Reisschema 22/6 t/m 19/7 2014‏

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jurgen1978
komt net kijken
komt net kijken

Reisschema 22/6 t/m 19/7 2014‏

#1 Bericht door Jurgen1978 » zaterdag 14 juni 2014, 08:38

22 juni vlieg ik voor 4 weekjes naar Bangkok, waar ik 23 juni om 9:35 uur zal landen.

* In Hua Hin heb ik met een vriendin afgesproken. Met haar wil ik daar een paar dagen doorbrengen, waarna ik weer alleen verder zal reizen (ca. 23 t/m 26 juni);
* Vanuit Hua Hin wil ik naar Khao Sok, national park ( ca. 27 t/m 29 juni);
* Vanuit Khao Sok wil ik naar Ko Tao om te gaan duiken en snorkelen, Ko Pha Ngan hou ik nog even in gedachten (ca. 30 juni t/m 5 juli );
* Vanuit het zuiden wil ik (eventueel) met het vliegtuig richting Umphang (en Erawan, national park). Of richting regio Pak Chom, Sangkhom, Chiang Khan en Loei. Om hier even het massa toerisme te ontvluchten en van de natuur/cultuur te genieten (6 t/m 13 juli);
* Vanuit één van deze twee regio's wil ik een paar dagen naar Pattaya (14 t/m 18 juli);
* Vanuit Pattaya wil ik naar Bangkok (China Town) (18 t/m 19 juli);
* Vanuit Bangkok zal ik 19/7 om 12:05 uur weer terug vliegen naar Nederland.

Ik vind het moeilijk om een keuze te maken tussen de Regio Umphang en de Regio Pak Chom, Sangkhom, Chiang Khan en Loei te maken. Misschien dat iemand mij hier iets meer over kan vertellen die er al ooit is geweest?

Ook zou ik het leuk vinden om tijdens mijn vakantie ergens te gaan vissen.

Is dit allemaal wel haalbaar in ca. 4 weken? Alle tips en aanvullingen zijn welkom!

Groeten, Jurgen

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Reisschema 22/6 t/m 19/7 2014‏

#2 Bericht door prajak » zaterdag 14 juni 2014, 09:52

"...Vanuit het zuiden wil ik (eventueel) met het vliegtuig richting Umphang (en Erawan, national park). Of richting regio Pak Chom, Sangkhom, Chiang Khan en Loei. Om hier even het massa toerisme te ontvluchten en van de natuur/cultuur te genieten (6 t/m 13 juli);..."

Volle reis maar doelbewust voor gekozen is mijn indruk.

Umphang en regio ken ik niet. De regio langs de Mehkong en Loei ken ik wel en juist die Mehkong regio wordt aanbevolen voor het winterseizoen. De rivier krijgt iets spookachtigs. Ik heb ergens een filmpje gezien en ga dat opzoeken. Maar je bent er even uit en rust is gegarandeerd.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”