Thaise meid ontmoet (serieus of niet)

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
bmw1serie
komt net kijken
komt net kijken

Thaise meid ontmoet (serieus of niet)

#1 Bericht door bmw1serie » dinsdag 17 december 2013, 16:30

Hoi,

Ik ben net terug uit het Prachtige Thailand. (niet voor de eerste keer :thumbsup: )

Heb daar een prachtige mooie Thaise dame ontmoet van mijn leeftijd ik ben 23 en zij is 24 jaar.

Mijn vraag is kan ik het vertrouwen ? heb haar ontmoet in een exclusive nachtclub Levels in Bangkok zij was daar met vriendinnen en ik ben op haar afgestapt en het klikte goed. heb de laatste dagen met haar door gebracht alleen s'avonds want overdag moest zij werken. werkt voor telecom bedrijf in Silom, Bangkok. heb haar vrienden en collega's ook ontmoet. ze heeft de universiteit afgerond en is afgestudeerd. Ze is van redelijke goede komaf haar vader heeft eigen bedrijf in het verhandelen van tweede hands landbouw machines in de isaan.

Ze heeft een eigen appartement en nieuwe auto in Bangkok. ik heb het plan om terug te gaan begin nieuwe jaar en ze heeft aan mij gevraagd of ik mee wil naar haar ouders. voor de rest ik vind haar heel leuke ben bekend met Thailand en is zeker niet mijn eerste keer daar. nou heb ik gelezen dat het mee vragen naar de ouders aardig serieus is ? zij wil graag naar Nederland komen en wil dat graag zelf betalen.

Mijn vraag aan jullie is denken jullie dat zij serieus is en of ik er mee door moet gaan van mijn kant ben ik positief maar ik zit nu in de rozewolk fase :D

Groetjes D

RuudThai
Expat
Expat

Re: Thaise meid ontmoet (serieus of niet)

#2 Bericht door RuudThai » dinsdag 17 december 2013, 16:37

Wat is het verschil met een Nederlandse liefde? Ja, de afstand, maar jij kan de reis naar Thailand betalen en zij die naar Nederland, dus doe maar net alsof je verkering met een Nederlandse hebt, je leert het via ervaring.
Geniet voorlopig maar van die roze wolk.... :)

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door prajak » dinsdag 17 december 2013, 16:53

Proficiat.

Maar denk er aan, roze wolken kunnen dun zijn. En dan val je heel hard op jouw kont. En jouw portemonnee valt dan uit jouw kontzak. Het zal schrijnend zijn wat je overkomt.

Geniet van die tijd, kom een keer terug, nog een keer, en nog een, bezoek zeker de ouders want die uitnodiging geldt als een eer, leer elkaar kennen en zie over een paar jaar maar eens of het echte liefde is. Ga niet haasten want eenmaal in NL, als je dat al lukt, kom je niet meer van haar af.

En verder. Jullie zijn erg jong, je krijgt een vrouw in NL die geen NL spreekt, ze moet aanpassen, academica of niet (waarin is ze afgestudeerd en vooral: welke universiteit ?) het wordt moeilijk voor haar en is jouw carrière dan zo ver dat je haar 'er bij' kunt hebben, financieel ?

Doe geen gekke dingen want anders kun je jouw BMW 1-serie verkopen en met de fiets gaan. Je zult niet de eerste zijn.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door prajak » dinsdag 17 december 2013, 17:08

BMW 1-serie, was dat vroeger niet de Wartburg uit Oost-Duitsland ? Zo'n pruttelmachine ? Een oldtimer ?
Leuk als je daar zin in hebt en liefhebber bent.

Ik heb liever de 7-serie. Niet dat ik hem kan betalen hoor....

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door Henk Korat » dinsdag 17 december 2013, 17:28

Volg je hart en wees op je hoede. De Thaise vrouw (en dat geldt voor sommige ZO Aziatische vrouwen ook) zijn dol op westerse mannen. Sommigen menen het serieus en anderen nemen je in het ootje alleen maar voor de belevenis. Bezoek haar ouders, dat is een eer, en houd beide ogen open en je blijf volledig bij je bewustzijn. Loop niet te snel.

Wat klets ik nou. Dat is toch bij een Nederlands meisje toch precies hetzelfde.

Dus, volg je hart. :worshippy: :worshippy:
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#6 Bericht door genesis » dinsdag 17 december 2013, 17:47

.
Laatst gewijzigd door genesis op dinsdag 22 april 2014, 05:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Ais
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#7 Bericht door Ais » woensdag 18 december 2013, 01:27

Wat zijn we allemaal positief :D :clap:

Het klinkt niet verkeerd, het enigste waar ik aan twijfel of raar vind, is dat ze na 1 keer met jou (neem aan dat je haar heb ontmoet tijdens je laatste vakantie), jou mee vraagt naar huis. En meestal is dit wel een weloverwogen beslissing want mocht het mislopen dan lijdt ze gezichtsverlies.

Is het niet een beetje te snel dat ze na 1 keer jou mee vraagt naar huis.....?

Gr Ais
- Wie z'n billen brand, mag blij zijn dat hij niet andersom stond -

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#8 Bericht door ron » woensdag 18 december 2013, 04:01

Ais schreef:
Is het niet een beetje te snel dat ze na 1 keer jou mee vraagt naar huis.....?
Gr Ais
Ik zou maar uitkijken als ik bmw1serie was,van de laatste twee uitgenodigden bij haar thuis is ook niets meer vernomen................Afbeelding

Eetsmakelijk......... :cheesy:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Jos Flachs
Expat
Expat

#9 Bericht door Jos Flachs » woensdag 18 december 2013, 04:06

bmw1serie schreef:Mijn vraag is kan ik het vertrouwen ? heb haar ontmoet in een exclusive nachtclub Levels
Wat denk je zelf? Het feit dat je de vraag stelt is hem beantwoorden. :neus:

Het kan wat worden. Zolang je verstand gebruikt, hetgeen moeilijk is voor mannen. Genoeg bloed voor een erectie of om na te denken, maar niet allebei te gelijk. Op dit moment zit je meeste bloed onder je broeksriem. Grosso modo zijn Thaise dames niet echt geïnteresseerd in buitenlanders, alleen bij gebrek aan beter of als ATM.

Een relatie tussen 2 verschillende culturen is niet eenvoudig. Als 1 op de 3 "gewone" huwelijken mislukken, meestal binnen 5 jaar, mag ik zelf van geluk spreken. Ben al 20 jaar getrouwd met een Thai, en het ziet er naar uit dat ik levenslang heb. :thumbsup:

Ik niet alleen, er zijn vele forumleden die en lang en gelukkig getrouwd zijn. Maar voor elk succes verhaal zijn er vele nachtmerries. Die lieve jongedame heeft familie. Gaat het daar mee klikken?

En dan werk. Mogelijk kan zij je inhuren of als partner opnemen. Enig idee hoe jij jezelf kan gaan onderhouden, als dat onverhoopt niet mogelijk is?

Weet je zeker dat je permanent in een compleet andere cultuur wilt gaan wonen? Hier op vakantie komen is iets heel anders dan de zekerheid hebben dat niet echt meer terug kunt. Okay, het kan. Maar niet eenvoudig. Dat is echt heel anders dan weten: ach, dit of dat bevalt me niet, maar over 3 weken ben ik weer thuis.

Geniet van je relatie, en probeer er het beste van te maken. En denk eens na over wat ik schrijf. Succes!

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#10 Bericht door ron » woensdag 18 december 2013, 04:28

bmw1serie schreef:Hoi,

Ik ben net terug uit het Prachtige Thailand. (niet voor de eerste keer :thumbsup: )

Heb daar een prachtige mooie Thaise dame ontmoet van mijn leeftijd ik ben 23 en zij is 24 jaar.

Mijn vraag is kan ik het vertrouwen ? heb haar ontmoet in een exclusive nachtclub Levels in Bangkok zij was daar met vriendinnen en ik ben op haar afgestapt en het klikte goed.
Je kan zelf hopelijk wel inschatten tot welke categorie dat meisje behoort.........
Kan natuurlijk een nette meid zijn die de beste bedoelingen heeft,maar kan net zo goed een golddigger zijn,zoals je die overal ter wereld hebt.
De "kans" is 1 op 4,als je hieronder bij punt 5 kijkt. :Whistle:
De club staat bekend om zijn buitenlandse mannelijke bezoekers,dus een ideale plaats om een fuikje op te zetten...... :idea:

Levels Nightclub on Soi 11
http://www.levelsclub.com/
https://www.facebook.com/levelsclub

Hands down this is the best place to go on Friday and Saturday night (narrowly beating out the classic Route 66). Reasons why this club rocks:

1- The Women
When it comes to HOT and successful “good girls” in Thailand, this club crushes all other clubs in Bangkok.

2- Foreign Friendly
Most of the guys in this club are foreigners, and the women who come here know it. You won’t be faced with a bunch of “Thai racism” like you will find in the Thong Lor area or most the clubs on RCA (excluding Route 66).

3- No Cover Charge
A little bit of an added benefit, there is no cover charge for this club.

4- Did I Mention the Women???
There is an excellent ratio of great looking women. Don’t bother coming here on weekdays, Friday and Saturdays are the days to show up.

5- Hooker to Good Girl Ratio
There are some hookers here, but most will be good girls. Which of course means, free and easy sex. The hooker to good girl ratio is about 25 / 75.[/
"Zij die dansen
door hen

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#11 Bericht door prajak » woensdag 18 december 2013, 06:36

No cover charge ? Is dat iets bijzonders als er geen eten wordt geserveerd ?

cover charge (telbaar en niet-telbaar zelfstandig naamwoord)
couvert(kosten) (eerste aanslag in restaurant, nachtclub, e.d.)

Zal wel een dubbele betekenis hebben.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#12 Bericht door ron » woensdag 18 december 2013, 07:06

Ja,daar kun je van alles over speculeren...........
bijvoorbeeld in de films hoor je wel eens de uitspraak: "I cover you..." oftewel " Ik dek je"............ :giggle2:
Hoe kijken we tegen het woord "dekken" aan?

Een hond wordt "gedekt"..........

Afbeelding

Hier wordt trouwens een gans gedekt door een hond,maar de hond zegt "kwak"......

Dus als de nachtclub geen cover-kosten gebruikt,zal dat mischien met het "dekken" van de aanwezige dames te maken hebben. :?:

Mischien dat bmw1serie kan uitleggen wat er mee bedoeld wordt?

Ron. :Whistle:
"Zij die dansen
door hen

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#13 Bericht door prajak » woensdag 18 december 2013, 07:28

http://en.wikipedia.org/wiki/Cover_charge

Nou, een heel verhaal.....

Couvertkosten is wat anders. Dat wordt wel berekend als je een hele tafel wilt gebruiken voor een of twee gasten en er iets wordt berekend om de tafel aan te kleden voor zo'n klein groepje.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#14 Bericht door ron » woensdag 18 december 2013, 07:31

Komt het toch op" dekken" uit...........
In de trant van " dek jij de tafel even?"........... :thumbsup:

Afbeelding
"Zij die dansen
door hen

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#15 Bericht door Jeanette » woensdag 18 december 2013, 10:09

Zo op het oog past de 'bmw1serie' prima bij 'van redelijke goede komaf' zijn.

Tenminste, als jij je naam bezit ;) en niet alleen wenst.

[8)

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”