Ik volg dat advies graag op V@go maar de situatie in Nederland laat dat helaas nog niet toe momenteel.v@go schreef:Advies ga een jaar lang dan is het nog goedkoper ook je hoeft maar 1 keer te vliegendriver schreef:Heb nog nooit rekening gehouden met het weer of periodes in Thailand.
Ga gewoon wanneer ik het in mijn kop krijg of wanneer het kan.
Ben inmiddels in January/April/Juny/September/November geweest en binnenkort dan February dus 6 verschillende maanden inmiddels gehad nog 6 te gaan![]()
gr driver![]()
Wij gaan in April voor de 11e keer en dat is steeds in April geweest en is goed te doen hoor met de warmte. Met Songkran kun je lekker afkoelen.
Ook in September geweest en dan heb je geregeld water op je dak en dat is ook niet erg. Het is er niet koud en het eten lekker...
Ook al ben ik het nog steeds niet echt met mezelf erover eens of ik nu wel of niet naar Thailang ga voor vast een jaartje proberen lijkt me ook wel wat natuurlijk

April..zaten Suk en ik o.a in Nonkai / Bandung met Songkran en ja het was warm maar best vol te houden vondt ik ook zonder al dat water over ons heen

gr driver