Sunbird ? Spreek je het verlossende woord ?
En bedankt voor de uitnodiging. Vogels met wijn, een mooie combinatie. Vooral de wijn....

Moderator: Loempia
Ik zal uitleggen zoals wij het hebben.prajak schreef:True Visions zit ook op Thaicom5. Waarom krijg ik dat voetbal dan niet via mijn schotel ? Daar kan ik met mijn pet niet bij. Heb niet eens een pet.
Sunbird ? Spreek je het verlossende woord ?
En bedankt voor de uitnodiging. Vogels met wijn, een mooie combinatie. Vooral de wijn....
Het is 12 x 1718 baht en dan een maand gratisprajak schreef:Dank en 't is me duidelijk. True kost 11 x 1.718 baht en da's een hoop geld voor wat foebal.... Misschien dat ik alleen voor de WK volgend jaar een tijdelijke oplossing kies zoals vorige keer werd aangeboden.
Je maakt me wel lekker hoor met de lekkernijen in jouw hut ! Pas maar op, straks ga ik daar ernstig misbruik van maken.....
Jawel, High Definition, maar dan moet je behalve de satellietontvanger in HD ook een tv hebben die dat aankan.... En volgens mij heeft Prajak nog een beeldbuistype dus dat werkt niet echt.sunbird schreef:Het is 12 x 1718 baht en dan een maand gratisprajak schreef:Dank en 't is me duidelijk. True kost 11 x 1.718 baht en da's een hoop geld voor wat foebal.... Misschien dat ik alleen voor de WK volgend jaar een tijdelijke oplossing kies zoals vorige keer werd aangeboden.
Je maakt me wel lekker hoor met de lekkernijen in jouw hut ! Pas maar op, straks ga ik daar ernstig misbruik van maken.....
Als je ziet alles in High-Definition !!! , magnifiek beter als in het stadion![]()
mar tja als je dit doet haal je de 10.000 niet![]()
Maar wel veel lekkerder als die stopverf hoor!prajak schreef:De Old Amsterdam kost iets van 1.500 b/kg en dat is echt duur......