Daar ben ik absoluut zeker van. Zakjes soda is daar een klein onderdeeltje van.nbreeker schreef:Ik weet zeker Jos dat er wel meer dingen zijn die jij nog niet hebt gezien in Thailand.Jos Flachs schreef:Wat is soda in het Thais? Ik heb nog nooit soda in een Thaise winkel gezien.
Zuiveringszout in het Thais
Moderator: Loempia
- Jos Flachs
- Expat
Re: Zuiveringszout in het Thais
- joepattaya
- Expat
Zuiveringszout in het Thais?
Prayut ?
Prayut ?
-
- Volwaardig lid
Bitterzout/Epson Salts/ Magnesiumsulfaat/ MgSO4, allemaal hetzelfde. Ongelofelijke variaties in toepassingen: Meer vruchten aan je plantjes, voor hoefdieren-pootje baden, darmreiniging/ontslakken, zelfs het brandwerend maken van textiel. Raar goedje, heb het afgelopen week nog gekocht.Jeanette schreef:Bitterzout is ook zoiets met nog een andere werking dan als reinigingsmiddel bij darmonderzoek.
Met voetenbaden daarmee kun je je nieren en lever helpen met het afvoeren van afvalstoffen.
Hebben ze dat ook in Thailand?
![]()
mbt zuiveringszout met zijn vele namen, ik wist ook niet dat het voor in te slapen was :-(

Backing soda is ook voor 50% het bestanddeel van bakpoeder...kleine lettertjes lezen

Maar er is ook een weg met koolzuur (spa water met bubbels)+ om dat effect qua bakken te krijgen.
Of dat voor jou toepassing ook gaat??? Heren chemie? Inspiratie ?