Thaise meid ontmoet (serieus of niet)

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Thaise meid ontmoet (serieus of niet)

#31 Bericht door ron » donderdag 19 december 2013, 05:07

borus schreef:Ga er maar vanuit dat er een aantal leden op t forum actief zijn die een bardame aan de haak hebben geslagen en op basis van die ervaring commentaar geven. Ik betwijfel of dat de juiste referentie is voor hoe om te gaan met Thaise vrouwen in het algemeen en tips of advies daaromtrent.

Neem niet alles al te serieus wat hier geschreven wordt!
In een ouder bericht schrijft Ome Borus:
borus schreef:nouw iedereen ik kan vertellen dat ik met de carnaval toevallig een hele leuke vrouw heb ontmoet en we gaan volgende week weer afspreke dus ik hoef niet meer naar thailand op zoek. als het allemaal goed gaat kunne we zelfs met zn 2jen gaan misschien maar dan vraag iik me af of er op ko samui ook genoeg te doen is voor stellen of niet?
Lijkt mij voor Borus beter om op een carnavals-forum verder te gaan schrijven...........
Wordt hij zeker beter begrepen. :thumbsup:
In de afgelopen tijd heeft Borus wel taallessen gehad,veronderstel ik :?:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#32 Bericht door Herbergier » donderdag 19 december 2013, 05:46

ron schreef:
borus schreef:Ga er maar vanuit dat er een aantal leden op t forum actief zijn die een bardame aan de haak hebben geslagen en op basis van die ervaring commentaar geven. Ik betwijfel of dat de juiste referentie is voor hoe om te gaan met Thaise vrouwen in het algemeen en tips of advies daaromtrent.

Neem niet alles al te serieus wat hier geschreven wordt!
In een ouder bericht schrijft Ome Borus:
borus schreef:nouw iedereen ik kan vertellen dat ik met de carnaval toevallig een hele leuke vrouw heb ontmoet en we gaan volgende week weer afspreke dus ik hoef niet meer naar thailand op zoek. als het allemaal goed gaat kunne we zelfs met zn 2jen gaan misschien maar dan vraag iik me af of er op ko samui ook genoeg te doen is voor stellen of niet?
Lijkt mij voor Borus beter om op een carnavals-forum verder te gaan schrijven...........
Wordt hij zeker beter begrepen. :thumbsup:
In de afgelopen tijd heeft Borus wel taallessen gehad,veronderstel ik :?:
Borus ging dus naar Thailand om een vrouw te zoeken, nou als er iets is in Thailand waar je niet naar hoeft te zoeken is het wel een leuke vrouw, het lijken, in de bierbarretjes, soms wel vliegen op een hoop str... (oop), maar met Carnaval was hij natuurlijk verkleed, geschminkt en aangeschoten, dan heb je natuurlijk kans dat je een leuke vrouw in zuid Nederland kan tegen komen en om je gerust te stellen Borus op Ko Samui is in het uitgaansleven genoeg te doen voor een verliefd Nederlands stel, al verwacht ik dat je liever samen op een stil strandje wil doorbrengen, dat is dan even zoeken, maar die zijn er ook nog wel op Ko Samui.
Alles van waarde is weerloos.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#33 Bericht door prajak » donderdag 19 december 2013, 06:10

Deze is ook heel aardig fout van Borus.....

"...die een bardame aan de haak hebben geslagen..."

Ik denk dat juist bij bardames de gang van zaken precies andersom is....... :giggle2:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#34 Bericht door ron » donderdag 19 december 2013, 06:28

prajak schreef:Deze is ook heel aardig fout van Borus.....

"...die een bardame aan de haak hebben geslagen..."

Ik denk dat juist bij bardames de gang van zaken precies andersom is....... :giggle2:
Hahahaha..............tja,daar hoef je zelf niets aan te doen hoor.........! :clap:

Leuke dingen Sonnebergh
"Zij die dansen
door hen

jvs
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#35 Bericht door jvs » donderdag 19 december 2013, 07:33

Ze wordt opgehaald door haar 'vader' die op dat moment dus niet in de Issan is,betekent waarschijnlijk niets.
Je hebt avonden met haar doorgebracht en haar 'vader' weet dit?
Je hebt dus al de helft van haar ouders ontmoet of nog net niet?
Er zijn vele goudzoekers die al iets gevonden hebben en daarom in een nieuwe auto rijden.
Heb je haar facebook account?,kun je zien hoeveel vrienden ze heeft en van de vele fotoos en commentaren kun je heel wat leren.
Heb je vrienden in Bangkok?,misschien kan iemand eens een paar keer gaan kijken wat ze allemaal in die club uitspookt en met wie.
Misschien ben ik te achterdochtig maar ik dacht ook ooit dat mijn vrouw eerlijk was.Weet nu dus beter.
Aan de andere kant je kunt ook gewoon genieten zolang als het duurt en zien waar het schip strand.
Up to you.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#36 Bericht door Jeanette » donderdag 19 december 2013, 10:17

Borus is duidelijk klant bij de LOI geworden, net Elisa Doolittle vlak nadat ze in die hete aardappel hapte.
Nou dat 'platte' in je geest nog op een hoger plan brengen. :idea:

Het 'in hokjes' stoppen van mensen is wel doorzichtig hoor, ik begrijp dat voor sommige schrijvers hier ervaring minderwaardig is voor dames en voor mannen een must. :mrgreen:

Dat meisjes voor iedere keer dat ze plat gingen een emotionele reden en herinnering horen te hebben en mannen zo vaak mogelijk horen te scoren is echt passé hoor. :giggle3:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#37 Bericht door prajak » donderdag 19 december 2013, 15:19

"...Dat meisjes voor iedere keer dat ze plat gingen..."

Gossiemijne, zijn er echt nog mensen die 'het' zo doen ? :giggle2:

Er is een boek over, Jeanette, ben de naam kwijt maar iets van Kusimatra of zo..... :giggle:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#38 Bericht door ron » donderdag 19 december 2013, 15:23

Kijk jij nou maar uit voor je rug met die wilde spelletjes Prajak,straks heb je er ook nog een hernia bij........... :D
Zit je helemaal tot mei in de lappenmand....
"Zij die dansen
door hen

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#39 Bericht door Loe » vrijdag 20 december 2013, 01:43

Aha, ik vroeg me al af hoe kun je nu bij een uitglijder zo.n jaap krijgen, maar Erik was bezig met Kamasutra. al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel. Erik volgende keer nummer 68 overslaan, 69 is voor onze leeftijd niet zo gevaarlijk. :D

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#40 Bericht door prajak » vrijdag 20 december 2013, 03:03

Ha ! Nou, zo'n exhibitionist (moeilijk woord, potloodventer mag ook...) ben ik niet hoor. Ik liep gewoon naar een tablet te zoeken..... :giggle:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#41 Bericht door ron » vrijdag 20 december 2013, 03:17

Afbeelding
"Zij die dansen
door hen

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#42 Bericht door Jeanette » vrijdag 20 december 2013, 09:46

We zitten hier wel in een draadje van iemand die een 'Thaise meid (heeft) ontmoet' en om waarschuwingen vraagt over haar mogelijke niet serieuze bedoelingen. :?:
Het is toch van de zotte om die vraag te stellen/beantwoorden als je het betreffende meisje niet kent en de vraagsteller ook niet? Hij heeft geen enkele karakter eigenschap beschreven. (ook niet van zichzelf)

Bij alle antwoorden zie ik bejaarde fantasieën en frustraties die monogamie blijkbaar soms oplegt (au) en is toppicstarter al weer afgehaakt of verkneukelt zich in een dubbelrol dat zijn hoax succes heeft. :?:

En wederom komen we uit bij de verborgen agenda van veel Thailandgangers met - in hun ogen - een hoge moraal ..... zij mag geen hoer zijn want ik wil geen hoerenloper worden.
Ze moet van seks houden maar alleen met mij, dus 3 weken 3 keer per dag(?) en dan 4 maanden niet .... ik wil met haar pronken dus goud en leuke kleding en geen buffel voor opa ....

We zijn toch Nederlandse mensen onder elkaar hier op het Thailandforum?
Soms heb ik het idee niet welkom te zijn hier, dat men liever met mannen onder elkaar wil zijn.

:roll: :?:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#43 Bericht door prajak » vrijdag 20 december 2013, 10:20

"...Bij alle antwoorden zie ik bejaarde fantasieën en frustraties die monogamie blijkbaar soms oplegt..."

Bij alle ?

Er zaten inmiddels ook twee reacties van jou bij, Jeanette. :giggle:

Dat dit een geintje is, ja natuurlijk, dit is geen serieuze oproep van de meneer of mevrouw met de BMW-1-serie. Zoiets vraag je niet een forum.

Maar laat ons nou lekker lachen, het forum is in deze tijd kwakkelig dus gun ons dat lolletje !

Een serieus onderwerp komt dit weekend weer langs hier. Een goed glas wijn er bij, oliebollen, de lucht van de plastic kerstspar en 'minuit chrétien' zachtjes uit de stereo. Het kan dan niet meer kapot.

dutch
Expat
Expat

#44 Bericht door dutch » vrijdag 20 december 2013, 10:28

Jeanette schreef:We zitten hier wel in een draadje van iemand die een 'Thaise meid (heeft) ontmoet' en om waarschuwingen vraagt over haar mogelijke niet serieuze bedoelingen. :?:
Het is toch van de zotte om die vraag te stellen/beantwoorden als je het betreffende meisje niet kent en de vraagsteller ook niet? Hij heeft geen enkele karakter eigenschap beschreven. (ook niet van zichzelf)

Bij alle antwoorden zie ik bejaarde fantasieën en frustraties die monogamie blijkbaar soms oplegt (au) en is toppicstarter al weer afgehaakt of verkneukelt zich in een dubbelrol dat zijn hoax succes heeft. :?:

En wederom komen we uit bij de verborgen agenda van veel Thailandgangers met - in hun ogen - een hoge moraal ..... zij mag geen hoer zijn want ik wil geen hoerenloper worden.
Ze moet van seks houden maar alleen met mij, dus 3 weken 3 keer per dag(?) en dan 4 maanden niet .... ik wil met haar pronken dus goud en leuke kleding en geen buffel voor opa ....

We zijn toch Nederlandse mensen onder elkaar hier op het Thailandforum?
Soms heb ik het idee niet welkom te zijn hier, dat men liever met mannen onder elkaar wil zijn.

:roll: :?:

Sedert j.l. woensdag is de OP niet meer op het forum geweest.
Ik heb hem bijna een week geleden een PB gestuurd met mijn persoonlijke ervaring,die zeer positief is.Nogmaals benadrukt, al enige tijd geleden,maar wel als midden dertiger ( ik zelf) met een midden twintiger (mijn thaise partner).
Heb verder geen reactie gekregen en laat de zaak maar zo.
Laatst gewijzigd door dutch op vrijdag 20 december 2013, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#45 Bericht door Jeanette » vrijdag 20 december 2013, 11:17

Jij weet er steeds één woord uit te pikken en daar dan op te reageren en niet op de context.

Laat ik dat ook eens doen. :giggle3:
prajak schreef:
Maar laat ons nou lekker lachen, het forum is in deze tijd kwakkelig dus gun ons dat lolletje !
... ons?

Dus liever man dan mens?

;)

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”