Roept u maar.

Moderator: Loempia
Nee Elst99, ik geef de miljoenen baths die zij daar maandelijks mee verdient niet opelst99 schreef:Geef je ook haar inkomen op? Ze heeft toch een eigen winkel? Moet toch iets opbrengen, anders ga je toch niet de hele dag tot s'avonds een uur of negen alleen zitten?
DOEN Elst99, doen! Kom je dan wel even de boeken controleren (dan zet ik de koffie klaar!) en mag ik dan de komende 10 jaar de aanloopverliezen verdisconteren in de vette winsten?elst99 schreef:Wil ik wel voor je doen! Groot graaiers hebben we toch een hekel aan?
Tuurlijk ..... Nederland betaald wel hoor.carpediem schreef:Volgens mij lees je dat goed.
Dus voor 1 jan. 2015 de juiste partner (of inwonende jonge huishoudelijke hulp) kiezen die tot je dood bij je blijft
Fijn hè, dat er hier op het forum mensen maar lekker raak insinueren en je voor graaier uitmaken.elst99 schreef:Ik denk dat het wel moeilijk voor je is om de boekhouding te doen, maar dan ook geen bezwaar maken tegen andere graaiers!
Ze zal heus niet in een winkeltje werken wat niets opbrengt, dus Ruud!
Ja de wereld zit vreemd inelkaar.prajak schreef:
Trouwens, zonder Kai is mijn AOW hoger dan met haar....
Je weet wie het schrijft dat scheelt weer tochRuudThai schreef:Fijn hè, dat er hier op het forum mensen maar lekker raak insinueren en je voor graaier uitmaken.elst99 schreef:Ik denk dat het wel moeilijk voor je is om de boekhouding te doen, maar dan ook geen bezwaar maken tegen andere graaiers!
Ze zal heus niet in een winkeltje werken wat niets opbrengt, dus Ruud!
Bedankt, medeforumlid!![]()
![]()