Electriciteit en... de Thaise werkmethode

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
sunbird
Expat
Expat

Electriciteit en... de Thaise werkmethode

#1 Bericht door sunbird » zondag 15 september 2013, 04:09

Ok, er moesten nieuwe palen komen, dat kan, dus de stroom er af voor 5 uur, dat was het plan, het werd 2 dagen :cry:
De paal net voor/ naast ons huis moest worden verplaatst, meer dan 4 uur hadden ze nodig om de paal er uit te krijgen, en dan........ 1 meter verder weer de grond in :(

maar hoe, kijk eens naar de photo :o gisteren kwam er iemand langs om de meterstand op te nemen, aaiii wat zit dat kastje hoog :? , hij vroeg ons een trap, maar was niet genoeg.
Dus er zal wel weer de stroom afgaan ergens in de komende weken/maanden.

De gaten die in de paal zitten zijn bedoeld voor hun klimschoenen , op een gegeven moment brak een van de pinnen van zijn schoen, gelukkig bleef hij hangen aan zijn safety gordel (goed gedaan)
Daar komt nog bij met al dat gedoe dat de kabel internet ook in de vernieling lag, .....ik moet wel zeggen na een telefoontje met Cat, ze snel ter plaatse waren om te herstellen.

Afbeelding

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Electriciteit en... de Thaise werkmethode

#2 Bericht door prajak » zondag 15 september 2013, 06:40

Als dat jouw meter is dan gaat jouw stroom inderdaad binnenkort af. Is het niet jouw meter dan gaat men in de weer met een stukje plakband, liefst gebruikt...... Dit is Thailand, ik ben er al aan gewend.....

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Electriciteit en... de Thaise werkmethode

#3 Bericht door Hua Thale » zondag 15 september 2013, 07:29

Ik woon aan de rand van het resort en de meter is buiten het resort gemonteerd op de paal eigenlijk ongeveer gelijk de foto.
Hangt op 2/ 2.3 ongeveer te hoog voor een correcte opname de man heeft dus een foto toestel iets wat ze volgens mij hier bij een ieder doen handmatig opschrijven en een foto maken.
Zie ze het bij mij thuis en de winkel tenminste vaak doen.
Ik kan natuurlijk ook een slimme meteropnemer hebben. :thumbsup:

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”