Thaise meid ontmoet (serieus of niet)

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Thaise meid ontmoet (serieus of niet)

#76 Bericht door ron » dinsdag 24 december 2013, 13:53

bantakokennerkhorat schreef:Nou Ron pesten om schrijffouten zal je misschien niet doen maar jij mag wel graag een ander te kijk te zetten op dit forum dat valt ook onder het noemer pesten.
Okee Banta.......ik ga me schamen.
Mogen "ze" mij ook niet meer pesten hoor! :angel:

:worshippy:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Oboema
heeft ervaring
heeft ervaring

#77 Bericht door Oboema » dinsdag 24 december 2013, 15:01

Een advies naar de topic starter toe, hetzij van een oude knar als ik. Volg je hart, geniet van het moment en denk niet teveel na. Mijn vrouw Duang, die toch echt wel wat jonger is dan ik (30+ jaar maar op mijn leeftijd valt dat relatief gezien wel weer mee :o :o ) komt, naar ik later achter kwam uit de bar. Top meid maar wel met haar eigen karakter. Hoe kom je erachter wat voor 'vlees' je in de kuip hebt? Kijk met wie ze omgaat. Wie zijn haar vriendinnen. Spreken ze allemaal redelijk engels en zijn ze allerminst verlegen, nou dan is de kans groot dat jouw Thaise schone een verleden heeft dat zich in het uitgaanscircuit heeft afgespeeld. Niet zeker maar het heeft er alle schijn van. Is dat erg? Neen jongeman. Zolang ze er 1 uit duizend is, en niet 1 van de duizend :mrgreen: ga dan gerust je gang, maar vaar immer je eigen koers. Overigens jammer dat dit topic meteen weer uit de hand loopt omdat bij dit soort onderwerpen sommige posters gaan stijgeren als een paard. En gezien de leeftijd van ons oudjes is dat niet zo verstandig haha. Nou dat was mijn bijdrage eigenlijk wel weer. MVG Oboema

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#78 Bericht door prajak » dinsdag 24 december 2013, 17:04

Mijn volgende grote bijdrage is Thaise kunstgeschiedenis. Zal net als 'geschiedenis' een week of vier kosten. Maar dan heb je ook wat ! Het is voor het nieuwe jaar. Enne ... voor groot- , klein- en niet-schrijvers en voor forumzeurneuzen :mrgreen:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#79 Bericht door prajak » dinsdag 24 december 2013, 17:11

Heb deze dagen de werken van Wim Kan maar eens in de dvd speler gedaan. Jaren oud maar nog steeds berengoed. Een politiek cabaretier pur sang die tot zijn laatste show actueel bleef maar dat heb je bij politiek, dat verandert dagelijks. Helaas had hij geen opvolger.

Toon werd 'melig' op zijn ouwe dag maar ik ben blij dat ik zijn dvd verzameling heb. En van Sonneveld heb ik een platenverzameling die nog steeds niet op schijf staat..... geen tijd ! Waarom niet ? Zie onder......

Maar ik heb tijd, veel tijd...... Het voordeel van gepensioneerd zijn.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#80 Bericht door ron » dinsdag 24 december 2013, 17:17

prajak schreef:Maar ik heb tijd, veel tijd...... Het voordeel van gepensioneerd zijn.
In ieder geval een teken dat jij goed ingeburgerd bent Prajak............ :giggle:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#81 Bericht door Borat » dinsdag 24 december 2013, 19:52

Gardensafari schreef:Een forum bestaat dankzij hen die schrijven, niet dankzij hen die slechts lezen.

Maar een wat vriendelijker bejegening van nieuwkomers zou wellicht goed zijn.
Maar wat moet je dan met een Borus?
Moet je de nieuwkomers, de eventuele toekomstige veelschrijvers, niet meteen direct weer buitenjagen. Zij zijn degenen die het forum bestaansrecht geven, niet alleen de huidige schrijvers.

han wouters
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#82 Bericht door han wouters » dinsdag 24 december 2013, 21:02

bantakokennerkhorat schreef:Nou Ron pesten om schrijffouten zal je misschien niet doen maar jij mag wel graag een ander te kijk te zetten op dit forum dat valt ook onder het noemer pesten.
Mag ik Banta er even aan herinneren dat er vorige maand een reactie van hem dermate onfatsoenlijk was dat het door de moderator verwijderd is?
Dus ben ik zo vrij een treffend spreekwoord aan te halen; "wel de splinter in een anders ook zien maar niet de balk in eigen oog" [|(

Groet
Han
Waar domheid begint eindigt de rede

jomel17
Expat
Expat

#83 Bericht door jomel17 » dinsdag 24 december 2013, 21:19

Oboema schreef:Een advies naar de topic starter toe, hetzij van een oude knar als ik. Volg je hart, geniet van het moment en denk niet teveel na. Mijn vrouw Duang, die toch echt wel wat jonger is dan ik (30+ jaar maar op mijn leeftijd valt dat relatief gezien wel weer mee :o :o ) komt, naar ik later achter kwam uit de bar. Top meid maar wel met haar eigen karakter. Hoe kom je erachter wat voor 'vlees' je in de kuip hebt? Kijk met wie ze omgaat. Wie zijn haar vriendinnen. Spreken ze allemaal redelijk engels en zijn ze allerminst verlegen, nou dan is de kans groot dat jouw Thaise schone een verleden heeft dat zich in het uitgaanscircuit heeft afgespeeld. Niet zeker maar het heeft er alle schijn van. Is dat erg? Neen jongeman. Zolang ze er 1 uit duizend is, en niet 1 van de duizend :mrgreen: ga dan gerust je gang, maar vaar immer je eigen koers. Overigens jammer dat dit topic meteen weer uit de hand loopt omdat bij dit soort onderwerpen sommige posters gaan stijgeren als een paard. En gezien de leeftijd van ons oudjes is dat niet zo verstandig haha. Nou dat was mijn bijdrage eigenlijk wel weer. MVG Oboema

Ik kan hier maar een ding op zeggen, helemaal mee eens!!
Ook ik ben sinds 2007 verslingerd aan een Thaise en heb hier raad gevraagd en gekregen, de beste van Willem Khonkaen,,, satuu,,,
หลงรัก

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”