Nog betere aanpak sekstoerisme
Moderator: Loempia
- brake034
- Expat
Re: Nog betere aanpak sekstoerisme
In Burma gaat het niet veel beter, http://news.yahoo.com/rohingya-kids-mya ... 09780.html
Marcel
-
- Volwaardig lid
Yups. Zo monogaam ben ik dan ook wel weer.RuudThai schreef: Alleen dan maar![]()
![]()
![]()
![]()
-
- Volwaardig lid
Duncan, het kwartje is blijkbaar nog niet gevallenDuncan schreef:Yups. Zo monogaam ben ik dan ook wel weer.RuudThai schreef: Alleen dan maar![]()
![]()
![]()
![]()

-
- Volwaardig lid
Onbekwaam = Onbedreven, Onbevoegd, Ongeschikt; Impotent, Incapabel, Incompetent, Onvermogendprajak schreef:http://www.rijksoverheid.nl/nieuws/2013 ... channel=nb
Laten we het hopen. En vooral hopen dat men in alle andere landen kan worden veroordeeld als men zich verlaagt tot seks met onbekwamen of tot seks met geweld.

Groot gelijk.

"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
door hen
-
- Volwaardig lid
Onbekwaam..........

"Zij die dansen
door hen
door hen
-
- Volwaardig lid
Terre des Hommes vangt duizend kindermisbruikers.
Tenminste, dat is het aantal dat ze met naam en adres hebben gevonden van de 20.000 die ze met dit onderzoek op internet hebben betrapt.
Hun (geheime) wapen is dit computer animatie meisje.

Veroordeeld zullen ze w.s niet worden maar een beetje daglicht en schijnwerpers is een goede ongedierte bestrijding.
Maar ..... de andere kant van het verhaal is .....
Tenminste, dat is het aantal dat ze met naam en adres hebben gevonden van de 20.000 die ze met dit onderzoek op internet hebben betrapt.
Hun (geheime) wapen is dit computer animatie meisje.

Van de 1000 wonen er 20 in Nederland werd er op het journaal gezegd.De kinderhulporganisatie zegt een nieuw fenomeen van seksueel kindermisbruik te hebben ontdekt dat snel om zich heen grijpt: webcam kind sekstoerisme.
Veroordeeld zullen ze w.s niet worden maar een beetje daglicht en schijnwerpers is een goede ongedierte bestrijding.
Maar ..... de andere kant van het verhaal is .....
Dus ... staat nu op facebook ....Mannen halen verhaal op verkeerde adres
HARDERWIJK -
Vier mannen met een capuchon over hun hoofd zijn zondagavond binnengevallen bij een woning aan de Evertsenlaan in Harderwijk. Ze kwamen verhaal halen omdat ze dachten dat daar een man woonde die op Facebook oneerbare voorstellen had gedaan aan een meisje, maar ze waren op het verkeerde adres. De politie spreekt maandag van „een zeer ongewenste actie” en neemt de zaak hoog op.
De mannen trapten tot grote schrik van de bewoners de voordeur in en kwamen schreeuwend en tierend naar binnen.
Toen ze ontdekten dat ze op het verkeerde adres waren, gingen ze er vandoor.
De politie houdt maandag een buurtonderzoek. Voor de bewoners is slachtofferhulp geregeld.
Waarvan akte.Catergorie: waarschuwing
Regelmatig krijgt Hoaxmelding vragen over berichten waarin gewaarschuwd wordt voor oplichters, pedofielen, dierenbeulen. Soms met naam,adres, kenteken etc.
Ook over een man in Harderwijk ging een verhaal. Meneer X "wil afspreken met me kleine nichtje van 8 om samen re slapen!! Vieze gore pedo !! Kwaaaad ben ik heeel kwaad"
Opwinding over pedo's is begrijpelijk. Maar ik waarschuw keer op keer om Facebook niet als schandpaal te gebruiken. Gisteravond ging het weer mis. Vier gemaskerde mannen besluiten de vermeende dader een lesje te leren. Trappen de deur van zijn huis in en bedreigen de bewoners. Daar bleken echter onschuldige mensen te wonen...
En weer worden onschuldigen het slachtoffer van de heksenjacht op Facebook.
Advies: pas op met wat je deelt. Vaak zijn beschuldigingen op Facebook vals, achterhaald of gewoon fout.
- joepattaya
- Expat
"Social" media.........volgens mij gaat men snel voorbij aan het begrip "social".