Probeer Nederlandse TV overzee

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Ben
Expat
Expat

Probeer Nederlandse TV overzee

#1 Bericht door Ben » maandag 29 juli 2013, 19:20

joepattaya
Expat
Expat

Re: Probeer Nederlandse TV overzee

#2 Bericht door joepattaya » dinsdag 30 juli 2013, 03:19

Was al bijna klaar met het aanvragen van de 4 dagen, maar eigenlijk is het best kostbaar natuurlijk en ik ben nu uitermate tevreden met BVN die me op maandagmorgen wekt met Nederland Zingt.

Als goed alternatief blijft natuurlijk NTVChannel.com bestaan.

Ben
Expat
Expat

#3 Bericht door Ben » dinsdag 30 juli 2013, 05:59

joepattaya schreef:Was al bijna klaar met het aanvragen van de 4 dagen, maar eigenlijk is het best kostbaar natuurlijk en ik ben nu uitermate tevreden met BVN die me op maandagmorgen wekt met Nederland Zingt.

Als goed alternatief blijft natuurlijk NTVChannel.com bestaan.
Die zijn idd wel stukken goedkoper.

foppo
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door foppo » dinsdag 30 juli 2013, 09:25

Lijkt me een behoorlijk dubieuze aanbieding.
A) Het is veel te duur.
B) Je kunt met één inlog account tegelijk kijken vanwege mediarechten? Dat is echt onzin, er worden zeer ws helemaal geen mediarechten betaald maar die beperking heeft te maken met de Slingbox techniek!
C) Als je al op deze manier TV wilt kijken koop je een soortgelijk apparaat, (ze zijn er vanaf een kleine 150 euro) en die zet je bij kennissen of familie met een redelijke internet verbinding. En als dat een beetje goede relatie is dan kost je dat verder niets want zij merken daar verder niets van.

Hou er wel altijd rekening mee dat door het tijdsverschil je 's avonds voor je naar bed gaat nog net even het journaal van 'smiddags 12 uur kunt mee pakken en Pauw@Witteman 'smorgen om 5 uur live is.
De herhaling kun je dan wel weer bekijken om 10 smorgens, tenminste als je ergens in Azië zit.

Ik voorspel je dat dit bedrijf op den duur een langzame dood sterft en dat, als je een slingbox bij hun hebt staan, je die nooit meer terug ziet.

En ohja, je moet daar waar je tv wilt kijken echt een stevige (en vooral stabiele) internet verbinding hebben anders heb je óf geen signaal óf zit je naar blokjes te kijken óf staat het beeld voortdurend te hikken.
Dan moet je de kwaliteit zo laag zetten dat je er alleen nog op een tablet naar kunt kijken en de ondertiteling kunt lezen......

Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door Pieter » dinsdag 30 juli 2013, 09:40

Het mag gewoon niet punt.

Veel dingen die uitgezonden worden zijn specifiek voor NL en een ieder die hoe dan ook dat omzeilt krijgt vroeg of later de media politie op zijn dak

wat ook irritant is dat bij b.v. uitzending gemist de melding dat iets niet ontvangen kan worden ivm locatie NA
een reklame blok

Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”