Spionage/private detective dienst

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
brotoscience
komt net kijken
komt net kijken

Spionage/private detective dienst

#1 Bericht door brotoscience » maandag 06 januari 2014, 06:25

Hallo iedereen,

Ik heb een vriendin in thailand die ik graag zou willen bespioneren. Ja, het klinkt behoorlijk erg, maar kwil gewoon een gerust hart. Ze is geen barmeisje, maar de laatste tijd interageren we heel wat minder en is ze minder vaak online. Ik krijg maar niet het gedachte uit mn hoofd dat ze met een ander farang zou bezig zijn...:s

Ik heb op google 'spy thai girl' ingetikt en ik kwam op deze site tegen:
http://www.bargirl-spy.com/Cheating_Husband_Home.html

Ik heb op hun fees gekeken en ze vragen een minimum van 3000 baht, wat ik méér dan reasonable vind :D
Tot max 10.000 baaht had ik voor ogen voor zo'n dienst.

Ik vroeg me af jullie mss een betere kennen, bovenstaande aan of afraden ?

Vriendelijke groeten

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Spionage/private detective dienst

#2 Bericht door Hua Thale » maandag 06 januari 2014, 06:32

Als je het even overmaakt naar mijn rekening wil ik wel eens even een weekeind voor je de 'zaak' onder ogen nemen. ;)

Banknummer kan via PB.
Informatie over je vriendin ook maar mag je ook hier plaatsen graag met meerdere foto's.

:cheesy:

:worshippy:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door prajak » maandag 06 januari 2014, 06:34

Hebben jullie wel verplichtingen aan elkaar ? Dingen beloofd ? Of is het van jouw kant serieus en van haar kant misschien niet ?

Ik vind dit nogal wat hoor, een spion sturen.

Er zijn andere methodes....

Een poosje niet online gaan naar haar.....
Eventuele betalingen aan haar stoppen.....
Haar verjaardag vergeten....

En wat dat bureau betreft, farang = tang dus let op jouw centen !

Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door Pieter » maandag 06 januari 2014, 06:54

Mijn vrouw kent redelijk engels en van de tijd dat de sportschool nog een koffietent/internetdienst was kwam het geregeld voor dat
mijn vrouw proza terugstuurde
Je wil niet weten wat ze allemaal verzinnen
Sommige misschien alleen goed voor bepaalde diensten ; soms konden ze kun email niet eens zelf openen
Soms triestere zaken zoals die dame 6 maanden zwanger van een falang die ja wel overleg had gehad en een hoop geld had gekregen om het weg te laten halen maar dat toch maar niet had gedaan en nu een emailtje moest dichten voor een extra paar duizend euri voor het ziekenhuis en bevalling

Ik heb ze gelezen en wat me opvalt is hoe naief mannen kunnen zijn.
Maar ook hoe eenzijdig naief die friemel tantes kunnen zijn.

Er was er 1 die onderhouden werd door 6 mannen.
Maar de man waar ze eigenlijk verliefd op was was een Deen die had mobile nummers waarop hij te bereiken was van de volgende landen:

Brazilie
Cambodja
Philipijnen
Thailand

Dus laat me raden wat die man zijn hobby was.

Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

brotoscience
komt net kijken
komt net kijken

#5 Bericht door brotoscience » maandag 06 januari 2014, 07:09

prajak schreef:Hebben jullie wel verplichtingen aan elkaar ? Dingen beloofd ? Of is het van jouw kant serieus en van haar kant misschien niet ?

Ik vind dit nogal wat hoor, een spion sturen.

Er zijn andere methodes....

Een poosje niet online gaan naar haar.....
Eventuele betalingen aan haar stoppen.....
Haar verjaardag vergeten....

En wat dat bureau betreft, farang = tang dus let op jouw centen !
We zijn officieel boyfriend-girlfriend, dus ik verwacht van haar dat ze trouw blijft. We zitten zelf nu in een visa regeling voor kort verblijf, dus het is wel serieus. Ik stuur haar wel niks van centen ofzo. Ze werkt en ze kan voor haar eigen zorgen.
Alleen jah, laatste tijd is ze zelden online en als ze online is, praat ze amper (in schril contrast van een week geleden).
Ik zie dat ze in de laatste week ook eens naar een crocodile farm is gegaan en naar ayathuaya,...allemaal toeristische plekken. Zogezegd met haar 'vriendin', maar op haar vriendins facebook zie ik echter niks van dat soort fotos wat ik verdacht vindt.

Wat bedoel je met farang = tang ?
Als ze 3000-5000 baht aanbieden, dan vind ik dat een mooi (democratisch) bedrag.
Enigste wat ze moeten doen is foto's trekken van haar en verifieren of ze idd alleen is en niet met een farang rondloopt.

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#6 Bericht door Hua Thale » maandag 06 januari 2014, 08:09

Jammer dat je zo te zien van mijn diensten geen gebruik wil maken.
Een hele week al ietsje minder contact ja dat zijn echt dingen om gelijk een bureau in te schakelen.
Ze is zowaar ook uit geweest. :giggle:

Kom eens terug op aarde man.
Argwaan wantrouwen slechte zaak misschien dat je het gewoon eens aan haar moet vragen Hoe of Wat.
Dat zij het dan ook aan jouw vraagt moet je even rekening mee houden natuurlijk.
Het kaft en koren verhaaltje zal je echt op een andere manier moeten uitvinden.
En zelfs dat is geen reden voor een lang en gelukkig leven. :Whistle:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#7 Bericht door prajak » maandag 06 januari 2014, 09:18

Nou ja, als je al zo ver bent dat je voor haar een verblijfstitel voor NL/B wilt regelen dan hoort het van twee kanten te komen en mag je enig/veel enthousiasme verwachten in de zin van 'is het stempeltje er al' of 'wanneer kan ik naar de ambassade'. Ik proef in jouw berichten alleen maar enthousiasme van jouw kant en zo werkt dat niet, als ik zo vrij mag zijn.

Wat bedoel je met farang = tang ? Duidelijk: 'tang' is een populaire afkorting van 'satang' en wij schijnen daar vol mee te zitten....... Dus als je van dat bureau gebruik maakt let op jouw tellen, beter: op jouw centen.

Zijn er trouwens referenties van dat bureau ? Heb je dat gewoon informatief ook gevraagd bij thaivisa dot com en bij de Vlaamse buren van dit forum, thailandforum.be ? Je weet nooit of daar referenties staan, in welke zin dan ook.

Ik ben van mening dat jouw wantrouwen zo groot is dat je beter jouw plannen op een laag pitje kunt zetten tot ZIJ gaat vragen hoe het nou zit met dat papiertje, stempeltje. Vraagt ze er niks over vergeet het plannetje dan. Investeer dan in een andere partner in spe en beschouw dit als leergeld.
Laatst gewijzigd door prajak op maandag 06 januari 2014, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.

brotoscience
komt net kijken
komt net kijken

#8 Bericht door brotoscience » maandag 06 januari 2014, 09:20

Hua Thale schreef:Jammer dat je zo te zien van mijn diensten geen gebruik wil maken.
Een hele week al ietsje minder contact ja dat zijn echt dingen om gelijk een bureau in te schakelen.
Ze is zowaar ook uit geweest. :giggle:

Kom eens terug op aarde man.
Argwaan wantrouwen slechte zaak misschien dat je het gewoon eens aan haar moet vragen Hoe of Wat.
Dat zij het dan ook aan jouw vraagt moet je even rekening mee houden natuurlijk.
Het kaft en koren verhaaltje zal je echt op een andere manier moeten uitvinden.
En zelfs dat is geen reden voor een lang en gelukkig leven. :Whistle:

Ik denk dat ik de situatie veel beter kan beoordelen dan u, dus verdoe aub mijn tijd niet met je onzin.
Zijn er trouwens referenties van dat bureau ? Heb je dat gewoon informatief ook gevraagd bij thaivisa dot com en bij de Vlaamse buren van dit forum, thailandforum.be ? Je weet nooit of daar referenties staan, in welke zin dan ook.

Ik ben van mening dat jouw wantrouwen zo groot is dat je beter jouw plannen op een laag pitje kunt zetten tot ZIJ gaat vragen hoe het nou zit met dat papiertje, stempeltje. Vraagt ze er niks over vergeet het plannetje dan.
Investeer dan in een andere partner in spe en beschouw dit als leergeld.
Jij hebt het hier over thai visa, maar dat is allemaal al geregeld hoor.
Ze is zelf naar de ambassade geweest en al da poes pas errond. Ze is dolblij dat ze mogelijks naar belgie kan komen. Ik chat met haar al zo'n 6 maandenlang elke dag.

Ik wil liever niet al teveel info uitweiden over mijn relatie met haar omdat ik het toch maar onzinnig vindt en ik geen relatieadvies zoek.

Ik zoek gewoon een goede, goedkope prive detective bureau die mijn wantrouwige gedachten kan sussen of bevestigen. Al de rest is offtopic :)

Net mail gekregen van de prive detective en ze vragen 20.000 baaht voor 3 dagen. Nou, das hoger dan ik verwachtte.
Wat een rip off :D

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#9 Bericht door Hua Thale » maandag 06 januari 2014, 09:33

Ik zoek gewoon een goede, goedkope prive detective bureau die mijn wantrouwige gedachten kan sussen of bevestigen. Al de rest is offtopic
Gelukkig leg je het zelf nog eens op tafel. :thumbsup:
En dat je over weinig humor beschikt is ook duidelijk.
En nee die weet ik niet een goedkoop prive detective. :happyno:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#10 Bericht door prajak » maandag 06 januari 2014, 09:40

"...Jij hebt het hier over thai visa, maar dat is allemaal al geregeld hoor...."

Deze opmerking begrijp ik niet.

Of weet jij niet dat thaivisa dot com het grootste Thailandforum is dat er bestaat ? Ik verwijs je niet naar 'zomaar niks' hoor om info over die detectives te zoeken ! Straks heb je een soort Jansen & Janssen te pakken ! Als dat je iets zegt: Hergé.... :?:

brotoscience
komt net kijken
komt net kijken

#11 Bericht door brotoscience » maandag 06 januari 2014, 09:51

Hua Thale schreef:
Ik zoek gewoon een goede, goedkope prive detective bureau die mijn wantrouwige gedachten kan sussen of bevestigen. Al de rest is offtopic
Gelukkig leg je het zelf nog eens op tafel. :thumbsup:
En dat je over weinig humor beschikt is ook duidelijk.
En nee die weet ik niet een goedkoop prive detective. :happyno:
Ik kan humor weldegelijk apprecieren. Jij bent gewoon niet grappig :)

@ prajak: als ik thaivisa.com bezoek, dan zie ik een gare website vol met advertenties. Ik dacht dat het gewoon een site was over hoe visas te verkrijgen, dus zal het eens goed bekijken nu. Dankuwel

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#12 Bericht door prajak » maandag 06 januari 2014, 10:01

Heb net gekeken. Je moet wel naar 'forum' gaan. Misschien moet je je aanmelden.

Heb gezocht naar detective en kom dat bureau tegen onder de advertenties. Overigens, je bent niet de eerste die een detective zoekt....er staan honderden vragen..... Er zijn dus meer mensen met twijfels.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#13 Bericht door prajak » maandag 06 januari 2014, 10:13

Bij de Vlaamse buren staat niets over detectives; wel over boeken over detectives.

Oboema
heeft ervaring
heeft ervaring

#14 Bericht door Oboema » maandag 06 januari 2014, 11:41

Stickman :neus:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#15 Bericht door prajak » maandag 06 januari 2014, 15:19

Oboema, heb je een website van die Stickman ? Ik denk dat anders brotoscience niet weet waar hij moet zoeken. Er zijn zoveel Stickmannen bij google...tot figuurtjes van lucifers aan toe.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”