Dutch, Jij gaf jouw mening en ik de mijne alleen zijn we allebei wat anders qua denk/schrijfwijze.
En je hebt ook gelijk wat betreft de reacties van enkelen ri de veelschrijvers maar ik zou gewoon nooit weggaan om anderen dat probeerde ik uit te leggen op mijn misschien wat minder correcte manier van schrijven maar je kunt niet altijd keurig en beschaafd abn schrijven als er dingen zijn waar je misschien wat fel op reageert op dat moment.
En het later weer terugkijken en wat weghalen /corrigeren doe ik al heel vaak omdat ik eigenlijk te snel schrijf wat ik denk maar dat is een beetje de aard van het beestje. 1 voorbeeld van nu : Nick reageerde ook richting mij elders en kreeg reactie terug van me en gisteren melde ik nog wat erover dacht ik om uit te leggen dat alles wat je schrijft vaak toch anders bedoelt is en dat ik me toch nergens druk om maak en gewoon doorga hier met iedereen en dan is het ook weer goed denk ik zeker als je elkaar wat kent en wat nadenkt over e.e.a omdat je dan gewoon eerlijk en open naar elkaar toe wat meldt en dan is het voor mij ook klaar en nu reageert hij weer keurig naar mij toe in een ander draadje over werk en zo hoort het dan ook vindt ik, De ene keer wat narrig of niet begrijpend naar elkaar toe een andere keer weer helpen of meedenken.
We hebben allemaal wel eens een mindere dag . lezen dan net wat anders of reageren wat anders en dan denk je later...ja, dat had wel wat anders gekund Arie maar het staat er nu en er zijn al wat reacties op gekomen dus...iets meer vooraf denken is voor mij vaak wat beter maar daar zit nu juist vaak mijn probleempje..te impulsief reageren en achteraf...
En zo zijn/waren er meer en als die personen nu ook wat realistischer denker, lees wat makkelijker is er denk ik veel minder gedoe en lopen er ook minder weg ?
Tegen jouw of jouw mening heb ik ook niks en ik heb sowieso niks tegen iemand hier maar reageer wel altijd op een post ongeacht wie het is soms leuk soms niet leuk het zij zo.
Jij geeft nu aan hoe jij denkt over TF en wat je gaat doen eventueel en dat is natuurlijk jouw eigen keuze en als het hier in jouw ogen te inhoudsloos wordt en je besluit om te gaan is dat natuurlijk jammer maar het blijft altijd jouw keus .
En nu zet ik dus weer wat neer wat ik 6 keer terug lees omdat ik nooit zo goed weet hoe ik dan netjes kan reageren zodat het voor iedereen wat helder overkomt .
Sorry aan iedereen als dit nu ook weer wat onduidelijk is maar hoe leg ik nu goed uit wat ik denk ?
gr driver