Spionage/private detective dienst

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Oboema
heeft ervaring
heeft ervaring

Re: Spionage/private detective dienst

#16 Bericht door Oboema » maandag 06 januari 2014, 16:18

De Stickman Prajak! Hiero
Laatst gewijzigd door Oboema op maandag 06 januari 2014, 16:23, 2 keer totaal gewijzigd.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#17 Bericht door prajak » maandag 06 januari 2014, 16:33

Dank je wel ! Die Stickman kende ik nog niet.

brotoscience
komt net kijken
komt net kijken

#18 Bericht door brotoscience » dinsdag 07 januari 2014, 03:56

De stickman ook een mailtje gestuurd, hopelijk doet ie het wel voor max 5000 baaht (125 euro voor een meisje efkes volgen voor paar uurtjes, das toch mooi geld ?). Ik snap niet hoe sommigen 20.000 durven vragen.
Een van die spy agencies ligt zelf in hetzelfde gebouw waar ze werkt!! (fortune tower, verschil van 1 vloer :cheesy: ). Ik weet haar exacte adres waar ze woont, waar ze werkt, hoe ze eruitziet, haar uren, etc etc. Ik heb praktisch alle ino, kheb gewoon ogen nodig tot in thailand, dus 5000 baaht is toch wel acceptabel zeg, komop :D

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#19 Bericht door prajak » dinsdag 07 januari 2014, 04:13

Voor 5 k baht ben jij niet hier dus dan lijkt uitbesteden een goeie optie.

Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#20 Bericht door Jim » dinsdag 07 januari 2014, 04:16

je moet het natuurlijk allemaal zelf weten maar ik vind dit een erg slecht begin van een relatie.
ga je haar in belgie straks ook laten volgen? jebent misschien alleen maar een stepping stone naar verblijf in europa?
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#21 Bericht door driver » dinsdag 07 januari 2014, 07:05

Jim schreef:je moet het natuurlijk allemaal zelf weten maar ik vind dit een erg slecht begin van een relatie.
ga je haar in belgie straks ook laten volgen? jebent misschien alleen maar een stepping stone naar verblijf in europa?
Ik deel jou mening Jim.
Altijd leuk als ze later misschien via via hoort dat ze ooit een keer in de gaten werdt gehouden door een wantrouwige vriend.
Toen ik indertijd met Suk een relatie op afstand begon heb ik hele duidelijke afspraken gemaakt en klaar !.
Als jij je vriendin niet vertrouwt al dan niet terecht zegt dat m.i al genoeg over jullie relatie en zou ik per direct stoppen .
En just een relatie om Europa binnen te komen ...inmiddels ken ik in de regio waar ik woon al diverse Thaise die hun eerste relatie alweer opgezegt hebben omdat hun vriend zogenaamd niet voldeed ? nu ze hier zijn en vervolgens hun eigen plannen maken hier al dan niet ingefluisterd door andere Thaise en die plannen bestaan voor 90 % uit aanzien en geld scoren oftewel: als ze eenmaal hier zijn en zien dat hun vriendje toch niet de rijkaard is die ze dachten te hebben zoeken ze vervolgens een ander en wonder boven wonder er bestaan ook hier van die sukkels die er dan intrappen.
Maar nu dwalen we af en wij moeten weg dus tot later maar weer :thumbsup:

gr driver

janjaap
Standaard Lid
Standaard Lid

#22 Bericht door janjaap » dinsdag 07 januari 2014, 07:45

gr willem is niet grappig had ik ook al ondervonden
met je relatie kan je beter stoppen
dat dan weer wel
Ubi bene, ibi patria

paknampo
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#23 Bericht door paknampo » dinsdag 07 januari 2014, 08:18

driver schreef:
Jim schreef:je moet het natuurlijk allemaal zelf weten maar ik vind dit een erg slecht begin van een relatie.
Ik deel jou mening Jim.
Altijd leuk als ze later misschien via via hoort dat ze ooit een keer in de gaten werdt gehouden door een wantrouwige vriend.
Toen ik indertijd met Suk een relatie op afstand begon heb ik hele duidelijke afspraken gemaakt en klaar !.
Als jij je vriendin niet vertrouwt al dan niet terecht zegt dat m.i al genoeg over jullie relatie en zou ik per direct stoppen .
En just een relatie om Europa binnen te komen ...inmiddels ken ik in de regio waar ik woon al diverse Thaise die hun eerste relatie alweer opgezegt hebben omdat hun vriend zogenaamd niet voldeed ? nu ze hier zijn en vervolgens hun eigen plannen maken hier al dan niet ingefluisterd door andere Thaise en die plannen bestaan voor 90 % uit aanzien en geld scoren oftewel: als ze eenmaal hier zijn en zien dat hun vriendje toch niet de rijkaard is die ze dachten te hebben zoeken ze vervolgens een ander en wonder boven wonder er bestaan ook hier van die sukkels die er dan intrappen.

gr driver

Ja dat zijn dan waarschijnlijk barmeisjes hè.
Die schijnen nogal een slechte reputatie te hebben. :Whistle:

Dit betreft geen barmeisje. [|(
Dat schrijft brotoscience in eerste bericht.

Nee, ze werkt en ze kan voor haar eigen zorgen.

Barmeisjes werken ook en kunnen heel goed voor zich zelf zorgen.
Wil niet zeggen dat barmeisjes slecht zijn hoor, beslist niet.
Je hebt overal goede en slechte mensen, dus ga van je gevoel uit.
Zit dat niet lekker?? Ja.....

Ben benieuwd wat een paar uurtjes werk van Sherlock oplevert.

Wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Gr.

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#24 Bericht door Hua Thale » dinsdag 07 januari 2014, 09:25

Ja als je een grap over een paar pannen erwtensoep in de week niet kan waarderen weet ik het ook niet meer janjaap. :giggle:

Wens de opsteller ook alle geluk met zijn onderzoek naar het waarheidsgehalte van zijn toekomstige vrouw en moeder van zijn kinderen.
Mijn aanbod was zo slecht nog niet :giggle:
Aangezien het toch mijn aandacht heeft gekregen bij de Heer Google

https://www.google.nl/#q=prive+detective+thailand

Verbaasde mij het grote aanbod van dit soort werkzaamheden.
Er is veel te onderzoeken voor of tijdens vele activiteiten in het dagelijkse leven.
Waar ik wel een beetje vreemd van keek is dat er vele heel normaal hun diverse onderzoeken aanbieden via e mail of telefoon behalve een juist ja diegene die de opsteller hier als voorbeeld geeft.
De enige met schreeuwletters (hoofdletters alles) de enige die het zeer nadrukkelijk alleen over bardames heeft met uiteraard de bekende foto van wat dames met nummertje.
Dacht dat jou vriendin een net meisje was broto waarom dan deze kiezen ?
Zit er toch niet een klein beetje andere gedachte achter jou vraag.
Zie in je kleine aantal onderwerpen alleen maar twijfels. :crazy:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#25 Bericht door driver » dinsdag 07 januari 2014, 16:09

paknampo schreef:
driver schreef:
Ik deel jou mening Jim.

gr driver

Ja dat zijn dan waarschijnlijk barmeisjes hè.
Die schijnen nogal een slechte reputatie te hebben. :Whistle:

Dit betreft geen barmeisje. [|(
Dat schrijft brotoscience in eerste bericht.

Nee, ze werkt en ze kan voor haar eigen zorgen.

Barmeisjes werken ook en kunnen heel goed voor zich zelf zorgen.
Wil niet zeggen dat barmeisjes slecht zijn hoor, beslist niet.
Je hebt overal goede en slechte mensen, dus ga van je gevoel uit.
Zit dat niet lekker?? Ja.....

Ben benieuwd wat een paar uurtjes werk van Sherlock oplevert.

Wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Gr.
Barmeisje is m.i niks mis mee zolang ze gewoon oprecht en eerlijk is .
Als ik tegen een leuk en aardig barmeisje was aangelopen had dat voor mij niks uitgemaakt om een serieuze relatie te beginnen.
Wat draadjes starter betreft wens ik hem alle wijsheid toe en toch een leuke relatie met deze vriendin of tzt een andere ik weet het ook niet wat het gaat worden natuurlijk.

gr driver

Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#26 Bericht door Herbergier » woensdag 08 januari 2014, 03:52

Bekende gezegden zijn: "Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten" en "Uit het oog, uit het hart" en die gezegden komen dikwijls uit.
Alles van waarde is weerloos.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#27 Bericht door driver » woensdag 08 januari 2014, 06:11

Herbergier schreef:Bekende gezegden zijn: "Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten" en "Uit het oog, uit het hart" en die gezegden komen dikwijls uit.
En daarom gaat Suk nu weer met mij mee om te werken kunnen we elkaar mooi in de gaten houden ;)

brotoscience
komt net kijken
komt net kijken

#28 Bericht door brotoscience » vrijdag 10 januari 2014, 14:05

Tis maar voor een 2tal weken.
Wat lange termijn gaat geven, geen flauw idee. Ik moet haar daarvoor beter leren kennen. Het laatste wat ik wil is uiteraard een thaise die me enkel als stepping stone ziet

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#29 Bericht door driver » vrijdag 10 januari 2014, 18:10

brotoscience schreef:
Tis maar voor een 2tal weken.
Wat lange termijn gaat geven, geen flauw idee. Ik moet haar daarvoor beter leren kennen. Het laatste wat ik wil is uiteraard een thaise die me enkel als stepping stone ziet
Hou het die 2 weken dan voorlopig op wipping stone dan zit dat gedeelte al goed :thumbsup:

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”