Henk Korat schreef:vleespet schreef:prajak schreef:"...teren op mensen die wel verstandig met hun geld zijn omgegaan waardoor ze nu een hogere levensstandaard hebben dan jijzelf...."
Je bedoelt de boys van de Rabo ? Gelijk heb je. Aanpakken die hap.
De boys van de Rabo hebben al een oplossing voor de boete die ze gekregen hebben,de kosten voor de klanten gaan gewoon fors omhoog.
Hoe onbeschoft kun je wezen?

Ik ben benieuwd welke kosten dat zijn. Ik heb begrepen, maar ik ben maar een leek, dat de Rabo al een forse voorziening had getroffen uit de bestaande winst. Maar zoals gezegd, van boekhouden heb ik niet zoveel Hollandse Kaas gegeten en dat zijn er wel meer die hier ala Vleespet op reageren. Allemaal leuk, platte humor, maar onderbouwen ho maar.
de onderbouwing,5,6% vind ik fors maar jij zal het ongetwijfeld kunnen uitleggen.
04 november 2013 11:49
Ben jij in 2014 méér kwijt aan je bankrekening? Bekijk het hier.
De meeste Nederlandse banken gooien de tarieven voor betaalpakketten ook volgend jaar weer flink omhoog, blijkt uit een inventarisatie van RTL Z. Bekijk hier hoeveel jij volgend jaar voor je bankrekening moet betalen.
•ASN Bank (ASN Bankrekening): Is: 1 euro per maand. Wordt: 1,25 euro per maand. Verschil: +25%
•Rabobank (Rabo TotaalPakket, incl. RaboCard en RaboWereldPas): Is: 10,65 euro per kwartaal. Wordt: 11,25 euro per kwartaal. Verschil: +5,6%
•Triodos (Triodos Internet Betaal Rekening): Is: 1,95 euro per maand. Wordt: 2,05 euro per maand. Verschil: +5,1%
•ABN Amro (Prive pakket incl. creditcard): Is: 3,00 euro per maand. Wordt: 3,10 per maand. Verschil: +3,3%
•Van Lanschot: geen verandering
•ING: geen verandering
•SNS (incl. RegioBank): geen verandering