Het plan is om volgend jaar juli naar Thailand te gaan. Met een groepsrondreis mee, dat is absoluut niet mijn ding. Jaren geleden zijn wij naar Java geweest en hadden een chauffeur en een gids, voor ons twee, en die ervaring was super! De organisatiemwaar wij dit in nl bij boekte bestaat echter niet meer.
Nu heb ik veel dingen op internet voorbij zien komen, qua georganiseerde individuele tours, maar war doe ik verstandig aan?
Ik heb o.a. op de site va 333 travel gekeken, leuke reizen, maar soms mis ik het eea.
Nu kwam ik ook Greenwood travel tegen. Een organisatie in Thailand, van een Nederlander.
Erg leuke tours voor leuke prijzen. Maar heeft iemand hier ervaring mee?
Deze is niet aangesloten bij anvr/sgr dus bij problemen ben je geld kwijt, maar los daarvan heeft iemand ervaring met hoe de rondreizen zijn georganiseerd enzo?
Als er tips zijn voor andere organisaties of reistips, dan hoor ik dat erg graag.
Ben erg benieuwd!
We reizen overigens met z'n vieren, mijn man, 2 dochters van resp 20 en 17 en ik.
De planning is dus juli en dan 2 1/2 a 3 weken. Wil het eea voor 1/1/14 geregeld hebben.
Bedankt !!