terkennismaking
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Re: terkennismaking
Even voor je info ter correctie:
De brandvijfhoek geeft de vijf belangrijkste factoren weer die spelen bij een brand:
brandbare stof
zuurstof
ontstekingstemperatuur
mengverhouding
katalysator
De eerste drie factoren tezamen worden ook de "branddriehoek" genoemd.
De brandvijfhoek geeft de vijf belangrijkste factoren weer die spelen bij een brand:
brandbare stof
zuurstof
ontstekingstemperatuur
mengverhouding
katalysator
De eerste drie factoren tezamen worden ook de "branddriehoek" genoemd.
Home is not where you live, but where they accept you.
- brake034
- Expat
Google is je vriend:
http://www.kutbinnenlanders.nl/?e=3558&w=lowie-cremers
http://www.kutbinnenlanders.nl/?w=lowie-cremers
Zoek verder en je komt uitdrukkingen tegen als kont tegen de krib, is door honderden vrouwen bemind geweest, hij had een hekel aan school, maar haalde glansrijk alle horecapapieren en beheerde 2 cafes en een groot eetcafe in de jaren 80.
http://www.kutbinnenlanders.nl/?e=3558&w=lowie-cremers
http://www.kutbinnenlanders.nl/?w=lowie-cremers
Zoek verder en je komt uitdrukkingen tegen als kont tegen de krib, is door honderden vrouwen bemind geweest, hij had een hekel aan school, maar haalde glansrijk alle horecapapieren en beheerde 2 cafes en een groot eetcafe in de jaren 80.
Marcel
- brake034
- Expat
- Jim
- Volwaardig lid
moet dat nou?
iedereen kan zelf wel googelen.
als je niets van 'm wil lezen, zet 'm dan in je vijandlijstje ofzo...
iedereen kan zelf wel googelen.
als je niets van 'm wil lezen, zet 'm dan in je vijandlijstje ofzo...
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Volwaardig lid
Lowy Cremers heeft het recht hier te zijn en te schrijven net zoals ik dat recht heb en jullie allemaal. Gratis, dankzij de eigenaar die ons laat 'pennen'.
En wat Lowy brult op andere sites is -naar mijn mening- onbelangrijk tenzij hij daar de fatsoensnormen overtreedt. Dat is tegenwoordig een ruim begrip.
Dat Lowy geen Nederlands beheerst is niet van belang; een zeer gewaardeerd lid als Michaleo maakt ook d-t-dt fouten en hij is niet de enige. Ik heb het geluk een woordenboek 'open' op het scherm te hebben (met dank aan een gewaardeerd forumlid). Nobody is perfect, om eens iets in een andere taal te doen......
Maar Lowy moet zich aan de forumregels houden en echt, die zijn niet zo strak.
Doch Lowy denkt dat hij boven die regels staat. En als je hem er op aanspreekt begint hij te zaniken over 'vrijheid van meningsuiting' alsof die niet voor ons allemaal geldt. Dan vraagt ie of ik beheerder ben...... Nee, ik maak alleen maar gebruik van mijn rechten als forumlid.
Een opmerking van Driver (een van de netste leden hier) over een postkantoor in Pattaya beantwoorden met 'verkopen ze ook condooms...' Waar, mag ik zo vrij zijn, 'hep dat nou voor nodig...' ? Dat is toch een onzinopmerking ?
Lowy heeft verzuimd de sfeer van het forum op te pikken.
En wat Lowy brult op andere sites is -naar mijn mening- onbelangrijk tenzij hij daar de fatsoensnormen overtreedt. Dat is tegenwoordig een ruim begrip.
Dat Lowy geen Nederlands beheerst is niet van belang; een zeer gewaardeerd lid als Michaleo maakt ook d-t-dt fouten en hij is niet de enige. Ik heb het geluk een woordenboek 'open' op het scherm te hebben (met dank aan een gewaardeerd forumlid). Nobody is perfect, om eens iets in een andere taal te doen......
Maar Lowy moet zich aan de forumregels houden en echt, die zijn niet zo strak.
Doch Lowy denkt dat hij boven die regels staat. En als je hem er op aanspreekt begint hij te zaniken over 'vrijheid van meningsuiting' alsof die niet voor ons allemaal geldt. Dan vraagt ie of ik beheerder ben...... Nee, ik maak alleen maar gebruik van mijn rechten als forumlid.
Een opmerking van Driver (een van de netste leden hier) over een postkantoor in Pattaya beantwoorden met 'verkopen ze ook condooms...' Waar, mag ik zo vrij zijn, 'hep dat nou voor nodig...' ? Dat is toch een onzinopmerking ?
Lowy heeft verzuimd de sfeer van het forum op te pikken.
- brake034
- Expat
Was dat niet Edje?prajak schreef: Een opmerking van Driver (een van de netste leden hier) over een postkantoor in Pattaya beantwoorden met 'verkopen ze ook condooms...' Waar, mag ik zo vrij zijn, 'hep dat nou voor nodig...' ? Dat is toch een onzinopmerking ?
Marcel
- serpay
- Volwaardig lid
hij wordt oudbrake034 schreef:Was dat niet Edje?prajak schreef: Een opmerking van Driver (een van de netste leden hier) over een postkantoor in Pattaya beantwoorden met 'verkopen ze ook condooms...' Waar, mag ik zo vrij zijn, 'hep dat nou voor nodig...' ? Dat is toch een onzinopmerking ?

Alfisti rebeli
-
- Volwaardig lid
Hartelijk bedankt voor deze bloemen, @Prajak.prajak schreef: een zeer gewaardeerd lid als Michaleo.
In een paar jaren zal ik wel beter Nederlands kunnen, want ik will "back to my roots" en weer weg van de duitse taal,
niet vanwege de taal, maar vanwege de Duitsers

Het verschil tussen "slecht / goedkoop" en "eenvoudige kultuur" is moeilijk te zien.
Iedereen moet ziin plaats vinden in een forum, maar hij moet zijn plaats ook zoeken.
Hartelijke groetjes uit Bern en Ban Muang! michaleo มิคาเอล
-
- Volwaardig lid
Ik was het idd niet maar oud of niet oud en dus wel of niet vergeetachtigserpay schreef:hij wordt oudbrake034 schreef:Was dat niet Edje?prajak schreef: Een opmerking van Driver (een van de netste leden hier) over een postkantoor in Pattaya beantwoorden met 'verkopen ze ook condooms...' Waar, mag ik zo vrij zijn, 'hep dat nou voor nodig...' ? Dat is toch een onzinopmerking ?![]()
![]()

Liever dat dan bekend staan als de bonte hond of trammelant zoeker denk ik dan maar.
gr driver