De toekomst van Mens is Man, Jeanette. Uweettog?Jeanette schreef:
Dus liever man dan mens?
( en ik kan dat nu veilig neerpennen, want Mevrouw Duncan zit bijna 12,000 km verderop momenteel )

Moderator: Loempia
De toekomst van Mens is Man, Jeanette. Uweettog?Jeanette schreef:
Dus liever man dan mens?
Vraag ik me ook af. Er zijn nogal wat IQ loze mensen op de wereldJeanette schreef:Jij weet er steeds één woord uit te pikken en daar dan op te reageren en niet op de context.
Laat ik dat ook eens doen.
... ons?prajak schreef:
Maar laat ons nou lekker lachen, het forum is in deze tijd kwakkelig dus gun ons dat lolletje !
Dus liever man dan mens?
Kijk,dit zijn nog eens antwoorden waar je wat aan hebt.Markbr schreef:Ik was in 2006 in Chiang Mai toen Songkran los barstte. We gingen
Doi Suthep bezoeken en daar gooide een meisje echt ONWIJS koud
water over me heen...dagje later was ik onwijs verkouden
Me vriendin had ook zalm gekocht want in de binnenstad gooide
ze ook gracht water over iedereen heen...warmer dan het water boven
in Doi Suthep maar het was bruiner en me kleren waren na een paar
keer wassen pas weer schoon, hahahaha.
Ik weet niet hoe het vroeger was maar het is soms wel heel extreem nou.
We stonden naast een Pick-up met een grote ton van zoveel 100 liter.
Ik ben in een paar minuten nog nooit zo erg nat geworden dan voor
dat rooie stoplicht, hahahaha
Gr, Mark
Ronron schreef:Kijk,dit zijn nog eens antwoorden waar je wat aan hebt.Markbr schreef:Ik was in 2006 in Chiang Mai toen Songkran los barstte. We gingen
Doi Suthep bezoeken en daar gooide een meisje echt ONWIJS koud
water over me heen...dagje later was ik onwijs verkouden
Me vriendin had ook zalm gekocht want in de binnenstad gooide
ze ook gracht water over iedereen heen...warmer dan het water boven
in Doi Suthep maar het was bruiner en me kleren waren na een paar
keer wassen pas weer schoon, hahahaha.
Ik weet niet hoe het vroeger was maar het is soms wel heel extreem nou.
We stonden naast een Pick-up met een grote ton van zoveel 100 liter.
Ik ben in een paar minuten nog nooit zo erg nat geworden dan voor
dat rooie stoplicht, hahahaha
Gr, Mark
MarkbrMarkbr schreef:Vraag ik me ook af. Er zijn nogal wat IQ loze mensen op de wereldJeanette schreef:Jij weet er steeds één woord uit te pikken en daar dan op te reageren en niet op de context.
Laat ik dat ook eens doen.
... ons?prajak schreef:
Maar laat ons nou lekker lachen, het forum is in deze tijd kwakkelig dus gun ons dat lolletje !
Dus liever man dan mens?
![]()
Vraag je wat en dan krijg je deze bagger over je heen. Waarom heb je dan een forum opgezet?
Nee maar je kan wel een fatsoenlijk advies geven over hoe en wat. Die man wil alleen weten of hij verder moet gaanbantakokennerkhorat schreef:
Markbr
Je kunt toch niet aan forumleden vragen om over iemand te oordelen terwijl je de persoon in kwestie niet kent.
Het klopt wat je zegt, maar het omgekeerde geldt ook.Markbr schreef:Nee maar je kan wel een fatsoenlijk advies geven over hoe en wat. Die man wil alleen weten of hij verder moet gaanbantakokennerkhorat schreef:
Markbr
Je kunt toch niet aan forumleden vragen om over iemand te oordelen terwijl je de persoon in kwestie niet kent.
en dan ook hoe hij het moet aanpakken. Verder kan je niks te melden hebben maar sommige reacties zijn zo
belachelijk joh... zeg dan niks.
Op mijn iPad zet ik de foto van een mooie vrouw en dan tik ik zonder vingers razendsnelprajak schreef:Garden, voor iemand die net zijn vingers heeft opgegeten kun je aardig snel typen. Heb je een PC met woordherkenning ?
Sorry hoor Markbr maar hoe moeten forumleden nu advies geven aan personen die je niet kent.Hij moet gewoon op zijn eigen gevoel beslissen wat hij wil dat ga je toch niet aan wild vreemden vragen op een forum.Of hij verder wil moet hij zelf beslissen niet wij forumleden.Markbr schreef:Nee maar je kan wel een fatsoenlijk advies geven over hoe en wat. Die man wil alleen weten of hij verder moet gaanbantakokennerkhorat schreef:
Markbr
en dan ook hoe hij het moet aanpakken. Verder kan je niks te melden hebben maar sommige reacties zijn zo
belachelijk joh... zeg dan niks.
Er zijn geen domme vragen, maar wel veel hele domme antwoorden. Die man zou moeten weten dat niemand andersbantakokennerkhorat schreef: Sorry hoor Markbr maar hoe moeten forumleden nu advies geven aan personen die je niet kent.Hij moet gewoon op zijn eigen gevoel beslissen wat hij wil dat ga je toch niet aan wild vreemden vragen op een forum.Of hij verder wil moet hij zelf beslissen niet wij forumleden.
prajak schreef:
We hebben slechte ervaringen op dat terrein en dan kost het wel eens moeite om een nieuwkomer onbevangen tegemoet te treden. Het blijft altijd weer een gok of iemand serieus is of niet.