Facebook down?
Moderator: Loempia
- joepattaya
- Expat
Facebook down?
Ik kom niet meer in Facebook en er is minimaal nog 1 persoon die hetzelfde ervaart.
Thailand-verblijvers met hetzelfde probleem?
Thailand-verblijvers met hetzelfde probleem?
-
- Volwaardig lid
Re: Facebook down?
Ja, ik.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)
- joepattaya
- Expat
Ik krijg de mededeling dat de FB-servers niet bereikt kunnen worden.Henk Korat schreef:Ja, ik.
Heeft Prayuth het toch voor elkaar; na 5 dagen.
-
- Volwaardig lid
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)
-
- Volwaardig lid
Up again.
-
- Volwaardig lid
- joepattaya
- Expat
IS geblokkeerd Henk..........Has been blocked since........is geblokkeerd sinds....15.oo uur vanmiddag.
Nu nog
LINE
ChatOn
en al die andere social media en je zult zien dat de leerprestaties omhoog schieten!!

-
- Volwaardig lid
Was te verwachten in een land waar al tig (honderdduizend ?) sites zijn geblokkeerd.
We mogen blij zijn dat gewoon internetten nog kan omdat ze het niet kunnen maken dan ook het bedrijfsleven af te sluiten van hun levensader. Maar anders ? Dan zit je met de gebakken peren zonder internetbankieren. Dus laten we blij zijn dat ze het beperken. Ik mis het niet want heb geen facebook.
We mogen blij zijn dat gewoon internetten nog kan omdat ze het niet kunnen maken dan ook het bedrijfsleven af te sluiten van hun levensader. Maar anders ? Dan zit je met de gebakken peren zonder internetbankieren. Dus laten we blij zijn dat ze het beperken. Ik mis het niet want heb geen facebook.
-
- Volwaardig lid
Facebook doet het nu bij mij.joepattaya schreef:IS geblokkeerd Henk..........Has been blocked since........is geblokkeerd sinds....15.oo uur vanmiddag.
Nu nog
LINEnu
ChatOn
en al die andere social media en je zult zien dat de leerprestaties omhoog schieten!!
- joepattaya
- Expat
Bij mij ook weer....waarschijnlijk een waarschuwings-schotHenk Korat schreef:Facebook doet het nu bij mij.joepattaya schreef:IS geblokkeerd Henk..........Has been blocked since........is geblokkeerd sinds....15.oo uur vanmiddag.
Nu nog
LINEnu
ChatOn
- v@go
- Volwaardig lid
http://piratebrowser.com/ en probleem is opgelost
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
-
- Volwaardig lid
Uit de Bangkok Post
Coup news
16:45
Facebook is back. Life is good. The National Council for Peace and Order (NCPO) says it has no policy of blocking Facebook and any shutdown was due to technical problems.
-
- Expat
Ik heb een automatische maandelijkse overboeking van ABN naar mijn Thaise bankrekening.prajak schreef:Was te verwachten in een land waar al tig (honderdduizend ?) sites zijn geblokkeerd.
Niet alleen vanwege deze mogelijkheid,maar het kan ook gebeuren dat jezelf niet (meer) in staat bent om de noodzakelijke akties te verrichten,zoals mijzelf reeds 2 maal is overkomen.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
- RuudThai
- Expat
NCPO denies blocking Facebook
May 28, 2014 4:58 pm The Nation
Following outcries by many Facebook users, the National Council for Peace and Order promptly denied that it has a plan to block Thais' access to the most popular social network.
Col Sirichan Ngathong, deputy spokeswoman of the NCPO, said the junta assigned the online media monitoring committee of the Information and Communications Technology Ministry investigate why the services were inaccessible.
She said the committee found that technical glitch at a main gateway linking Thailand's Internet to Facebook servers abroad caused the services to be inaccessible in many parts of the country.
Sirichan said the ICT committee had held an urgent meeting with the Internet service providers and expected that services would resume before 5 pm.
The services resumed at around 4:40 pm.
NCPO deputy spokesman Col Winthai Sivari went on TV at 4:55 pm to announce that the technical error at the gateway was the cause of the problem.
Many people found out at about 3 pm that they could not access their Facebook pages, leading to speculation that the social network was blocked because it was used as a main medium to organise protests against the junta.
.........
So, nothing on the hand!
May 28, 2014 4:58 pm The Nation
Following outcries by many Facebook users, the National Council for Peace and Order promptly denied that it has a plan to block Thais' access to the most popular social network.
Col Sirichan Ngathong, deputy spokeswoman of the NCPO, said the junta assigned the online media monitoring committee of the Information and Communications Technology Ministry investigate why the services were inaccessible.
She said the committee found that technical glitch at a main gateway linking Thailand's Internet to Facebook servers abroad caused the services to be inaccessible in many parts of the country.
Sirichan said the ICT committee had held an urgent meeting with the Internet service providers and expected that services would resume before 5 pm.
The services resumed at around 4:40 pm.
NCPO deputy spokesman Col Winthai Sivari went on TV at 4:55 pm to announce that the technical error at the gateway was the cause of the problem.
Many people found out at about 3 pm that they could not access their Facebook pages, leading to speculation that the social network was blocked because it was used as a main medium to organise protests against the junta.
.........
So, nothing on the hand!

-
- Volwaardig lid
Facebook werkt bij ons gewoon, was volgens mij vandaag geen storing ( tussen TH en NL )...