Mijn naam is Robert en nogal eens problemen w.s. iedereen met stroom in Pattaya.
Of de stroom valt om vele redenen kort of langere tijd uit, of het licht begint te knipperen.
Dit zal w.s. de oorzaak geweest zijn waarom de versterker ineens niet meer te starten was, te weinig kracht voor electriciteit in huis.
Heb ook in de tijd vele stekker dozen ook de zogenaamd goede kwaliteit weg kunnen gooien door doorbranden.
Dat is als je geen brand hebt nog te herstellen en weer nieuwe kopen, maar dit keer is mijn audio versterker een probleem.
Merk van versterker is harman kardon die ik in Sriracha lang geleden bij een goede audio zaak heb gekocht.
Dacht eerst dat hij kapot was, dus losgemaakt en weggezet om eventueel te laten nakijken.
Maar na 1 dag toeval geprobeerd werkte hij weer, echter nu met alle snoeren los en afgesloten van video en tv weet ik niet hem te laten werken.
Met test werken alle boxen maar bijvoorbeeld film afspelen totaal geen geluid dus ben ondeskundig.
Naar gewone zaak denk ik zal men niet komen instellen als je niet iets koopt, dus tip wie kent of een zaak of persoon die alles weer kan instellen.
Zal blij zijn met een adres in Pattaya kan ook in toekomst altijd van pas komen, lukt dit niet zal ik kijken of de audio zaak in Sriracha nog bestaat.
Vriendelijk dank,
Robert
Pattaya.