Hallo forumleden,
Beetje rare vraag misschien, maar ik ben op zoek naar echte (!!!) Teva sandalen (terra Fi 3). Deze kosten in Nl 84,95 Euro.
Zijn deze ook te verkrijgen in Bangkok (of Chiang Rai)? Zo ja, waar en vor hoeveel??
Alvast bedankt!
Teva sandalen Bangkok
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
-
- Volwaardig lid
Re: Teva sandalen Bangkok
Zijn zeker te koop in Thailand,maar let wel op:veel immitatie.
E-BAY niks voor je?
http://www.ebay.com/bhp/teva-terra-fi-3
Ron.
E-BAY niks voor je?
http://www.ebay.com/bhp/teva-terra-fi-3
Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
door hen
- Jos Flachs
- Expat
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar dat zegt helemaal niks. Schoenen zijn schoenen voor mij.
Als ze hier te koop zijn, zijn ze duur. Alles wat geïmporteerd wordt heeft hoge importheffingen. Vooral luxe goederen en producten. Als ze goedkoop te koop zijn is het altijd imitatie. Wil niet automatisch zeggen dat het dan slecht is. Ik heb een paar imitatie crocs van Bt 120 en die doen het prima. Al jaren.

Als ze hier te koop zijn, zijn ze duur. Alles wat geïmporteerd wordt heeft hoge importheffingen. Vooral luxe goederen en producten. Als ze goedkoop te koop zijn is het altijd imitatie. Wil niet automatisch zeggen dat het dan slecht is. Ik heb een paar imitatie crocs van Bt 120 en die doen het prima. Al jaren.
-
- Volwaardig lid

Had dit soort in Pattaya gekocht,dacht zo.n beetje rond de 400thb........dus imitatie.
Zijn wel een jaartje of twee meegegaan.
Ron.
"Zij die dansen
door hen
door hen
- v@go
- Volwaardig lid
Dat is niet altijd waar. Ik koop altijd originele All Stars in "Central"of "Royal Garden Plaza" in de sportzaak aldaar voor 1000 BAHT deze kosten in Nederland €69,95.
Eerst kocht ik ze in BKK maar daar zijn ze even duur. Is vastgestelde prijs alleen zit dan de koffer nog vol.
Eerst kocht ik ze in BKK maar daar zijn ze even duur. Is vastgestelde prijs alleen zit dan de koffer nog vol.
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก