Ik kan het niet vinden maar er heeft hier een keer een bericht gestaan dat wanneer je verlenging of stay van je oude paspoort in je nieuwe paspoort moet worden over gezet je weer door de hele procedure moet gelijk aan het aanvragen van verlenging of stay en ook de kosten 1900 bath.
Nu ik heb afgelopen maand een nieuw paspoort gehaald geldig voor 10 jaar gelukkig en mijn verlenging of stay (Ik zal het geen visa noemen anders wordt er weer over gemieren##kt) van de week over laten zetten in dat nieuwe paspoort het duurde precies 10 hele minuten en er waren geen kosten aan verbonden.
Verlenging of stay over laten zetten in nieuw paspoort.
Moderator: Loempia
- nbreeker
- Standaard Lid
Verlenging of stay over laten zetten in nieuw paspoort.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Expat
- Contacteer:
Re: Verlenging of stay over laten zetten in nieuw paspoort.
Klopt. Overzetten kan feitelijk nkiet meer, als je paspoort is afgelopen voor de nieuwe verlenging krijg je slechts verlenging tot einde paspoort. Makkelijker is het om gewoon een nieuw paspoort aan te vragen, zodat je nieuwe verlenging in je nieuwe paspoort kan.
Jouw vorige verleninging was dus waarschijnlijk gedaan voor de nieuwe regeling inging.
Jouw vorige verleninging was dus waarschijnlijk gedaan voor de nieuwe regeling inging.