Carport
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Carport
Ik heb begrepen dat ze bij Home-pro of Do Home prefab carports hebben die ze ook in elkaar zetten compleet met betonvloer. Heeft iemand hier enige ervaring mee of info over? Als ik straks in thailand ben en een auto koop wil ik lekker van die 2 maanden genieten en op vakantie gaan en me niet druk hoeven te maken om het zelf laten bouwen van zo'n ding.
Vast bedankt.
Vast bedankt.
Waar domheid begint eindigt de rede
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Re: Carport
Wil je hiermee zeggen dat ik deze voor een prikkie kan overnemen?ron schreef:
-
- Volwaardig lid
Hoi Han
Waarschijnlijk gratis af te halen........
Nee sorry hoor,in een opwelling geplaatst.
Succes in ieder geval met de toekomstige bouw van de carport.
Gr.Ron.
Waarschijnlijk gratis af te halen........

Nee sorry hoor,in een opwelling geplaatst.
Succes in ieder geval met de toekomstige bouw van de carport.
Gr.Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Er zijn hier in Korat zat bedrijven die van die afdakjes plaatsen Han.
In iedere maat kleur of vorm of dat nu een carport is of een afdakje boven het terras maakt allemaal niet uit.
Die meerdere bedrijfjes die de hekken voor erfscheiding maken doen dit ook.
Materiaal is ook te koop bij home pro en do home dat klopt.
Home pro kan ook montage team erbij leveren voor zo ver ik weet.
Do Home doet dat niet maar zal je de adressen kunnen leveren die dat wel doen.
De cementvloer prefab noemen ze 15 zakken specie mengen met water en zand of een wagen laten komen met dat spul.
Mijn ervaring is dat je toch wel aanwezig moet zijn bij het bouwen van in jouw geval de carport.
De Thai wil zijn eigen gang nog wel eens gaan met bouwprojecten of zelf de kwaliteit eisen bepalen.
Even een paar dagen aan info en plaatsing zal je denk ik wel op moeten offeren hoewel dat met vele leuke dingen te combineren valt.
In iedere maat kleur of vorm of dat nu een carport is of een afdakje boven het terras maakt allemaal niet uit.
Die meerdere bedrijfjes die de hekken voor erfscheiding maken doen dit ook.
Materiaal is ook te koop bij home pro en do home dat klopt.
Home pro kan ook montage team erbij leveren voor zo ver ik weet.
Do Home doet dat niet maar zal je de adressen kunnen leveren die dat wel doen.
De cementvloer prefab noemen ze 15 zakken specie mengen met water en zand of een wagen laten komen met dat spul.
Mijn ervaring is dat je toch wel aanwezig moet zijn bij het bouwen van in jouw geval de carport.
De Thai wil zijn eigen gang nog wel eens gaan met bouwprojecten of zelf de kwaliteit eisen bepalen.
Even een paar dagen aan info en plaatsing zal je denk ik wel op moeten offeren hoewel dat met vele leuke dingen te combineren valt.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.
-
- Volwaardig lid
Hi Hua,
Een paar dagen vindt ik niet zo erg, een paar weken wel en jezelf afvragen komen ze vandaag of niet. Als je in thailand woont ligt dat even anders maar nu vind ik het zonde van mijn tijd. En mijn voorkeur gaat dan ook uit naar homepro ( haal die twee steeds door elkaar) als die een team erbij kunnen leveren. Als er nog meer info is over de kosten per vierkante meter hootr ik dat graag.
Groet
Han
Een paar dagen vindt ik niet zo erg, een paar weken wel en jezelf afvragen komen ze vandaag of niet. Als je in thailand woont ligt dat even anders maar nu vind ik het zonde van mijn tijd. En mijn voorkeur gaat dan ook uit naar homepro ( haal die twee steeds door elkaar) als die een team erbij kunnen leveren. Als er nog meer info is over de kosten per vierkante meter hootr ik dat graag.
Groet
Han
-
- Volwaardig lid
Han je pick-up kost 1 miljoen baht of daar omtrent.Je kunt een echt afdak (een die niet wegwaait)laten plaatsen voor minder dan 10 duizend baht,dat is 1% van de nieuwprijs.
Gewoon zes betonpalen in de grond en er een stevig geraamte van hout of metaal over heen en dan de dakplaten.
Elk bouwbedrijf waar je vraagt zullen alle spullen kunnen leveren en ook de mankracht.
Een andere goedkopere optie is een hoes om je auto heen,dit is zeker een aanrader zelfs als de auto al onder dak staat.
Gewoon zes betonpalen in de grond en er een stevig geraamte van hout of metaal over heen en dan de dakplaten.
Elk bouwbedrijf waar je vraagt zullen alle spullen kunnen leveren en ook de mankracht.
Een andere goedkopere optie is een hoes om je auto heen,dit is zeker een aanrader zelfs als de auto al onder dak staat.
-
- Volwaardig lid
Dacht het niet maar zal ik verder niet over uitwijden.Als je in thailand woont ligt dat even anders

De revolutie eet haar eigen kinderen op.