zonne energie panelen
Moderator: Loempia
- Jos Flachs
- Expat
zonne energie panelen
Ik ben op zoek naar zonne-energie panelen. Een vriend van me heeft een klein resort en wil een verlicht LED bord langs de weg plaatsen. Het bord is geen probleem, maar hij kan niet aan zonne-energie panelen komen. Er is een bedrijf in Thailand dat die dingen levert, maar die schijnen liever niet aan particulieren te verkopen. Weet iemand een bedrijf dat zonne-energie panelen verkoopt?
-
- Volwaardig lid
Re: zonne energie panelen
Heb er geen ervaring mee maar hier hebben ze het over =
Company Description
Siam Green Power International Co. Ltd., provides Solar Power and Renewable Energy Systems for private homes and industries.
We offer Design, Project Management, Installation and Maintenance of Solar Power and Renewable Energy Systems. Our systems are based on German Technology and produced in Thailand.
The Siamgpi management has twenty years experience in the field of renewable energy sources working in Germany.
Our main market is in Thailand. Nevertheless, we also have customers throughout Southeast Asia and...
http://siamgpi.fm.alibaba.com/company_p ... op-nav-bar
Adressen waar te koop moeten ze toch zeker weten indien ze niet aan particulieren of kleine ondernemers verkopen.
Company Description
Siam Green Power International Co. Ltd., provides Solar Power and Renewable Energy Systems for private homes and industries.
We offer Design, Project Management, Installation and Maintenance of Solar Power and Renewable Energy Systems. Our systems are based on German Technology and produced in Thailand.
The Siamgpi management has twenty years experience in the field of renewable energy sources working in Germany.
Our main market is in Thailand. Nevertheless, we also have customers throughout Southeast Asia and...
http://siamgpi.fm.alibaba.com/company_p ... op-nav-bar
Adressen waar te koop moeten ze toch zeker weten indien ze niet aan particulieren of kleine ondernemers verkopen.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.
- Pieter
- Volwaardig lid
Ik neem aan dat je dan ook een batterij(tje) nodig hebt want als de zon schijnt heb je geen lampjes nodig
ik zou kijken en bestellen bij dealExtreme
deze hong kong firma heeft veel heul veel dingentjes
http://www.dx.com
De levering kan een tijdje duren maar verder goed/goedkoop en ikke heb nog nooit verder iets aan import oid moeten betalen
(nu weet ik niet wat er gebeurd als je echt veel besteld)
Pieter
ik zou kijken en bestellen bij dealExtreme
deze hong kong firma heeft veel heul veel dingentjes
http://www.dx.com
De levering kan een tijdje duren maar verder goed/goedkoop en ikke heb nog nooit verder iets aan import oid moeten betalen
(nu weet ik niet wat er gebeurd als je echt veel besteld)
Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
- v@go
- Volwaardig lid
Pieter DX levert in Nederland meestal in 10 dagen.
Laatst moest ik een nieuwe knoop batterij hebben CR2032
om daar voor te gaan met de auto 20 km heen en terug 5 € parkeer geld ik bestel bij DX nu heb ik 5 Sony knoopcellen voor
1,27€ en gratis verstuurd uit Hongkong. vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan.
Laatst moest ik een nieuwe knoop batterij hebben CR2032
om daar voor te gaan met de auto 20 km heen en terug 5 € parkeer geld ik bestel bij DX nu heb ik 5 Sony knoopcellen voor
1,27€ en gratis verstuurd uit Hongkong. vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan.
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
- Ben
- Expat
Jos Flachs schreef:Ik ben op zoek naar zonne-energie panelen. Een vriend van me heeft een klein resort en wil een verlicht LED bord langs de weg plaatsen. Het bord is geen probleem, maar hij kan niet aan zonne-energie panelen komen. Er is een bedrijf in Thailand dat die dingen levert, maar die schijnen liever niet aan particulieren te verkopen. Weet iemand een bedrijf dat zonne-energie panelen verkoopt?
Jos! Je moet op D O Siam of anders uit gesproken The O Departmentstore Ban Mo zijn
daar ligt alles ook de kleinste electronica zoals onderdelen .
Ook die dingen die je zoekt kant en klaar in doos .
-
- Volwaardig lid
Bij wie is je vriend een gelukkig mens geworden Jos ?
Of is alles nog 'In behandeling' .
Of is alles nog 'In behandeling' .
- Jos Flachs
- Expat
Ik bel 'm morgen. In ieder geval: iedereen bedankt voor de moeite!