Vet mesten totdat hij dood is???

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
RuudThai
Expat
Expat

Re: Vet mesten totdat hij dood is???

#121 Bericht door RuudThai » dinsdag 08 april 2014, 16:42

Farang Baa schreef:Ben ik nou zo uitzonderlijk omdat ik in drie weken Thailand 4 kilo ben afgevallen? En, nee, ik had geen overgewicht toen ik erheen ging.
Even gokken: 10 dagen diarree gehad van de salmonellakip/somtam met plaaraa/sla gewassen in gewoon leidingwater/vlees van de markt dat al uren uit de koeling was/enz.? :evil:
Of gewoon het gebak/snoep en andere zoet- en vettigheden laten staan die je in NL wel gewend was dagelijks te nemen? ;)

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#122 Bericht door prajak » dinsdag 08 april 2014, 16:55

Nee, heer Ruudthai ! Deze meneer wil niet naar het rustige Roermond of all places om Farhaai te ontmoeten maar wil, of is gegaan, naar het diepe en roerige zuiden van dit land. Hij heeft al eens een fotootje geplaatst en zou weer op weg gaan.

Avontuurlijk ! Maar het zal hem dun door de broek gelopen zijn en daarvan val je af.

Ik hoop dat meneer van die regio zal willen vertellen. Eerlijk gezegd, als ik hoor dat je naar die regio gaat dan schrijf ik je af. Bloedje link.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#123 Bericht door Jeanette » dinsdag 08 april 2014, 17:03

Farang Baa schreef:Ben ik nou zo uitzonderlijk omdat ik in drie weken Thailand 4 kilo ben afgevallen? En, nee, ik had geen overgewicht toen ik erheen ging.
Ligt meer aan december en maart hoor. :mrgreen:

Farang Baa
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#124 Bericht door Farang Baa » woensdag 09 april 2014, 15:30

prajak schreef:Nee, heer Ruudthai ! Deze meneer wil niet naar het rustige Roermond of all places om Farhaai te ontmoeten maar wil, of is gegaan, naar het diepe en roerige zuiden van dit land. Hij heeft al eens een fotootje geplaatst en zou weer op weg gaan.

Avontuurlijk ! Maar het zal hem dun door de broek gelopen zijn en daarvan val je af.

Ik hoop dat meneer van die regio zal willen vertellen. Eerlijk gezegd, als ik hoor dat je naar die regio gaat dan schrijf ik je af. Bloedje link.
Wat heeft dat met dit draadje te maken? Maar vooruit: jij je zin:
Wat kijk ik met veel plezier terug op mijn avontuur in Yala. Ik heb zelfs foto's van de mooie Siroros Road gemaakt, waar de laatste dagen een paar stevige bommen zijn afgegaan die doden en gewonden hebben veroorzaakt. Heb ik toch maar mooi in dezelfde 7/11s en bij de KFC gezeten die nu in de as zijn gelegd! Ja, geen wonder dat ik in januari 2015 weer naar die regio ga!
Alleen die spanning en bijbehorende diarree... ja, de volgende keer moet ik daar maar pillen tegen slikken.*einde sarcasme*

Nu serieus: het dieet van Thaise soep, rijst en, minder vaak, noedels met seafood of kip is simpelweg caloriearmer en/of lichter verteerbaar dan alle pasta en patat - en veel brood! - waar ik hier op leef. Helaas heb ik idd óók te maken gehad met dumne ontlasting. Mijn lichaam moest wel aan het eten wennen.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”