Ik hoop het voor je maar het is bij de wet verboden,toen ik die hond had uit het riool was er ook niets meer te redden en het beestje leed heel erg maar ze deden het niet.Ik kreeg de medicijnen gratis van ze en ze hebben hem ook nog aan het infuus gelegen maar ze wilden me niet helpen om hem in te laten slapen,uiteindelijk is hij toch overleden maar het was geen prettig gezicht om naar het beestje te kijken.prajak schreef:Soda is een oplossing die iemand me gaf. Ik vroeg naar zuiveringszout en dat is geen soda. Zuiveringszout plus azijn geeft CO verzekert me iemand.
Het wordt gebruikt voor euthanasie van kleine huisdieren; rat, cavia, etc. Je hebt dan weinig CO nodig en je doet die actie in een doos, da's al genoeg. Een kat is wel een maatje groter.
Een andere oplossing is een grote plastic doos en even de lpg slang er aan. Maar lpg kan knallen, CO niet. Een dier in vacuüm is net zo erg als de strot dichtknijpen, dat doe ik dus niet.
Ik ga nog eens met die dierenarts praten. Als hij een spuit slaapmiddel wil toedienen en ik na 15 minuten een injectie in het hart bereiken we het zelfde: een pijnloze dood. En dat Boeddha dan boos op mij wordt vind ik best. Ik heb daar geen last van.
Zuiveringszout in het Thais
Moderator: Loempia
- nbreeker
- Standaard Lid
Re: Zuiveringszout in het Thais
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
- v@go
- Volwaardig lid
Prajak soda en azijn geeft CO2 en dan stikt de kat ook in een plastik zak omdat er geen zuurstof inzit, je kunt dan net zo goed de Honda uitlaat in een zak laten blazen en geeft ook CO2.
CO is moeilijker te maken.
CO is moeilijker te maken.
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
-
- Volwaardig lid
Nick, bij wet verboden ? ik hoor van dierenartsen dat Boeddha het verbiedt. En wie trekt in dit land zich iets van de wet aan ?
V@go, achter die CO ga ik nog aan. En anders maar LPG, wel in de buitenlucht doen uiteraard.....
Ach, misschien duurt het nog tig jaar voordat het zich aandient en zijn dan de normen gewijzigd.
V@go, achter die CO ga ik nog aan. En anders maar LPG, wel in de buitenlucht doen uiteraard.....
Ach, misschien duurt het nog tig jaar voordat het zich aandient en zijn dan de normen gewijzigd.
-
- Volwaardig lid
- Jos Flachs
- Expat
Wat is soda in het Thais? Ik heb nog nooit soda in een Thaise winkel gezien.
- nbreeker
- Standaard Lid
Ik weet zeker Jos dat er wel meer dingen zijn die jij nog niet hebt gezien in Thailand.Jos Flachs schreef:Wat is soda in het Thais? Ik heb nog nooit soda in een Thaise winkel gezien.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Volwaardig lid
Bitterzout is ook zoiets met nog een andere werking dan als reinigingsmiddel bij darm
onderzoek.
Met voetenbaden daarmee kun je je nieren en lever helpen met het afvoeren van afvalstoffen.
Hebben ze dat ook in Thailand?

Met voetenbaden daarmee kun je je nieren en lever helpen met het afvoeren van afvalstoffen.
Hebben ze dat ook in Thailand?

-
- Volwaardig lid
นำโซดา naam soda
Zo simpel.
Zo simpel.
-
- Volwaardig lid
Jeanette, de voetjes kun je hier laten doen met knabbel- (en babbel-) vissies... 

-
- Volwaardig lid
Dat kun je hier ook, maar in het water zitten veel bacteriën, wordt hier ten sterkste afgeraden!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Volwaardig lid
Zo'n voeten bad is niet voor de voetjes maar voor de afvalstoffen extra af te voeren.prajak schreef:Jeanette, de voetjes kun je hier laten doen met knabbel- (en babbel-) vissies...
-
- Volwaardig lid
Je kan beter keltisch zeezout gebruiken Jeanette
Hoewel ik een voetenbad liever na een sauna doet natuurlijk.
Heb hier nog een 60 liter soda voor zwembadwater [PH waarde] prajak is dat het zelfde.
Hoewel ik een voetenbad liever na een sauna doet natuurlijk.
Heb hier nog een 60 liter soda voor zwembadwater [PH waarde] prajak is dat het zelfde.

De revolutie eet haar eigen kinderen op.
-
- Volwaardig lid
Geen idee, Hua. Ik laat het even rusten, heb het nu niet direct nodig.
- foppo
- Volwaardig lid
Hoe weet je dat, heeft hij dat laten zien dan?prajak schreef:Hier loopt een NL-er rond die HELEMAAL onder de tatoes zit, ja, ook zijn pielemuis en achterdelen,
Ik maak me zorgen: dat langdurige verblijf in Thailand....is dat eigenlijk wel gezond?
Trouwens, Bakingsoda heet hier in de bakkerij; Dubbelkoolzuresoda oftewel Natriumbicarbonaat en wordt als bakpoeder gebruikt voor zware degen zoals bijvoorbeeld speculaas.
(nadeel is dat de koekjes na verloop van (te) lange tijd gaan 'verzepen', en letterlijk naar zeep gaan smaken door de verbinding van soda met vetten.....)
-
- Volwaardig lid
"...Hoe weet je dat, heeft hij dat laten zien dan?..."
Niet aan mij, wel aan mijn broer. En die bevestigt dat de pielemuis helemaal onder de tatoes zit.
"...Ik maak me zorgen: dat langdurige verblijf in Thailand....is dat eigenlijk wel gezond?..."
Ja, heel gezond. Dat zie je aan mij, dat lees je van me, dat zie je aan mijn bijdragen, daar staat alleen maar goeie info in, geen fghonzin, geen jklalzheimer hjkellende, cheen onleezbare invormatiefjes, geen fluppendrab, eichenluk si je helgaar cvnxifut aan me.
fLUP
Niet aan mij, wel aan mijn broer. En die bevestigt dat de pielemuis helemaal onder de tatoes zit.
"...Ik maak me zorgen: dat langdurige verblijf in Thailand....is dat eigenlijk wel gezond?..."
Ja, heel gezond. Dat zie je aan mij, dat lees je van me, dat zie je aan mijn bijdragen, daar staat alleen maar goeie info in, geen fghonzin, geen jklalzheimer hjkellende, cheen onleezbare invormatiefjes, geen fluppendrab, eichenluk si je helgaar cvnxifut aan me.
fLUP