Bus van Khao Sok naar Phuket (vliegveld)

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
peyke
komt net kijken
komt net kijken

Bus van Khao Sok naar Phuket (vliegveld)

#1 Bericht door peyke » woensdag 21 mei 2014, 13:39

Hallo,

We gaan achter 1 week voor de 1e keer naar Thailand :)

Aangezien we op eigen gelegenheid wat gaan rondreizen ben ik de beste transport mogelijkheden
aan het noteren zodat we dit daar niet hoeven uit te zoeken.

Ik loop nu tegen het probleem aan dat ik nergens goede info vind om van Khao Sok naar het vliegveld in Phuket
te gaan met zo'n 1e klas airco Bus. Ik weet dat die er is want een paar dagen ervoor reizen we van Surat Thani naar Khao Sok en dit is in feite de bus die naar Phuket door rijdt. Heeft iemand info hierover? Ik ben opzoek naar reistijd, kan men betalen bij de chauffeur want volgens mij ontbreekt een echt busstation bij Khao Sok en stopt de bus ook bij het vliegveld? We hoeven namelijk niet naar Phuket zelf aangezien we eerst nog naar Ko Yoa Yai gaan.

Alle info is welkom, alvast bedankt.

Dennis

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Bus van Khao Sok naar Phuket (vliegveld)

#2 Bericht door pong » donderdag 22 mei 2014, 13:44

het is al zooooooooooooo vaak gezegd: je hoeft je NU helegaar niet je koppie te breken en dat allemaal te noteren,. Die mensen van de plek waar je/jullie slapenin KS hebben prussies dezelfde vraag al .......tig keren gehoord en het antwoord paraat. In vrijwel alle gevallen waar jullie denken moeizaam met bussen te moeten, rijden er de dag tevoren bestelde minibusjes, speciaal voor de toerist. Kan ietsje duurder uitpakken, maar nog vele €€€€ goedkoper als hier in NL.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”