Een advies naar de topic starter toe, hetzij van een oude knar als ik. Volg je hart, geniet van het moment en denk niet teveel na. Mijn vrouw Duang, die toch echt wel wat jonger is dan ik (30+ jaar maar op mijn leeftijd valt dat relatief gezien wel weer mee

) komt, naar ik later achter kwam uit de bar. Top meid maar wel met haar eigen karakter. Hoe kom je erachter wat voor 'vlees' je in de kuip hebt? Kijk met wie ze omgaat. Wie zijn haar vriendinnen. Spreken ze allemaal redelijk engels en zijn ze allerminst verlegen, nou dan is de kans groot dat jouw Thaise schone een verleden heeft dat zich in het uitgaanscircuit heeft afgespeeld. Niet zeker maar het heeft er alle schijn van. Is dat erg? Neen jongeman. Zolang ze er 1 uit duizend is, en niet 1 van de duizend

ga dan gerust je gang, maar vaar immer je eigen koers. Overigens jammer dat dit topic meteen weer uit de hand loopt omdat bij dit soort onderwerpen sommige posters gaan stijgeren als een paard. En gezien de leeftijd van ons oudjes is dat niet zo verstandig haha. Nou dat was mijn bijdrage eigenlijk wel weer. MVG Oboema