-

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
greenthaiway
Expat
Expat
Contacteer:

Re: Driver op de motor 2 weekies door Noord Thailand e.o

#31 Bericht door greenthaiway » zaterdag 08 februari 2014, 14:16

Thaise vrouwen houden van kortgeknipt, Filippijnse ook :idea: :mrgreen:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#32 Bericht door driver » zaterdag 08 februari 2014, 14:23

greenthaiway schreef:Thaise vrouwen houden van kortgeknipt, Filippijnse ook :idea: :mrgreen:

Brake...vanmorgen heb ik de tondeuze maar op de kortste stand gezet en het resultaat is er :giggle:
foto is gemaakt met telefoon dus groter kan niet.
En idd makkelijk qua onderhoud de komende weken dat koppie van me en Simon is ook aardig kaal of kortgeknipt net hoe je het noemt of ziet dus dan passen we aardig bij elkaar de komende weken.

Suk vindt het mooi en greenthaiway zegt ook al dat de dames in deze 2 landen het sowieso mooi vinden dus ik ben weer helemaal happy maar ik zeg het niet tegen Suk greent.. ;)

gr driver

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#33 Bericht door Duncan » zondag 09 februari 2014, 11:28

Ik laat het in NL altijd staan. Eerste wat Mevrouw Duncan na aankomst in Thailand doet in het hotel is mij naar de badkamer dirigeren en dan wordt het geknipt. :mrgreen: .
Lang haar schijnt LoSo te zijn, daar...
Af en toe krijg ik door de telefoon dan ook de vraag: "you go cut hair already?"... :giggle:

brake034
Expat
Expat

#34 Bericht door brake034 » woensdag 12 februari 2014, 15:20

Morgen rond 11 uur komt Driver aan op het vliegveld van Chiang Rai, ik ga hem ophalen met mijn ouwe Isuzu pickup en samen gaan we de stad wat bekijken.

Dan een hapje eten, ik denk bij Home @ work of Doi Chang Coffee en daarna een kijkje nemen bij motorzaak http://www.crsaddlebags.com/ voor wat kaart materiaal en zelf heb ik wat spanbanden nodig.

Dan breng ik Driver naar zijn hotel http://baanmalai.com/index.php om in te checken.
Daarna gaan we door naar het motor verhuurbedrijf van een kennis van me: http://crbigbikerentals.com/
Daar halen we de gereserveerde oranje Kawasaki 250cc D-Tracker op en kan Driver terug naar zijn hotel en ik naar huis.

Aan het eind van de rondreis door Noord Thailand heb ik Driver en zijn motormaat uitgenodigd bij ons thuis.
Dat om wat uit te blazen en wat bij te bieren en om samen nog een paar mooie weggetjes in de Gouden Driehoek te berijden.
Marcel

v@go
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#35 Bericht door v@go » woensdag 12 februari 2014, 20:57

Breake jij ook een fijne vakantie gewenst net als Driver
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก

brake034
Expat
Expat

#36 Bericht door brake034 » donderdag 13 februari 2014, 01:05

Ik ga niet met Driver mee v@go, een kennis van Driver komt ook naar CR.
Ik doe wat logistieke service de eerste dag voor Driver.
Verder hebben we ze aangeboden de laatste huurdag hier te slapen en bij te komen van de motor reis.
Marcel

v@go
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#37 Bericht door v@go » donderdag 13 februari 2014, 08:42

brake034 schreef:.....en om samen nog een paar mooie weggetjes in de Gouden Driehoek te berijden.
Sorry dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat dit voor jou ook een soort van vakantie is.
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก

brake034
Expat
Expat

#38 Bericht door brake034 » donderdag 13 februari 2014, 13:53

Vandaag volgens plan gegaan, Driver op het vliegveld opgehaald en samen gaan lunchen bij Doi Chang coffee.
Gelijk wat zakken koffie boontjes gescoord voor twee andere forum leden!

Tijdens de lunch werd Driver gebeld door Simon dat hij in Chiang Rai geland was.
Elkaar ontmoet bij Central en gezamenlijk naar het guesthouse gegaan om in te checken.

Vandaar uit naar de accessoire winkel voor wat kaarten en andere attributen, plus een gezellige samenzijn met de eigenaresse en haar man.
Daarna door naar het motorverhuur bedrijf alwaar de oranje D-Tracker al stond te wachten.
Ook daar een gezellig uurtje met de eigenaar doorgebracht en toen terug naar het guesthouse.

Daar heb ik afscheid genomen van Driver en Simon en hoop ze over twee weken bij mij thuis te verwelkomen.
Natuurlijk vol avonturen en gezellige verhalen, een leuke avond bijbieren.

Driver en Simon met de oranje Kwaka bij het guesthouse:
Afbeelding
Marcel

greenthaiway
Expat
Expat
Contacteer:

#39 Bericht door greenthaiway » donderdag 13 februari 2014, 13:59

Stevige bandjes onder de motorbike :mrgreen:
Nogmaals goede en fijne trip gewenst en behouden thuiskomst 8-)

brake034
Expat
Expat

#40 Bericht door brake034 » donderdag 13 februari 2014, 14:05

Yep, normaal heeft een D-Tracker wegbanden maar deze banden hebben een gemengd profiel, wat beter is in Noord Thailand.

Veel bergwegen hebben last van potholes, slijtage door regen en schade door landverschuivingen.
Die ellende wordt tijdelijk opgevuld met gravel of rode aarde, totdat de mannen met een potje asfalt langskomen om een provisorische reparatie te doen. Na jaren repareren en aanmodderen wordt er dan een nieuwe weg aangelegd die na 5 jaar weer last krijgt van potholes, slijtage door regen en schade door aardverschuivingen etc.
Laatst gewijzigd door brake034 op donderdag 13 februari 2014, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#41 Bericht door prajak » donderdag 13 februari 2014, 15:15

Goed dat de heren veilig zijn aangekomen.

Op 3 maart staan Driver en Suk (onder voorbehoud van hun planning) bij mij thuis genoteerd maar het andere koppel is net zo welkom. We gooien wel een paar extra 'bratwursten' in de pan. Driver heeft mijn telefoonnummer want ik zal ze binnen moeten praten vanuit de rolstoel.

Is Driver de veelkleurige of is Simon dat ?

brake034
Expat
Expat

#42 Bericht door brake034 » donderdag 13 februari 2014, 15:22

Nee Prajak, de veelkleurig drager is Simon, kreeg al complimenten van de guesthouse receptioniste daaromtrent :mrgreen:
Driver is degene die Dik Trom stijl op de motor zit, zijn brillepoten matchen wel bij de oranje D-Tracker, dat dan weer wel.....
Marcel

brake034
Expat
Expat

#43 Bericht door brake034 » vrijdag 14 februari 2014, 13:43

Rider laat weten dat hij een hele gezellige (rust) dag in Chiang Rai heeft doorgebracht.
Simon en hij hebben diverse mensen ontmoet waar leuke contacten (ook met mede forumleden) uit zijn ontstaan, dat gaat vast een vervolg krijgen! Morgen de eerste motor kilometers, misschien naar Mae Sai.

Hij heeft tijdens deze reis geen toegang tot internet en zal aan het einde van de reis een verslag maken met foto's.
Ik zal regelmatig contact met Driver houden en het forum warm houden tot het eindverslag.
Marcel

paknampo
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#44 Bericht door paknampo » vrijdag 14 februari 2014, 16:59

brake034 schreef:Rider laat weten dat hij een hele gezellige (rust) dag in Chiang Rai heeft doorgebracht.
Simon en hij hebben diverse mensen ontmoet waar leuke contacten (ook met mede forumleden) uit zijn ontstaan, dat gaat vast een vervolg krijgen! Morgen de eerste motor kilometers, misschien naar Mae Sai.

Hij heeft tijdens deze reis geen toegang tot internet en zal aan het einde van de reis een verslag maken met foto's.
Ik zal regelmatig contact met Driver houden en het forum warm houden tot het eindverslag.
Leuk brake034. :thumbsup:
Driver(s) veel plezier, wacht geduldig jullie verslag met plaatjes af.

Gr.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#45 Bericht door prajak » vrijdag 14 februari 2014, 17:10

"...Hij heeft tijdens deze reis geen toegang tot internet ..."

Tijdens de reis in de Brake034-regio of nergens ?

Hij kan bij mij zoveel internetten als ie wil hoor, vertel hem dat maar svp. Hij zal wel een usb mem stick bij zich hebben ?

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”