carpediem schreef:Amsterdam oost wordt niet ontvolkt.

Moderator: Loempia
carpediem schreef:Amsterdam oost wordt niet ontvolkt.
Tja,sta op urengeldRuudThai schreef:Pffff.... nog steeds voorspel![]()
Euhhh, laat die afspraken nou maar zitten en vertel, vertel...Hoop dat ik vandaag nog het vervolg van mijn stukje kan schrijven,aangezien ik zo twee afspraken hier op kantoor heb.
Ontvolkt van gewone amsterdammers zoals Ron en ik.Gardensafari schreef:carpediem schreef:Amsterdam oost wordt niet ontvolkt.
Arie ben jij nu de PR man van Ron geworden,hij is zelf mans genoeg om te reageren.En het zal toch niet zo zijn dat het forum door jou en Ron wordt over genomen en dat er niet gereageerd mag worden.driver schreef:Wat jij ervan vindt jvs of anderen doet niet terzake in dit draadje.jvs schreef:Ron,ik ken zo'n beetje jou verleden hier op TF en het verbaast me niets dat je weer in NL zit.
Sterker nog ik wist eigenlijk al dat je hier niet zou kunnen aarden.
Ik hoop dat je dit niet als een aanval ziet en het is zeker niet alleen voor jou bedoelt,maar ik heb door de jaren dat ik hier ben mensen zoals jij zien komen en gaan.
Veel gezien die ,'De Thaien weleens zal laten zien hoe het moet',ze kregen allemaal problemen omdat ze zich niet kunnen of willen aanpassen.Thailand is zeker niet voor iedereen.
Ik heb al veel mensen ontmoet die hier al erg lang zijn en die plotseling genoeg hebben van Thailand en vervolgens vertrekken.
Ik heb eigenlijk langer buiten NL gewoond dan er in dus misschien kijk ik er anders tegenaan.
Ik hoop dat het je goed gaat in NL enne Thailand is een fantastisch vakantieland!
Ron schrijft hier over zijn ervaringen in en met Thailand niet meer en niet minder.
Zoals eerder gezegt moet dit draadje gaan over Ron zijn ervaringen en niet ontsierd worden door allerlei opmerkingen zoals de jouwe nu wat dat is jouw mening dus begin zelf even een draadje over jouw leven in Thailand zou ik zeggen.
Ik stuur ook een verzoekje naar de modjes om hier gelijk al te gaan vegen zodat Ron hier ongestoord verder kan gaan met zijn draadje en ik ga ervanuit dat de modjes ook zullen ingrijpen zodat het hier leesbaar blijft .
gr driver
Het forum overnemen en niet gereageerd mag worden ..vlgs mij zie jij nu even spoken Nick die er niet zijn.nbreeker schreef:Arie ben jij nu de PR man van Ron geworden,hij is zelf mans genoeg om te reageren.En het zal toch niet zo zijn dat het forum door jou en Ron wordt over genomen en dat er niet gereageerd mag worden.driver schreef:Wat jij ervan vindt jvs of anderen doet niet terzake in dit draadje.jvs schreef:Ron,ik ken zo'n beetje jou verleden hier op TF en het verbaast me niets dat je weer in NL zit.
Sterker nog ik wist eigenlijk al dat je hier niet zou kunnen aarden.
Ik hoop dat je dit niet als een aanval ziet en het is zeker niet alleen voor jou bedoelt,maar ik heb door de jaren dat ik hier ben mensen zoals jij zien komen en gaan.
Veel gezien die ,'De Thaien weleens zal laten zien hoe het moet',ze kregen allemaal problemen omdat ze zich niet kunnen of willen aanpassen.Thailand is zeker niet voor iedereen.
Ik heb al veel mensen ontmoet die hier al erg lang zijn en die plotseling genoeg hebben van Thailand en vervolgens vertrekken.
Ik heb eigenlijk langer buiten NL gewoond dan er in dus misschien kijk ik er anders tegenaan.
Ik hoop dat het je goed gaat in NL enne Thailand is een fantastisch vakantieland!
Ron schrijft hier over zijn ervaringen in en met Thailand niet meer en niet minder.
Zoals eerder gezegt moet dit draadje gaan over Ron zijn ervaringen en niet ontsierd worden door allerlei opmerkingen zoals de jouwe nu wat dat is jouw mening dus begin zelf even een draadje over jouw leven in Thailand zou ik zeggen.
Ik stuur ook een verzoekje naar de modjes om hier gelijk al te gaan vegen zodat Ron hier ongestoord verder kan gaan met zijn draadje en ik ga ervanuit dat de modjes ook zullen ingrijpen zodat het hier leesbaar blijft .
gr driver