Renovatie badkamer.

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

Renovatie badkamer.

#1 Bericht door nbreeker » donderdag 27 maart 2014, 03:18

Hebben sinds kort de tweede badkamer gerenoveerd met nieuwe tegels en nieuw sanitair,door mijn eigen vertrouwde aannemertje,moest wel wachten tot ik aan de beurt was want hij heeft het druk maar het resultaat mag er dan ook zijn,keurig getegeld en netje aflopend zodat het water goed wegloopt.
Nadat het sanitair was verwijderd en alle oude tegels er uit waren gehakt,werd er eerst cement op de muren aangebracht als ondergrond voor de nieuwe tegels,en voordat de nieuwe tegels werden aangebracht werd er eerst gecontroleerd of de afvoeren niet verstopt waren door het puin en de cement dmv van de waterslang,toen dat in orde bleek werd er met het tegelen begonnen,ook werden er geen plastic randjes gebruikt maar waar nodig schuine kanten onder 45 graden geslepen zodat het een keurig geheel werd.
We zijn nu uit gerenoveerd en uitgebouwd hebben geen ruimte meer om te bouwen en van binnen is alles opgeknapt,alles door de jaren heen door hetzelfde aannemertje en wij zijn dik tevreden en als we s'avonds onder het afdak buiten zitten met alle buitenverlichting aan,zijn we blij met ons huis en alles wat we hebben.
Moet er niet aan denken dat ik in Holland alleen op een 1 kamer flatje zou zitten dat is waar je terecht kom als je na je scheiding een woning toegewezen krijgt,terwijl ik hier in Thailand een vrijstaand huis heb een lieve vrouw die voor me zorgt,en heel tevreden is en vaak zegt wij hebben alles wat we nodig hebben en ook een fijne zoon en ik het zo heb geregeld dat als ik naar Buddha vertrek zij alles krijgt als dank voor haar goede zorgen door de jaren heen.
Natuurlijk kijk ik ook anders tegen Thailand aan dan 9 jaar geleden en ik me terdege bewust ben van de corruptie en ook van het lawaai hier in Thailand waar je niks van mag zeggen anders zijn ze beledigd en praten ze de rest van hun leven niet meer tegen je.Maar al met al woon ik hier 10 x liever dan in Holland hier tel je als oudere nog mee terwijl men in Holland vraagt wat moet je ouwe ***,of wat weet jij er nu van opa,vergetend dat we een hele leven met ervaringen achter ons hebben.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”