Schrijf wat je wil, lucht je hart, benoem het netjes

Ron wanneer start je weer met je vervolg verhaal?
Moderator: Loempia
Wees nou eens zo positief als je onderschrift Pieter en schrijf niet al je gedachten op.Pieter schreef:Alle berichten zijn beter dan die van onze zeur bejaarden of onze eerste keer toeristen onnozel geneuzel
Pieter
Ik ben heftig aan het evolueren, vroeger sloeg ik gewoon zo'n eco backpakker voor zijn bek... tegenwoordig praat ik alleen nog maar poep.Jeanette schreef:Wees nou eens zo positief als je onderschrift Pieter en schrijf niet al je gedachten op.Pieter schreef:Alle berichten zijn beter dan die van onze zeur bejaarden of onze eerste keer toeristen onnozel geneuzel
Pieter![]()
(Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.)
Da's shit!Pieter schreef:
Ik ben heftig aan het evolueren, vroeger sloeg ik gewoon zo'n eco backpakker voor zijn bek... tegenwoordig praat ik alleen nog maar poep.![]()
Beter offshore duiker worden ?stevenl schreef:Duikinstructeur worden Ron, kun je op de mooiste plekken ter wereld werk vinden. Maar vrouw en kind daarvan onderhouden kun je vergeten.ron schreef:Nou............dan doe ik toch iets verkeerd,blijkbaar.![]()
Voor mij ondertussen zo,n twintig jaar terug dat ik daar voet aan land heb gezet.....
Was daar in 1972 voor het eerst geweest,als varensgezel bij de KNSM.
Besef ineens weer dat de tijd vliegt.........pfffff!![]()
Maar eens kijken of ik toevallig nog ergens een ouwe sok heb bewaard,maar vrees het ergste!
Hoi PDPhuket Dragon schreef:Even een reactie op Ron zijn pennerij op het andere draadje.
Ik las dat hij het over de leerplichtwet had en problemen kon verwachten als hij ingeschreven bleef staan en zijn kroost niet naar school zou gaan.
De Leerplichtwet is geen verplichting naar een school tegaan, de ouders of andere personen kunnen onderricht geven, je kan zelfs ondersteuning krijgen van Nederlandse scholen die zich in het buitenland bevinden.
Ik ben er nog niet achter waarom terug is geswitched naar NL wat ik begrepen heb.
Dat doe je toch zeker wel hier bij je persoonlijk Nederlandstalig duikcentrum?Phuket Dragon schreef:Beter offshore duiker worden ?stevenl schreef:Duikinstructeur worden Ron, kun je op de mooiste plekken ter wereld werk vinden. Maar vrouw en kind daarvan onderhouden kun je vergeten.ron schreef:Nou............dan doe ik toch iets verkeerd,blijkbaar.![]()
Voor mij ondertussen zo,n twintig jaar terug dat ik daar voet aan land heb gezet.....
Was daar in 1972 voor het eerst geweest,als varensgezel bij de KNSM.
Besef ineens weer dat de tijd vliegt.........pfffff!![]()
Maar eens kijken of ik toevallig nog ergens een ouwe sok heb bewaard,maar vrees het ergste!
Over 2 weekjes ga ik ook eens onderwater kijken met een fles, eens kijken hoe dat bevalt.