Wilde Olifant aangereden en overleden
Moderator: Loempia
- v@go
- Volwaardig lid
Wilde Olifant aangereden en overleden
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
-
- Volwaardig lid
Re: Wilde Olifant aangereden en overleden
Aardige klap geweest dan met 6 doden als gevolg.
in de 4 jaar dat ik nu in Thailand kom zo nu en dan heb ik nooit wilde Olifanten gezien alleen kleintjes die hier en daar rondlopen met hun menners erbij door dorpen en steden.
gr driver
in de 4 jaar dat ik nu in Thailand kom zo nu en dan heb ik nooit wilde Olifanten gezien alleen kleintjes die hier en daar rondlopen met hun menners erbij door dorpen en steden.
gr driver
-
- Volwaardig lid
Nogal zo te zien.
Vier personen in de eerste wagen (zie foto) twee personen in de daar achter rijdende wagen trouwens.

Bron foto
Vier personen in de eerste wagen (zie foto) twee personen in de daar achter rijdende wagen trouwens.

Bron foto
-
- Volwaardig lid
Ja, idd fiks geraakt en uiteraard triest dat zoiets is gebeurd.
gr driver
gr driver
- RuudThai
- Expat
Tja, sommige mensen scheuren nou eenmaal met een veel te hoge snelheid over de Thaise wegen en als er dan zo'n massief beest oversteekt is het over en uit... 

-
- Volwaardig lid
Ha ha ja dat zal het zijn het verschil tussen honderd of honderdtwintig.
Natuurlijk wisten wij dit niet en heeft de Nederlandse berichtgeving dit schijnbaar even over het hoofd gezien.
Het tijdstip
Bron englishnews
Hebben ze het toch over 'speeding' in een ander bericht Ruud.
Bron englishnews
Misschien heb je zomaar weer eens gelijk dat ze in het stikkedonker ietsje te hard reden.
Natuurlijk wisten wij dit niet en heeft de Nederlandse berichtgeving dit schijnbaar even over het hoofd gezien.
Het tijdstip
Bron englishnews
Hebben ze het toch over 'speeding' in een ander bericht Ruud.
Bron englishnews
Misschien heb je zomaar weer eens gelijk dat ze in het stikkedonker ietsje te hard reden.

- RuudThai
- Expat
Als ik zo de foto's zie van dat wrak, dan heeft hij zeker geen 80, 100 of zelfs 120 gereden. Ik meen gelezen te hebben dat de auto een Mitsubishi Pajero was en dat is een flinke zware SUV. En als hij er zo uitziet zal hij misschien wel 160 hebben gereden.
Dus moet je maar niet zo hard rijden, dan red je het niet met je remweg. Onverantwoordelijk om in Thailand zo hard te rijden!
Dus moet je maar niet zo hard rijden, dan red je het niet met je remweg. Onverantwoordelijk om in Thailand zo hard te rijden!
-
- Volwaardig lid
Ik denk zo te zien, dat hij over de kop gevlogen is. Het dak is goed ingedeukt. Of de olifant heeft op het dak gelegen, kan ook nog!
Het moet nog donker geweest zijn, 5 uur in de ochtend en je komt niet elke dag een olifant tegen
triest, het kan iedereen gebeuren.
Hier op de Veluwe gebeurt het met herten
Het moet nog donker geweest zijn, 5 uur in de ochtend en je komt niet elke dag een olifant tegen

Hier op de Veluwe gebeurt het met herten

Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Volwaardig lid
Vooringenomen standpunt Ruud.
Als je het bericht heb gelezen is het tussen 5 en half 6 in de nacht gebeurt.
Op dat soort wegen is het aarde donker tot zeer donker op dat tijdstip als er vlak voor je snuit zo'n beest uit de begroeiing komt zetten is het einde oefening zelfs met de toegestane snelheden.
Er waren meerdere wagens bij betrokken zullen toch niet allemaal 160 gereden hebben genietend van de sterrenhemel met een tralala liedje.
Dat men in de nacht gaat rijden om zo min mogelijk last van medeweggebruikers te hebben en en zich zo snel mogelijk van A naar B wil verplaatsen zal zonder meer waar zijn maar ik was er niet bij (Gelukkig) dus geen mening over.
Droevig voor zowel mens als dier.
@Elst denk eerder dat de olifant over de wagen heen gerold is wat op zich het meest logisch is als je dat dier van de zijkant raakt met een snelheid van ......................
Ga er nu lekker over dromen [olifanten] het was toevallig olifanten dag of zoiets hoe kunnen ze het weer verzinnen.
Als je het bericht heb gelezen is het tussen 5 en half 6 in de nacht gebeurt.
Op dat soort wegen is het aarde donker tot zeer donker op dat tijdstip als er vlak voor je snuit zo'n beest uit de begroeiing komt zetten is het einde oefening zelfs met de toegestane snelheden.
Er waren meerdere wagens bij betrokken zullen toch niet allemaal 160 gereden hebben genietend van de sterrenhemel met een tralala liedje.
Dat men in de nacht gaat rijden om zo min mogelijk last van medeweggebruikers te hebben en en zich zo snel mogelijk van A naar B wil verplaatsen zal zonder meer waar zijn maar ik was er niet bij (Gelukkig) dus geen mening over.
Droevig voor zowel mens als dier.
@Elst denk eerder dat de olifant over de wagen heen gerold is wat op zich het meest logisch is als je dat dier van de zijkant raakt met een snelheid van ......................
Ga er nu lekker over dromen [olifanten] het was toevallig olifanten dag of zoiets hoe kunnen ze het weer verzinnen.

- serpay
- Volwaardig lid
dom gezwam niemand kan aan een foto zien hoe hard je gereden hebt.RuudThai schreef:Als ik zo de foto's zie van dat wrak, dan heeft hij zeker geen 80, 100 of zelfs 120 gereden. Ik meen gelezen te hebben dat de auto een Mitsubishi Pajero was en dat is een flinke zware SUV. En als hij er zo uitziet zal hij misschien wel 160 hebben gereden.
wat je doet ruud is puur gokwerk, en op alle fronten
je weet niet de snelheid
je weet niet de toedracht
je weet niet welk soort voertuig
maar in jouw ogen is het de snelheid

ik heb een keer met 60 km een koe aangereden auto totaal loss ( opel record 2300 diesel).
dus niet oordelen als je er de ballen verstand van hebt en alleen af wil geven op snelheid..............
Alfisti rebeli
- weten
- Volwaardig lid
Jaren geleden werd m,n hond aangereden voor de deur, hele voorfront van die auto in elkaar die reed hooguit 50 a 60 km
Het leven is zo simpel dat niemand het begrijpt.
-
- Volwaardig lid
Wij zien vaak wilde olifanten op de weg en meestal wordt je van tevoren al gewaarschuwd door andere weg gebruikers.
Vooral als je op een motor rijdt is het erg gevaarlijk,deze dieren zijn niet bang en ze kunnen aanvallen als je probeerd ze weg te jagen.
Ik meen in een Thais artikel te hebben gelezen dat de laatste auto met hoge snelheid op de stilstaande auto s inreed.
Vooral als je op een motor rijdt is het erg gevaarlijk,deze dieren zijn niet bang en ze kunnen aanvallen als je probeerd ze weg te jagen.
Ik meen in een Thais artikel te hebben gelezen dat de laatste auto met hoge snelheid op de stilstaande auto s inreed.
-
- Volwaardig lid
Lees je de aangeboden linken (blauwe tekst) in dit maar ook andere onderwerpen wel jvs.Ik meen in een Thais artikel

Je opmerking suggereert nogal dat men rustig op een afstand stond te wachten tot de kudde voorbij was terwijl er een imbeciel met hoge snelheid op de stil staande wagen in reed.
- RuudThai
- Expat
Beetje onparlementaire taal maar goed, dat zijn we hier wel van je gewend zoals het domme gezwam over pedo's waar je mannen toe rekent die een 25 jaar jongere vrouw als partner hebbenserpay schreef:dom gezwam niemand kan aan een foto zien hoe hard je gereden hebt.RuudThai schreef:Als ik zo de foto's zie van dat wrak, dan heeft hij zeker geen 80, 100 of zelfs 120 gereden. Ik meen gelezen te hebben dat de auto een Mitsubishi Pajero was en dat is een flinke zware SUV. En als hij er zo uitziet zal hij misschien wel 160 hebben gereden.
wat je doet ruud is puur gokwerk, en op alle fronten
je weet niet de snelheid
je weet niet de toedracht
je weet niet welk soort voertuig
maar in jouw ogen is het de snelheid![]()
![]()
![]()
ik heb een keer met 60 km een koe aangereden auto totaal loss ( opel record 2300 diesel).
dus niet oordelen als je er de ballen verstand van hebt en alleen af wil geven op snelheid..............

Ach, een Opel record.... een Europese auto die gemaakt worden van hetzelfde plaatstaal als een bierblikje

-
- Volwaardig lid
Nou ja onparlementaire taal! Komop zeg! Geef toe dat je de snelheid inschat van een foto en dat daar niets uit op te maken valt. Toen jij op een olifant inreed, was alleen je bumper ingedrukt
Of jij al tig keer op een olifant bent ingereden!
En dan de opmerkingen over een Europese auto, nog dommer! Een Duitse auto, alleen al omdat de kwaliteit beter is en vanwege de hoge inruilwaarde
Ben blij dat je meer verstand hebt van paspoorten, daar zou ik het maar bij houden!
En wat heeft het pedo verhaal hier mee te maken, niets totaal niets!
Dat anderen er een andere mening over hebben is hun goed recht, net zo goed als jij over politiek!

Of jij al tig keer op een olifant bent ingereden!
En dan de opmerkingen over een Europese auto, nog dommer! Een Duitse auto, alleen al omdat de kwaliteit beter is en vanwege de hoge inruilwaarde

Ben blij dat je meer verstand hebt van paspoorten, daar zou ik het maar bij houden!
En wat heeft het pedo verhaal hier mee te maken, niets totaal niets!
Dat anderen er een andere mening over hebben is hun goed recht, net zo goed als jij over politiek!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!