Reis door Zuid- en Centraal- Thailand (3 weken)

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2402
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Reis door Zuid- en Centraal- Thailand (3 weken)

#16 Bericht door serpay » woensdag 25 juni 2014, 17:55

Duncan schreef:Ik blijf het onnozel vinden klinken:
-"Honey, i want to go pipi.
-"Why you ask me, pai hong nam".
-"No, swim in the sea. Kho Pipi. :crazy:

On a more serious note, Mevrouw Duncan gaat aeriaal ontmaagd worden komende tijd ( ergo, ze durft niet alleen naar Nederland te vliegen, dus ik moet met haar een binnenlandse vlucht naar een of ander eiland nemen om te wennen ).

Welk eiland is nog een beetje aan te bevelen als je niet de hoofdprijs wil betalen, makkelijk bereikbaar is ( vliegtuig en eventueel nog een korte boottrip ) en waar je niet over de maffia, toeristen en gezelsschapsdames wilt struikelen ).
Ik ben geen strandmens, dus 3 dagen max, hoeft verder geen attractie/circus/bezigheidstherapie of wat dan ook te zijn... Een redelijk te betalen Guesthouse/Hotel, een paar Thaise eettentjes en een redelijk rustig strand, meer hoeven we niet.
geen eiland is goedkoop in thailand waar je op kunt vliegen.
tip vlieg naar bkk en ga met de bus naar cha-am rustig strand lekkere eettentjes en redelijk goedkoop onderkomen.
maar ga niet in het weekend.
of anders ban sapan stukje zuidelijker maar zeer mooi.
Alfisti rebeli

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: zondag 10 oktober 2010, 03:19

Re: Reis door Zuid- en Centraal- Thailand (3 weken)

#17 Bericht door Duncan » woensdag 25 juni 2014, 18:33

Dat is wel een goed plan eigenlijk, vliegen naar Bangkok en van daaruit verder bussen.
Danke, Serpay, ik denk dat we het zo gaan doen :worshippy: .

Ik ga eens googlen op die plaatsen van jou ( ken Thailand ten zuiden van Samut Prakhan totaal niet, ook nog nooit in Pattaya/Phuket/Hua Hin etc. geweest )...

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”