrandt ik hemsiempiedee schreef:hallo arie wat is er stuk aan de motor?.of weet je het nog niet zal wel weer in de papieren lopen denk ik vrg simon.
Dat vonden wij ook al dat het een leuke kokkin was en nog heel vriendelijk ook. Foto's moet ik wat uitzoeken zijn er aardig wat en vaak motor gerelateerd maar er komen er nog wel wat meer aan.greenthaiway schreef:Leuke foto's driver!
Knappe kokkin :-)
Hee Green...ja, leuk vrouwtje idd en gewoon leuk en aardig maar ja...driver is al voorzien dus houdt het daar maar bij he !greenthaiway schreef:Ja, knap ding, ben goed voorzien anders ...
Heb wel enig interesse in motoren maar mijn voorkeur gaat toch uit naar auto's.
Ben nu teveel op leeftijd om in Thailand, zo stoned als een garnaal, met een Chopper te gaan rijden a la
Easy Rider, daar zijn het met die Junta ook niet de tijden naar, LOL,
Je voelt je, bij lekker weer, bijna een met de natuur, bijna.
Maar het is gewoon gevaarlijker op de weg met een motor volgens de statistieken.
We hebben hier in The Philippines, met plezier met een lichte motor gereden...
De wegen zijn over het algemeen, ff de b-wegen vergetend, vooral in het noorden van Thailand bijna
of helemaal gelijk van wat we in Europa gewend zijn vindt je niet?
En je hebt zonder meer een directer contact met de bevolking, ook qua lichaamstaal.
Rijdt je nu liever in Thailand of op de Europese wegen?
Groeten vanaf Negros Oriental,
Greenthaiway, aka Greenphilway, anyway, what's in a name!
Yep, was best een goed en mooi plekje daar en ik weet het nog wel te vindensiempiedee schreef:het eten was daar lekker naar mijn mening en het bier smaakte ook goed.voor herhaling vat baar. vrg simon.
Die Fortuner van jou knalt daar zo omhoog Henk waar ik nu wat over schreef en wat fotoos van geplaatst heb dus dat kun jij rustig gaan doenHenk Korat schreef:Mooie foto's Arie en zo te zien ben je op plekken geweest waar ik met de Fortuner moeilijk kan komen.