Je mag in Thailand ook niet alleen maar met het Nederlandse rijbewijs rijdenron schreef:"Fout !!"Ben schreef:Fout !!
Ze mag niet rijden met dat rijbewijs verkregen in Thailand alleen.
het mag alleen als je op basis van het Nederlandse Rijbewijs een Thais rijbewijs in bezit hebt gekregen .Want dat kan wel.
Als je als Nederlander lang weg bent uit Nederland ben je niet verplicht het rijbewijs te verlengen ,maar bij terugkeer kan je het wel weer aanvragen eenmaal geslaagd altijd geslaagd.
Die 185 dagen regeling is voor de tijd om weer een geldig nieuw rijbewijs aan te vragen.
Zo heeft de RDW het mij toendertijd medegedeeld in een mail die ik helaas niet meer heb .
Als het is verandert dan is dat sedert een 4 jaar .
Oeffffffffffff......ik schrik er bijna van Ben.............![]()
Zou toch maar eens de link bekijken Ben,welke erbij staat.........![]()
Ik hou een ieder wel op de hoogte tzt,dan weten we hoe het daadwerkelijk in elkaar zit.
Ron.
je kan wel in Nederland een Internationaal rijbewijs vragen op basis van je geldige Ned rijbewijs En dat mag je wel gebruiken in Thailand .
Probeer in Thailand maar eens een internationaal rijbewijs te krijgen met een Thais rijbewijs voor Nederland !
Die 185 dagen gelden voor een in Nederland erkent rijbewijs en op basis verkregen van en daar hoort het Thaise niet bij.