Gedonder in BKK
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Gedonder in BKK
.
Laatst gewijzigd door genesis op zondag 20 april 2014, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Volwaardig lid
Re: Gedonder in BKK
Genesis, over de ellende in Bangkok wordt in dit forum al maanden geschreven. Waar was je; vakantie ?
-
- Volwaardig lid
Het valt wel mee in Bangkok, als je maar niet in de avond en de nacht bij het Lumpini Park bent. Dan vliegen er kenneijk granaten door de lucht. Vorig weekend was ik in Bangkok en had een hotel vlak bij de Nederlandse Ambassade en dat is niet ver van het Lumpini Park. Wij konden Suthep en de zijnen horen als we op het balkon stonden. Het was gewoon in Bangkok zoals het er altijd was. We hebben weer leuke dingen gezien en natuurlijk gewinkeld in de vele Malls.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)
-
- Volwaardig lid
Suk en ik hebben ook 3 dagen BKK gedaan onlangs en ook bij de demonstraties gekeken waar allemaal tenten stonden en bij het grote podium niks geen last gehad ook in de avond niet.Henk Korat schreef:Het valt wel mee in Bangkok, als je maar niet in de avond en de nacht bij het Lumpini Park bent. Dan vliegen er kenneijk granaten door de lucht. Vorig weekend was ik in Bangkok en had een hotel vlak bij de Nederlandse Ambassade en dat is niet ver van het Lumpini Park. Wij konden Suthep en de zijnen horen als we op het balkon stonden. Het was gewoon in Bangkok zoals het er altijd was. We hebben weer leuke dingen gezien en natuurlijk gewinkeld in de vele Malls.
BKK is groot en we hebben wat Thai gesproken o.a bij het demonstratie gebeuren en niemand maakte zich er echt druk om wat er gebeurt begreep ik het zijn meer de hier aanwezige farangs die zich druk maken om wat er in Thailand gebeurt heb ik het idee want de Thai zelf die wij / ik kennen ook Suks familie praat er amper over en laten alles gewoon over zich heen komen heb ik het idee.
En de demonstranten..een groot deel zijn er omdat ze er wat geld voor krijgen hoorde ik duszz..ehhh...ik vindt het wel best allemaal ook in Nederland wordt je zo nu en dan overhoop geschoten bij bijv een overval oid dat gebeurt in ieder land dus m.i doorgaan met adem halen totdat het een keer stopt waar dan ook.
gr driver