joepattaya schreef:Sawadikrap......is het probleem al opgelost, anders stuur ik wel iemand om ff te kijken en zonodig actie te ondernemen.
Het kijken kost niks......
Geef anders per PM ff je locatie door en je telefoonnummer.
Dank je joepattaya
Water loopt weg, dus probleem is niet meer zo extreem.
Dus bedankt, niet nodig op dit moment.
Maar probleem is buurman heeft mijn afvoer veranderd in een te smalle buis, om zijn voorkant van restaurant mooier te maken.
Mijn eigenaar ( Thai ) wil afvoer niet herstellen want vind dat mijn buurman het heeft veranderd en wil geen kosten dankzij hem maken.
Echter mijn buurman ( met restaurant ) is gestopt met zijn pas begonnen restaurant, waar totaal geen klanten kwamen.
Dus huis en restaurant woont al weer een periode niemand meer, alles is dicht.
Dus ik naar het punt van totaal geblokkeerde afvoer heeft de eigenaar het zelf weer kunnen laten werken.
Echter door smalle afvoer is het nu dat maximaal het water voor mijn buurman die het zelf veranderd heeft en er op dit moment niet meer woont.
Andere mensen hebben er gelukkig niet meer last van, dus vind het op dit moment prima.
Maar zeer vriendelijk dank voor reactie joepattaya, was enige tijd geleden echt zeer vervelend en kreeg last met de verdere buren.
Dat is nu opgelost dus is niet meer nodig meer te doen.
Hoop toch nog steeds een keer een leuk huis te vinden in Pattaya maar meestal zijn mijn honden het probleem, maar wie weet komt er toch iets op mijn pad.
Vriendelijke groet,
Robert.