Heeft zijdelings met BVN ontvangst te maken maar meer nog met TV kijken van Nederlandse kanalen en "uitzending gemist".
Heeft ooit iemand van jullie wel eens nagedacht over de aanschaf van een MINIX A7.
Een heel klein mini computertje op Android dat je aansluit op de TV via een HDMI kabel en dat een beetje lijkt op een Adroid Smartphone maar wel met een kabel (of Wifi) op internet zit.
Via allerlei Apps kun je bijv. de Nederlandse zenders 1,2 en 3 alsmede regionale zenders bekijken maar daarnaast ook een heleboel Filmkanalen - mét Nederlandse ondertiteling - bekijken. Je kiest je film en vervolgens gaat dat ding zoeken naar een ondertiteling van de taal naar jouw keuze.
Eigenlijk alles wat via internet gestreamed wordt is te bekijken.
Voorwaarde is wel dat je een goede en stabiele internet verbinding hebt en dat is vaak in Thailand wel een probleem.
Ik ga over 2,5 week naar Noord en Oost en neem em wel mee om het eens uit te proberen.
Hier kan ik in iedergeval via verschillende Apps zo'n beetje 40 of 50 Thaise tv kanalen krijgen en verder allerlei andere Vietnamese, Chinese, Maleise enz. tv kanalen.
Overigens is dat waar voor ik dat ding gebruik, je kunt er ook spelletjes op spelen maat dat interesseerd mij weer niet dus ik weet niet hoe dat werkt.
Hier een link:
http://androidbox.nl/minix-neo-x7/