excursie boeken Khao Sok

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Marita
komt net kijken
komt net kijken

excursie boeken Khao Sok

#1 Bericht door Marita » maandag 14 april 2014, 06:54

Ik zit midden in mijn rondreis door Thailand, maar heb tot nu toe wat pech met excursies.... alles zit vol!

Ik zit nu nog op Koh Phangan, en ga overmorgen naar Khao Sok.
Nu wil ik kijken of ik online misschien al iets van een excursie kan boeken voor Khao Sok.

Wie weet een goede website om dit te doen?
Alvast Bedankt!

afra
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: excursie boeken Khao Sok

#2 Bericht door afra » maandag 14 april 2014, 07:29

Misschien via Greenwoodtravel. Spreken ook Nederlands, wel zo handig soms.
Tree tops vond ik destijds een aanrader maar het is al wel bijna 25 jaar geleden.

Vreemd dat alles vol zit, het is toch niet echt hoogseizoen.
Succes en fijne reis nog verder.

printen44
Expat
Expat

#3 Bericht door printen44 » maandag 14 april 2014, 07:45

Marita schreef:Ik zit midden in mijn rondreis door Thailand, maar heb tot nu toe wat pech met excursies.... alles zit vol!

Ik zit nu nog op Koh Phangan, en ga overmorgen naar Khao Sok.
Nu wil ik kijken of ik online misschien al iets van een excursie kan boeken voor Khao Sok.

Wie weet een goede website om dit te doen?
Alvast Bedankt!
Marita, als je het misschien vergeten was, het is Songkran. De drukste en de warmste tijd van het jaar.

Wat de drukte betreft, valt het in Chiang Mai wel mee. Minder druk dan andere jaren. Maar ja, Chiang Mai is het Noorden, geen stranden, maar veel mooier natuurschoon. Die natuurschoon vind je niet op de Costa's, wel dezelfde stranden als de eilanden. :giggle:

Marita
komt net kijken
komt net kijken

#4 Bericht door Marita » dinsdag 15 april 2014, 07:27

ehhh ik snap noet zo goed wat je antwoord van doen heeft met de vraag die ik stel in t topic?

Ik kom niet in de buurt van Chiang Mai. Zal best mooi zijn, maar ik ben hier slechts 16 dagen, en vond dat te kort om zowel het noorden als het zuiden aan te doen. Volgende reis is het noorden aan de beurt.

Dat het Songkran is weet ik, (heb er zelf uitgebreid aan meegedaan)maar als ok naar Khao Sok en Krabi ga is die alweer over.
Ik was benieuwd of er iemand weet hoe ik het beste excursies vtv kan boeken.
Zo kom ik morgen pas laat aan in Khao Sok, en de vraag is of ze dan nog wat kunnen regelen voor de volgende dag.... dan heb ik het maar liever geregeld voor ik een mooie dagtrip misloop

afra
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door afra » dinsdag 15 april 2014, 07:43

Heb je het al geprobeerd bij Greenwoodtravel?
Ook kun je bij Tripadvisor kijken, daar staan vaak websites van de aanbieders bij.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#6 Bericht door prajak » dinsdag 15 april 2014, 09:53

Marita, men is gesloten deze dagen...... Er zit niemand op Thaise kantoren want het is lastig zitten met een natte broek.... Morgen is het grootste deel van songkran weer over dus dan heb je grotere kans van slagen.

Het fijne van 'op de bonnefooi gaan' is dat je vrij bent; het nadeel is dat je tegen 'vol' kunt aanlopen.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”