Crematie of begrafenis in Thailand.

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Crematie of begrafenis in Thailand.

#16 Bericht door prajak » zondag 24 november 2013, 15:51

In ons 'gat' reken je op 30 k per dag dat het stoffelijk overschot er ligt en wordt besproeid en besprenkeld en de goden worden aanroepen. Ik vind het stijf geld. Maar ja, dat is het lijk ook.....

Pieter1947
Standaard Lid
Standaard Lid

#17 Bericht door Pieter1947 » maandag 25 november 2013, 03:11

Prajak schreef:
In ons 'gat' reken je op 30 k per dag dat het stoffelijk overschot er ligt en wordt besproeid en besprenkeld en de goden worden aanroepen. Ik vind het stijf geld. Maar ja, dat is het lijk ook.....

5 jaar geleden, extra spaarboekje bij Bangkok Bank met 150,000 thb.en elk jaar komt er rente bij.Moet toch genoeg wezen Prajak.+auto,Motor en een huis.Voor de rest zoeken ze het maar uit :lol:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door ron » maandag 25 november 2013, 03:23

Pieter1947 schreef:Prajak schreef:

5 jaar geleden, extra spaarboekje bij Bangkok Bank met 150,000 thb.en elk jaar komt er rente bij.Moet toch genoeg wezen Prajak.+auto,Motor en een huis.Voor de rest zoeken ze het maar uit :lol:
Lijkt mij zeker wel genoeg voor een luxe begrafenis Pieter.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#19 Bericht door prajak » maandag 25 november 2013, 04:14

"...5 jaar geleden, extra spaarboekje bij Bangkok Bank met 150,000 thb.en elk jaar komt er rente bij.Moet toch genoeg wezen Prajak.+auto,Motor en een huis.Voor de rest zoeken ze het maar uit... "

Als respect voor de partner niet verder gaat dan dit dan geef ik geen rooie cent voor de mentaliteit van de farang in kwestie. :mrgreen: Dat wordt dan nummer TWEE in dit forum die zijn partner in zorgen achterlaat. :mrgreen:

Ik hoop dat je vent genoeg bent om haar te vertellen dat ze kan gaan bedelen als jij bent opgestookt ?

han wouters
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#20 Bericht door han wouters » maandag 25 november 2013, 21:49

prajak schreef:"...5 jaar geleden, extra spaarboekje bij Bangkok Bank met 150,000 thb.en elk jaar komt er rente bij.Moet toch genoeg wezen Prajak.+auto,Motor en een huis.Voor de rest zoeken ze het maar uit... "

Als respect voor de partner niet verder gaat dan dit dan geef ik geen rooie cent voor de mentaliteit van de farang in kwestie. :mrgreen: Dat wordt dan nummer TWEE in dit forum die zijn partner in zorgen achterlaat. :mrgreen:

Ik hoop dat je vent genoeg bent om haar te vertellen dat ze kan gaan bedelen als jij bent opgestookt ?
Hi Prajak,
Ik weet dat dit onderwerp erg gevoelig voor jou ligt, en terecht. Maar ik denk dat Pieter een grap maakte. dus niet boos worden.
Groet
Han
Waar domheid begint eindigt de rede

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#21 Bericht door Gardensafari » maandag 25 november 2013, 22:35

Kenne jullie effe goed "quoten", want er val geen telefoonsnoer meer aan vast te knopen.
Zit ik lekker aan het bier, moet ik een aantal berichten een aantal keren terugaantallen om te begrijpen wie nou wat aantalde.
So moelijk is dat "aantallen" niet.
[aantal=""]quote[/aantal]

Ik dag sowaar dat Prajak een aantallenboekje met 150.000 aantallen wilde nalaten...
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Pieter1947
Standaard Lid
Standaard Lid

#22 Bericht door Pieter1947 » dinsdag 26 november 2013, 03:43

Prajak schreef:

Ik reageer op jou schrijven Prajak.WAT de kosten zijn als je dood ben.Heeft dus niets te maken in jou verhaal wat je na laat.en het is ook nog zo,Hoe is de vehouding met mijn vrouw?Nee Prajak alles gaat naar mijn zoon en die is 6 jaar en heeft nog een lange weg te gaan.....

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#23 Bericht door prajak » dinsdag 26 november 2013, 04:48

't Is me duidelijk, Pieter1947.

han wouters
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#24 Bericht door han wouters » dinsdag 26 november 2013, 08:45

"Kenne jullie effe goed "quoten", want er val geen telefoonsnoer meer aan vast te knopen."

Hi gardensafari,
Kan kloppen, dat komt omdat de meeste telefoons tegenwoordig draadloos zijn. :Whistle:
Groetjes
Han
Waar domheid begint eindigt de rede

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#25 Bericht door Gardensafari » dinsdag 26 november 2013, 13:28

han wouters schreef:"Kenne jullie effe goed "quoten", want er val geen telefoonsnoer meer aan vast te knopen."

Hi gardensafari,
Kan kloppen, dat komt omdat de meeste telefoons tegenwoordig draadloos zijn. :Whistle:
Groetjes
Han
Niks van waar, hoor.
Die dingen moeten nog met zekere regelmaat aan hun infuusje.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”