De positivoos 2
Moderator: Loempia
- brake034
- Expat
-
- Expat
Re: De positivoos 2
Al die grote monden die blijkbaar zelf niet veel zinvols te vertellen hebben,zijn in geen velden of wegen te bekennen.brake034 schreef:Beleven we op het forum nu een stilte VOOR of NA de storm??
Wel,hebben ze met hun misdragingen ( namelijk niets zinnigs te vertellen te hebben), er voor gezorgd dat een aantal goede posters er mee gestopt zijn.
Een aantal goede schrijvers heeft ervoor bedankt om zich te laten koeieneren door een aantal amateur baasjes,die voor het eerst in hun leven iets dacht te kunnen zeggen,maar inhoudelijk een grote flop bleken.
Het onbenul heeft weer eens gewonnen,waarvoor mijn hartelijke dank

Laatst gewijzigd door dutch op woensdag 02 juli 2014, 16:03, 2 keer totaal gewijzigd.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
- v@go
- Volwaardig lid
Brake ik kan niets over brommers zeggen, daar ik er helemaal geen verstand van heb en ook nog nooit op eentje gezeten heb.
Ik kan een prijslijst opzoeken op internet dus ik zal het zeker niet laten stormen.
Ik kan een prijslijst opzoeken op internet dus ik zal het zeker niet laten stormen.
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
-
- Expat
Het ging Brake niet om de brommers.zie mijn vorige antwoordv@go schreef:Brake ik kan niets over brommers zeggen, daar ik er helemaal geen verstand van heb en ook nog nooit op eentje gezeten heb.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- Volwaardig lid
Nouwww...sla je Thais slag zou ik zeggen voor die paar thb jesbrake034 schreef:Definitieve prijs voor de versie met koffers en beugels is 139.000 baht.
Tijdens de beurs een korting van 20.000 baht, dus 119.000 baht plus een gratis jas met een waarde van 4000 baht.
Levering vanaf September.

-
- Volwaardig lid
Ik ben er nog steeds hoor al al heb ik weinig toe te voegen aan dit forum misschien .dutch schreef:Al die grote monden die blijkbaar zelf niet veel zinvols te vertellen hebben,zijn in geen velden of wegen te bekennen.brake034 schreef:Beleven we op het forum nu een stilte VOOR of NA de storm??
Wel,hebben ze met hun misdragingen ( namelijk niets zinnigs te vertellen te hebben), er voor gezorgd dat een aantal goede posters er mee gestopt zijn.
Een aantal goede schrijvers heeft ervoor bedankt om zich te laten koeieneren door een aantal amateur baasjes,die voor het eerst in hun leven iets dacht te kunnen zeggen,maar inhoudelijk een grote flop bleken.
Maar weglopen....nooitttttt voor niemand niet en zo hadden die anderen ook moeten denken vindt ik.
Dit is een forum meer niet al vinden sommigen blijkbaar van wel waarom dan altijd dat ego gedoe of ik wil gelijk hebben of ik ga nu weg als ik teveel aangepakt wordt in mijn ogen of hullie moeten mij niet of ik schop je ffe onderuit gedoe ?
Rot op hier met al dat bijdehante gedoe en wees gewoon een kerel en loop niet weg als er mensen zijn die tegen je zijn of in jouw ogen de boel verzieken.
Amateur baasjes...Zelfs ik kreeg vanuit Udon commentaar dat ik de boel wou overnemen hier omdat ik het opnam voor Ron en zijn topic..dat mag dus blijkbaar niet of de persoon in kwestie las niet goed mij zal het allemaal een rotzorg zijn ik ben wie ik ben en blijf hier op mijn manier stug doorposten al dan niet met instemming van wat figuren.
De enigste die mij hier kan deleten is de webmaster of zijn modjes zo simpel is het .
Voor anderen spreek ik niet maar als die vaste nu opgestapte posters ballen hebben blijven ze gewoon doorposten en negeren ze de in hun ogen raddraaiers hoe simpel kan het soms zijn .
gr driver
- serpay
- Volwaardig lid
dutch schreef:Al die grote monden die blijkbaar zelf niet veel zinvols te vertellen hebben,zijn in geen velden of wegen te bekennen.brake034 schreef:Beleven we op het forum nu een stilte VOOR of NA de storm??
ach nee dutch een ruim een half jaar lopen janken en schrijven over een gebroken voet die pijn doet.
dat is goede info over thailand.......
Alfisti rebeli
- foppo
- Volwaardig lid
Tien keer liever dat dan dat geklepzeik over groen links op een Thailandforum.serpay schreef: ach nee dutch een ruim een half jaar lopen janken en schrijven over een gebroken voet die pijn doet.
Bovendien zeer vermakelijk en in iedergeval met talent geschreven.
Een voorbeeld van hoe je van niets 'iets' maakt.
-
- Volwaardig lid
En zie..een paar mensen en ook diverse wensen en dan zijn er hier nog een fiks aantal dus hoe hou je dat nu allemaal in het gareel of op dezelfde golflengte hier...nooit dus en zodoende zal het hier ook nooit echt rustig worden denk ik .foppo schreef:Tien keer liever dat dan dat geklepzeik over groen links op een Thailandforum.serpay schreef: ach nee dutch een ruim een half jaar lopen janken en schrijven over een gebroken voet die pijn doet.
Bovendien zeer vermakelijk en in iedergeval met talent geschreven.
Een voorbeeld van hoe je van niets 'iets' maakt.
Altijd wel weer wat betweters of ik zie iets waar ik je even op pakken kan reacties ...doe er je voordeel mee zou ik zeggen ...

gr driver
-
- Volwaardig lid
Ik vlieg morgen en ga vanaf vrijdag weer genieten van Thailand.
Zouden meer mensen moeten doen...
Brake, lijkt me wel aardig die motorshow. Als we tijd hebben ( tijd nemen, dus
) wippen we er even langs. Denk dat ik Mevrouw Duncan daar een groot plezier mee doe.
Zouden meer mensen moeten doen...

Brake, lijkt me wel aardig die motorshow. Als we tijd hebben ( tijd nemen, dus

-
- Volwaardig lid

Ron.

"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
door hen
-
- Volwaardig lid
Fijne vakantie gewenst mr and mrs Duncan.Duncan schreef:Ik vlieg morgen en ga vanaf vrijdag weer genieten van Thailand.
Zouden meer mensen moeten doen...![]()
Brake, lijkt me wel aardig die motorshow. Als we tijd hebben ( tijd nemen, dus) wippen we er even langs. Denk dat ik Mevrouw Duncan daar een groot plezier mee doe.
Ron.

"Zij die dansen
door hen
door hen
-
- Volwaardig lid
Das positief nieuws Duncan.Duncan schreef:Ik vlieg morgen en ga vanaf vrijdag weer genieten van Thailand.
Zouden meer mensen moeten doen...![]()
Brake, lijkt me wel aardig die motorshow. Als we tijd hebben ( tijd nemen, dus) wippen we er even langs. Denk dat ik Mevrouw Duncan daar een groot plezier mee doe.
Motorshow...

Genieten : as Zondag bij redelijk weer ffe met Suk op de motor naar Belgie en dan Maandag door ri Parijs en daar 2 dagen rondhangen zonder motor en dan weer 2 dagen binnendoor terug met de motor.
Regen..dan met de Fiat Panda op pad .
Goede reis alvast en veel plezier in Thailand
gr driver
- v@go
- Volwaardig lid
Duncan een prettige tijd gewenst in Thailand en driver ik neem het nu voor jou op.
En ik wil niet het forum overnemen.
Zou ik dat wel doen dan......

Zou ik dat wel doen dan......

geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
-
- Volwaardig lid
v@go schreef:Duncan een prettige tijd gewenst in Thailand en driver ik neem het nu voor jou op.
Zou ik dat wel doen dan......![]()
![]()
![]()

Lekker doorgaan hier met iedereen die het leuk vindt en klaar toch ?
gr driver