Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom
Moderator: Loempia
-
driver
- Volwaardig lid

Bericht
door driver » zaterdag 09 november 2013, 17:54
ron schreef:Inspecteur Jeab stuur ik morgen wel op pad om de informatie te verzamelen van ooggetuigen..........

Wat ik net een beetje begreep hoort een Engelsman die een straat achter mij woont bij de commissie en is getrouwd met een Thaise.
Die kerel had al een tijdje mot met Roger en was ook bij de knokpartij betrokken.
Ook hoor ik dat Roger niet direkt heeft ingegrepen bij de cat-fight (vrouwen van omstreeks de 30) terwijl zijn vrouw gemollestreerd werd............
Maar nogmaals Driver.........zo vlug ik wat weet........
Ron.
Laat die Thaise tam-tam dan maar eens rond gaan met Jeab als hoofdinspecteur
gr driver
-
Gardensafari
- Volwaardig lid

-
Contacteer:
Bericht
door Gardensafari » zaterdag 09 november 2013, 19:20
ron schreef:
Ook hoor ik dat Roger niet direkt heeft ingegrepen bij de cat-fight (vrouwen van omstreeks de 30) terwijl zijn vrouw gemollestreerd werd............
Nee, die was aan het bidden...
Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
-
ron
- Volwaardig lid

Bericht
door ron » zondag 10 november 2013, 04:04
prajak schreef:"... Plaats je morgen na het advies even een foto van je ?
Bedankt nog voor jou hulp Prajak........

"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
-
prajak
- Volwaardig lid

Bericht
door prajak » zondag 10 november 2013, 06:31
Dat ze jouw gezicht hebben vertimmerd is tot daar aan toe maar ook jouw haarlijn veranderd ! Schande Ron. Ik zou er iets aan doen potverdorie !

-
RuudThai
- Expat

Bericht
door RuudThai » zondag 10 november 2013, 07:02
Verrek, die foto met dat oog kon bijna mij zijn!
Gisteren ben ik met zo'n grote takkenschaar wat bomen en struiken aan het snoeien in ons 1e huis in Mel's dorp, ik struikel over een stenen randje en val plompverloren met m'n gezicht tegen de muur rond het huis aan. Brilleglas breekt en snijdt onder het oog door de huid heen waarop ik voor mijn gevoel liters bloed over gezicht en handen krijg. Na wat geroep komen familie plus echtgenote kijken en schrikken zich rot. Ik word meteen naar het districtsziekenhuis gebracht en kom er vandaan met 6 hechtingen onder het oog. Keurig en heel zorgvuldig gedaan door een nog jonge vrouwelijke arts die een beetje Engels spreekt.
Je hebt na zo'n val wel het gevoel dat je geradbraakt bent, ik ben nu zo stijf als een plank!
Maar ik blij dat ik er zo vanaf gekomen ben, geen glas in het oog of in de wond en over een paar dagen mogen de hechtingen er uit.
In onze moo baan hebben we gelukkig dit soort taferelen niet. Wel wat afgunst wat zich 2 jaar geleden uitte in een soort motie van wantrouwen tegen het eerste wijkbestuur dat toen ruim een jaar zat. Ze werden beticht van het in eigen zak stoppen van een deel van de maandelijkse bijdrage in de kosten van de wijk. Het gevolg was dat het 2e bestuur bijna louter bestaat uit politiefunctionarissen.... Daar hadden de bewoners schijnbaar meer vertrouwen in dan in de vnl. artsen die het 1e bestuur bevolkten.
Ik zou niet weten wat waar is, ik bemoei me nergens mee en Mel gelukkig ook niet.
-
ron
- Volwaardig lid

Bericht
door ron » zondag 10 november 2013, 08:05
[quote="RuudThai"]
Wel wat afgunst wat zich 2 jaar geleden uitte in een soort motie van wantrouwen tegen het eerste wijkbestuur dat toen ruim een jaar zat. Ze werden beticht van het in eigen zak stoppen van een deel van de maandelijkse bijdrage in de kosten van de wijk. quote]
Dat is hier dan precies hetzelfde aan de hand.
Ron.
"Zij die dansen
door hen
-
brake034
- Expat

Bericht
door brake034 » zondag 10 november 2013, 09:37
Heb eens op de gelinkte website van de Moo-baan gekeken Ron, wat een slangenkuil zeg.
Zie op die site een link naar Andrew Drummond, een Engelse journalist die met iedere Engelstalige crimineel in Thailand ruzie maakt.
Marcel
-
prajak
- Volwaardig lid

Bericht
door prajak » zondag 10 november 2013, 09:59
Iets meer over Drummond lezen is mijn advies, Brake034.
Lees de ware verhalen maar eens rond Drew Noyes. Drummond vertelt nou juist over dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Een web van intriges in het Pattaya-se waar onschuldige mensen het slachtoffer worden van roddel en achterklap. En dat zijn niet allemaal 'Engelstalige criminelen' maar gewone nette burgers van allerlei nationaliteit.
-
brake034
- Expat

Bericht
door brake034 » zondag 10 november 2013, 10:26
Prajak, dat weet ik, het is niet de eerste keer dat ik over Drummond lees.
Dat er mensen opgelicht zijn door Engelstalige criminelen in Pattaya is een feit, dat Drummond deze zaken (mede) aan het licht brengt is ook een feit. Dat de website van Drummond wel heel erg gericht is op een aantal mensen is ook een feit.
Drummond als misdaadverslaggever is bijvoorbeeld wel zo slim om de Russische criminelen in Thailand niet aan de kaak te stellen?!
Wat ook een feit is dat als je op het niveau van Drummond opereert je wel eens klappen kan verwachten, begeef je je in een slangenkuil kun je gebeten worden.
Het Moo-baan roddel forum is een soortgelijke slangenkuil, je kan gebeten worden of er vallen klappen.
Marcel
-
ron
- Volwaardig lid

Bericht
door ron » zondag 10 november 2013, 10:33
"Zij die dansen
door hen
-
brake034
- Expat

Bericht
door brake034 » zondag 10 november 2013, 11:05
Leuke link, mooie spellingsfouten ook.
Heb het af en toe gevolgd maar het is zo niet spannend dat je er snel genoeg van krijgt.
Laatst gewijzigd door
brake034 op zondag 10 november 2013, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel
-
driver
- Volwaardig lid

Bericht
door driver » zondag 10 november 2013, 14:40
RuudThai schreef:Verrek, die foto met dat oog kon bijna mij zijn!
Gisteren ben ik met zo'n grote takkenschaar wat bomen en struiken aan het snoeien in ons 1e huis in Mel's dorp, ik struikel over een stenen randje en val plompverloren met m'n gezicht tegen de muur rond het huis aan. Brilleglas breekt en snijdt onder het oog door de huid heen waarop ik voor mijn gevoel liters bloed over gezicht en handen krijg. Na wat geroep komen familie plus echtgenote kijken en schrikken zich rot. Ik word meteen naar het districtsziekenhuis gebracht en kom er vandaan met 6 hechtingen onder het oog. Keurig en heel zorgvuldig gedaan door een nog jonge vrouwelijke arts die een beetje Engels spreekt.
Je hebt na zo'n val wel het gevoel dat je geradbraakt bent, ik ben nu zo stijf als een plank!
Maar ik blij dat ik er zo vanaf gekomen ben, geen glas in het oog of in de wond en over een paar dagen mogen de hechtingen er uit.
In onze moo baan hebben we gelukkig dit soort taferelen niet. Wel wat afgunst wat zich 2 jaar geleden uitte in een soort motie van wantrouwen tegen het eerste wijkbestuur dat toen ruim een jaar zat. Ze werden beticht van het in eigen zak stoppen van een deel van de maandelijkse bijdrage in de kosten van de wijk. Het gevolg was dat het 2e bestuur bijna louter bestaat uit politiefunctionarissen.... Daar hadden de bewoners schijnbaar meer vertrouwen in dan in de vnl. artsen die het 1e bestuur bevolkten.
Ik zou niet weten wat waar is, ik bemoei me nergens mee en Mel gelukkig ook niet.
Je mag toch niet werken in Thailand of Aow-ers wel

dus waarom laat je dat een Thai niet doen had je nu niks gehad
Toch beterschap en een spoedig herstel toegewenst vanuit Ede
gr driver
-
prajak
- Volwaardig lid

Bericht
door prajak » zondag 10 november 2013, 16:35
Ron, dat is nou net de site van die Noyes.......
Maar ik stop met commentaar op dit onderwerp. Pattaya is te ver van mijn bed.