Kalkfilter
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: Kalkfilter
Dat is het fijne aan de Thaise taal. Mai Mi Tang heeft gelijk met zijn woord voor azijn; ik zoek dat woord op in het Thais en het woordenboek zegt vinegar.
Maar zoek ik bij vinegar....
น้ำส้ม
สารละลายกรด
เปรี้ยว
คำพูด แสบร้อน
En mijn leraar Thais zegt altijd...
sinaasappelsap is naam som
azijn is naam sssom
Maar zoek ik bij vinegar....
น้ำส้ม
สารละลายกรด
เปรี้ยว
คำพูด แสบร้อน
En mijn leraar Thais zegt altijd...
sinaasappelsap is naam som
azijn is naam sssom
-
- Volwaardig lid
มะนาวกรอง
Om maar helemaal lekker lekker door te leuteren over kalkfilter volgens de Google translate.
Wat staat er volgens de heren.?
Om maar helemaal lekker lekker door te leuteren over kalkfilter volgens de Google translate.
Wat staat er volgens de heren.?
De revolutie eet haar eigen kinderen op.
-
- Volwaardig lid
Manauw krong
Manauw is lime, citroen.
Krong betekent to filter, to strain, to sift, to percolate, to stitch together, to string
Citroenen aan een touwtje ?
Geen idee, en Kai ligt te pitten dus ik kan niks vragen....
Manauw is lime, citroen.
Krong betekent to filter, to strain, to sift, to percolate, to stitch together, to string
Citroenen aan een touwtje ?
Geen idee, en Kai ligt te pitten dus ik kan niks vragen....
-
- Volwaardig lid
Hua Thale ligt al te pitten ? Nou, dan horen we het morgen wel.
Zit net op youtube en luisterde naar Terang Boelan.... Ma zong dat thuis. Was in die jaren populair.
Wens u allen een goede nachtrust en gezond weer op. Wie zei dat ook weer...Sonja ? Gelijk had ze.
Zit net op youtube en luisterde naar Terang Boelan.... Ma zong dat thuis. Was in die jaren populair.
Wens u allen een goede nachtrust en gezond weer op. Wie zei dat ook weer...Sonja ? Gelijk had ze.
- nbreeker
- Standaard Lid
Om het stads water zacht te maken kan je een filter installeren na de pomp gevuld met Resin,dat maakt het water zacht en heb je geen problemen meer met kalkvorming.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Volwaardig lid
Kan je wat meer toelichting geven over het product 'resin' nbreeker.
Er zijn meerdere keuze.
http://en.wikipedia.org/wiki/Resin_(disambiguation)
Er zijn meerdere keuze.

http://en.wikipedia.org/wiki/Resin_(disambiguation)
De revolutie eet haar eigen kinderen op.
- nbreeker
- Standaard Lid
Ik zelf gebruik het niet omdat het water in Udon Thani heel zacht is,ik gebruik alleen een houtskool filter na de pomp en voor de pomp een 8 micronfilter en een ondergrondse tank van 3000 liter waarin het water tot rust komt en alle ongerechtigheden naar de bodem zakken,de zuig van de pomp heb ik op 20 cm van de bodem,zoals gezegd na de pomp een houtskool filter en dan een reverse osmosis unit met ultravioletlicht die de laatste bacteriën de nek omdraait,ik maak nu zelf m'n drinkwater sinds 6 maanden en ben er dik tevreden over,die flessen met 20 liter vertrouw ik ook niet vandaar.
Maar terug te komen op dat resin ik gebruikte dat in kutchap want daar was ook alles kalk tot in de badkuip aan toe.Ik kan je daar niet veel meer informatie overgeven alleen dat het er uitziet als bruine suiker maar als je naar zo'n water winkel toe ga waar ze die roestvrijstalen filters verkopen en je verteld ze over kalk en je vraagt naar resin dan weten ze precies waar je het over heb.
Laat je niet verleiden tot deze filters bij bigC of Tesco daar zijn ze ongeveer 2 x zo duur ik heb hier in Udon een zaakje die is voor hetzelfde veel goedkoper en goede service ik doe al jaren zaken met ze,en tot zover tevredenheid aan beide kanten.
Maar terug te komen op dat resin ik gebruikte dat in kutchap want daar was ook alles kalk tot in de badkuip aan toe.Ik kan je daar niet veel meer informatie overgeven alleen dat het er uitziet als bruine suiker maar als je naar zo'n water winkel toe ga waar ze die roestvrijstalen filters verkopen en je verteld ze over kalk en je vraagt naar resin dan weten ze precies waar je het over heb.
Laat je niet verleiden tot deze filters bij bigC of Tesco daar zijn ze ongeveer 2 x zo duur ik heb hier in Udon een zaakje die is voor hetzelfde veel goedkoper en goede service ik doe al jaren zaken met ze,en tot zover tevredenheid aan beide kanten.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
- v@go
- Volwaardig lid
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก